Fitness Seller

Havermout

Bezoekers in dit topic

heb t gister voor mn trainen met water een papje van gemaakt. smaakte ook nog, al heb ik er wel een schepje proteinepoeder doorheen gedaan. na t trainen neem ik t met melk.
 
Wanneer je trouwens je kwark + havermout verdunt met melk, dan moet je het wel snel naar binnen werken aangezien het met de seconde dikker wordt :)
 
Haha... ja ik gebruik nu die van Quaker.
 
Dan moet je eens een ander merk proberen. De havermout van Mornflake wordt minder snel "snotterig" is een heel stuk goedkoper en de smaak is ook helemaal :thumb:
Het wordt minder snel dik omdat de vlokken groter zijn dus minder groot contactoppervlak met de vloeistof waarmee je het mengt. Hierdoor wordt dus minder (snel) vloeistof opgenomen en blijft het geheel gewoon beter.
En je wordt er gewoon heel groot en sterk van :)
 
waar kopen jullie havermout en zijn er meer dan 1 soort weet hier eigenlijk niks van
 
Neey, er is maar 1 merk.... Quaker :D

Haha, er zijn natuurlijk veel verschillende merken en er zullen ook wel varianten zijn. Ik hoorde laatst iets over havermout met kaneel en andere combi's. Kijk dus gewoon even in de supermarkt.
 
Ik vind havermout echt niet lekker!! Het is meer iets voor paarden imo...
 
de beuk zei:
Ik vind havermout echt niet lekker!! Het is meer iets voor paarden imo...

Imbeciel! Havermout moet je niet aan paarden geven :finger:
Hoe dood wil je ze hebben? Het dieet van een paard kan wel worden aangevuld met HAVER, niet met havermout: IDIOOT!
 
Cowgirl Herb zei:
Imbeciel! Havermout moet je niet aan paarden geven :finger:
Hoe dood wil je ze hebben? Het dieet van een paard kan wel worden aangevuld met HAVER, niet met havermout: IDIOOT!


???
ok , dan zit ik ernaast..., maar is dat nu een reden om zo te gaan schelden??
imbeciel, idioot... tjongejonge, ik dacht hier op een gezellig forum terecht te zijn gekomen...
Ik probeer hier een zinnige bijdrage te doen, maar met zulke reacties was ik misschien toch beter op het Amerikaanse board gebleven...
zit jij in je menstruatieperiode of zo???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Cowgirl Herb: rustig aan, schelden hoeft idd niet.:)
 
tja...kom een meisje niet aan dr paard he! veel mannen vinden het maar stinkende boerenbeesten, maar voor een vrouw is het een maatje, een klanbord maar nooit een geile man! (of dit te maken heeft met het feit dat 93%van de vrouwen klaarkomt tijdens het rijden op een paard, is niet gezegd)
Maar ff ontopic. Hoe maken jullie die havermout klaar? met heet water of hete melk? ik nl. maal het tot poeier en maak er een shake van met fruit oid en koude melk. jammie.
Maar hoe doen julie dat?
 
Kun je havemoet niet gewoon zoals brinta eten.

Koude melk erdoor en drinken/eten maar?

Lijkt me een stuk makkelijker
 
Even laten weken, anders verteerd het niet zo goed.
 
aapie80 zei:
Kun je havemoet niet gewoon zoals brinta eten.

Koude melk erdoor en drinken/eten maar?

Lijkt me een stuk makkelijker
zijn dan behoorlijk harde/taaie brokken. niet fijn naar binnen te werken.

Maar admin, mijn manier het tot poeier fijnmalen. Op die manier vergroot je het oppervlak -> betere vertering! Wanneer je het laat weten zuigt het zich vol, en wordt het minder goed weg te werken. net als brinta.
 
Iklaat het niet te lang weken, zo dat het niet te dik wordt.

Fijnmalen hm... heb er geen tijd voor over en ik vind het niet lekker zon brij :)
 
D. zei:
Maar ff ontopic. Hoe maken jullie die havermout klaar? met heet water of hete melk? ik nl. maal het tot poeier en maak er een shake van met fruit oid en koude melk. jammie.
Maar hoe doen julie dat?

ik et t of met magere yoghurt en dan droog erdoor heen..mmm

of 1 volle koffiekop met melk en een kopje halvol met melk en kffiekop met havermout in een kom, dan 3 minuten in de magnetron op 800 watt. ff laten wachten en uitgieten in andere kom..beetje roeren en klaar.

kan ook met water ook goed te doen maar wel minder dan met melk uiteraard. eventueel nog weipoeder eraan toevoegen

ik ga wel voor en prakje, je moet wel de havermout proeven en t moet wel echt pap zijn :)
 
waar smaakt het naar?

Zoals brinta?
 
Back
Naar boven