MuscleMeat

Havermout

Bezoekers in dit topic

Cowgirl Herb zei:
Te gek bedoel je: Geen suiker :D


daarom geven ze ook 0 gram aan:D

wordt onderhand een mooie topic zo..als er maar havermout wordt gegeten:thumb:



















en dan wel die van Quaker:D
 
havermout is gewoon de beste koolhydraten bron, het vult is lekker en je kunt er veel variatie insteken.
 
superspider zei:
havermout is gewoon de beste koolhydraten bron, het vult is lekker en je kunt er veel variatie insteken.

Veel variatie mogelijk inderdaad... Heb zelfs van iemand gehoord dat het met kipfilet en spinazie goed te eten is :eek:
 
Cowgirl Herb zei:
Veel variatie mogelijk inderdaad... Heb zelfs van iemand gehoord dat het met kipfilet en spinazie goed te eten is :eek:

:barf:
 
Ik ben nog niet zo ver als Dandy dat ik een pak Quaker mee ga nemen op vakantie :) maar ik kan havermout ook niet meer wegdenken uit m'n voedingsschema.

Het levert eiwitten, complexe carbs en onv vetten, kortom... geen rotzooi :thumb:
 
TongPo zei:
Ik ben nog niet zo ver als Dandy dat ik een pak Quaker mee ga nemen op vakantie :) maar ik kan havermout ook niet meer wegdenken uit m'n voedingsschema.

Het levert eiwitten, complexe carbs en onv vetten, kortom... geen rotzooi :thumb:

neem t ook niet mee, wat denk je zelf:)





wordt uiteraard airborne aangeleverd:D

nee hoor, ga t wel 2 weken missen. t zal wel mn laatste maaltijd in holland zijn voordat ik vertrek...zal m zolang mogelijk in mn mond houden:thumb:

ps, Tongpo en Superspider, hebben jullie al een baantje?:)
 
dandyman zei:
neem t ook niet mee, wat denk je zelf:)





wordt uiteraard airborne aangeleverd:D

nee hoor, ga t wel 2 weken missen. t zal wel mn laatste maaltijd in holland zijn voordat ik vertrek...zal m zolang mogelijk in mn mond houden:thumb:

ps, Tongpo en Superspider, hebben jullie al een baantje?:)

Yep, en de werktijden en pauzes zijn zeer flexibel. Ik zit dan wel de hele dag achter een pc, maar ik mag eten wanneer ik dat wil en het mooie is dat in pauzes gewoon wordt doorbetaald :)

Ik werk nu trouwens als software-tester bij een ict bedrijf (vakantiewerk) en ga d'r na de vakantie ook parttime aan de slag (1 of 2 dagen in de week afhankelijk van m'n lesrooster).

Het bevalt iig prima... en jij dandy, hoe bevalt jouw nieuwe werk, groenteboer was het toch?
 
en jij hebt leiver geen baantje als havermout-salesmanager?:D


daar doelde ik eigenlijk op, jullie zijn namelijk goed bezig:)

maar idd, ben momenteel groenteboer:)

hoop dat ik an vakantie op zaterdag kan blijven
 
dandyman zei:
en jij hebt leiver geen baantje als havermout-salesmanager?:D


daar doelde ik eigenlijk op, jullie zijn namelijk goed bezig:)

maar idd, ben momenteel groenteboer:)

hoop dat ik an vakantie op zaterdag kan blijven

Hehe... ohw zó. Als er nog een plaats vrij komt bij Quaker dan hou ik me van harte aanbevolen ;)
 
Ik heb het ook maar eens in huis gehaald, ff kijken of het goed naar binnen te werken is.
 
Ik ben blij dat nu na mijn 2 weken van Quaker havermout promotie in t buitenland hier ook in Nl en Belgie de omzet van Quaker gestegen is. Vanuit ons lab heb ik trouwens vernomen dat bbers veel sneller groeien van Quaker havermout dan van die andere B-merken.
 
Welcome back!

En ik ben blij dat het nu eindelijk wetenschappelijk bewezen is :thumb:
 
Thnx TongPo. Ik hoop wel dat nu de extreem kleine minderheid die nog B-merk havermout koopt overtuigt is.
 
welko terug man. nu maar hopen dat de prijzen niet gaan stijgen:)

en weet je, het gros van de members...GAAT HUGE WORDEN!!! :D:lick:
 
ja, dat niet alleen die van quaker zijn veel lekkerder.
 
Wel grappig om te zien dat sommigen hier gewoon amper groeiden en op advies toch Quaker's havermout gingen proberen en toen echt zeer snel gingen groeien :) .
 
b-merken zuigen hard. Ik d8, laat ik het maar is proberen omdat het toch 50 cent scheelt.

1. Het is bitterder
2. het is harder
3. is gewoon niet zo makkelijk door te eten als HO.
 
Wat een bullshit zeg!!! Je groeit niet eens van de havermout... Hahaha, daar gaan jullie! :D
 
Cowgirl Herb zei:
Veel variatie mogelijk inderdaad... Heb zelfs van iemand gehoord dat het met kipfilet en spinazie goed te eten is :eek:

Ja, ideale voedingswaarden waren dat zeg :D
 
Back
Naar boven