AndroidHealthClinic

havermout

Bezoekers in dit topic

randyvanhoek

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Hey gasten,

ff een klein vraagje. de havermout die ik nu heb is echt niet te vreten, dus wilde wel ff weten welk merk jullie eten en hoe jullie het eten. Tja dat was het eigenlijk

Greetings Randy

Ik vind Quaker havermout zeer goed te eten en heb nou nog een merk kan de naam ervan nergens vinden. Een B merk maar ook goed te eten iig.

Ik gebruik ook Quaker, best goed té doen.. jullie doen het neem ik aan ook met melk? want met water is nix lijkt me ???

Ik ook Quaker smaakt goed. lekker 3 min met melk in de magnetron en smullen maar !!!

• Topic Starter Topic Starter
Maar doen jullie er nog iets speciaals doorheen, speciale bereiding?? Want zo neutraal is het nou niet echt je van het!

Ik heb geen Quaker maar een of ander huis merk van de AH ofsow.

En jah gewoon 200ml melk +40 gr haver and thats it! :D
SMULLEN JOH!!

Maar als je het echt niets vind kan je er wel gewoon bijvoorbeeld kaneel of een zoetstofje in gooien ;)

je zou dit topic eens moeten doorlezen :)

[Link niet meer beschikbaar]

Brinta met quaker :)
soms wat meer brinta soms wat meer quaker

met water alleen vind ik het niet te vreten en aangezien ik ook al geen melk liefhebber ben eet ik het op gemengd met drinkyoghurts of magere melk met aardbeismaakje

die yoghurts zitten natuurlijk vol met suikers maarja liever zo dan dat het niet te vreten valt

Quaker is goed.
Ik eet het lekker door de yoghurt en/of (naturel) kwark. Smullen.
Ik hou zelf van bite, dus ik doe het erop en eet het dan zonder zacht te laten worden.

Lekker is ook om er wat kaneel door te doen, of rozijnen, of nootjes.
Of als je van zoet houdt jam of zo.

Probeer het eens........

Waarom zie ik er zoveel die het door de yoghurt of kwark heen mikken, dit is toch gewoon echt zonde, en echt te goor ?????
Ik bedoel hets juist de bedoeling dat je r 1 pap van maak icm met melk!
En eenmaal 3min in de magnetron gezeten te hebben is die haver+melk echt smullen geblazen!! :lick: ook zonder rozijnen,nootjes, jam etc..:thumbs:
(al moet ik toegeven dat die haver wel 10x lekkerder is met al die troep :p maarjah niet zo bevordelijk in cut...:( )

/edit
Heb trouwens today ook 3x haver gegeten :D (alleen dan wel echte minni porties :o 30gr haver + 100ml melk -> had eigenlijk meer melk moete doen want was een beetje droog in mn bek :p)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven