AndroidHealthClinic

Havermout

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Wie zitten hier allemaal aan de havermout?

Oh ja, en @Dandyman, onze havermout-expert ;), is het goed te combineren met magere kwark? Misschien nog een banaantje er doorheen?
 
ik vidn t niet lekker met kwark gemendg..dat banaantje uiteraard wel maar dan wel door de yoghurt..das toch mijn recept van de dag. bij kwark en havermout lost de havermout niet gewoon lekker op..krijg t moeilijker weg..wel jammer idd want zou ideale combi zijn..eet zelf eitjes naast mn havermout en yoghurt

de titel sprak me gelijk aan:D
 
Ja, dat dacht ik. Ik had dan ook een snelle reactie verwacht, maar zó snel... :D
 
hey, mn havermout-alarm ging af..en ja hoor, t havermoutteken scheen ook al in de lucht..tijd om te reageren dus:D
 
met?


zoals ik al eerder aangaf, doe ik t nu met heel weinig yoghurt zodat t enigszins een vleugje yoghurtsmaak heeft en dusdanig vrijwel droog eet maar dan toch met een extra flavour eraan
 
Ik ga het toch eerst met kwark proberen... hopelijk vind ik het wel te eten, want het blijft idd een ideale combi.

En hoeveel gram havermout mix jij er doorheen?
 
met? ik maak er pap van, 2 kopjes melk + 1 kopje havermout , koken en voila
 
idd, die ga ik morgen proberen voor t trainen..kijken hoe dat bevalt..hoelan koken?

2 minuten meen ik dat er op de verpakking staat he

en 1 koffiekop?
 
Ja 1 koffiekopje

koken, je ziet vanzelf wel dat t flink gaat roken en dat t dikke brij wordt. Zodra je flinke brij krijgt haal je hem van t vuur en laat je hem nog ff afkoelen.
 
en tijdens de bulk gooi ik er wat suiker overheen dat is erg lekker
 
Originally posted by Man-Mountain
met? ik maak er pap van, 2 kopjes melk + 1 kopje havermout , koken en voila


zou ook in de magnetron kunne dus. en 1 kopje komt overeen meyt zon 50 gram?
 
Magnetron kan ook ja, 60 g is t ongeveer

checkte t net, viel t bak open op de grond :(
 
:laugh: ik probeerde t net ook en ik morste met t teruggieten van de havermout. heb al traantje weggepinkt:)

op de verpakking staat ovriegsn ook de tijden van t koken ed magnetron..ps wel Quaker toch?
 
je hebt toch wel elke havervlok weer teruggegooid he?

beul dat je bent...hoe kan je zo onzorgvuldig omgaan met havermout!!!;)
 
ik wilde t eerst opruimen met de stofzuiger, maar ik kwam erachter dat met een natte vaatdoek dat spul mooi verwijderd kan worden :D
 
Vergeet ook niet wat kaneel en vanille! :D
 
kaneel ..hm.. dat doet me denken, eten jullie ook wel eens rijstepap?
 
Kaneel rulez!!
 
Back
Naar boven