MuscleMeat

Havermout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

argh..ik zou een moord doen voor een patatje met + een wiener schnitzel nu
 
Originally posted by Man-Mountain
argh..ik zou een moord doen voor een patatje met + een wiener schnitzel nu

en een hele grote schotel met yoghurt, plakjes banaan en jawel....:) idd die espi met haar mooie ideeen...frikandelletje..patatje oorlog..schnitzeltje..damn..

maar idd..nog 32 dagen en dan op vakantie lekker junken. pak Quaker gaat mee hoor:D
 
shit man, waarom is dat nou niet gezond :( ... k ga morgen weer quaker inladen ;)
 
Originally posted by dandyman

maar idd..nog 32 dagen en dan op vakantie lekker junken. pak Quaker gaat mee hoor:D

Waarom verbaast mij dat niets :D
 
Kwark havermout erbij en dan verdunen met melk (omdat je anders zo een betonblok krijgt).
Lekkere combi en geweldige voedingsbronnen :thumbs:
 
Volgens mij zijn Dandy en M-M gewoon 2 vertegenwoordigers van Quaker die hier een beetje hun verkoperspraatjes zitten te versprijden! ;)

Maaruh, ik heb nu thuis ook een zak havermout staan, ga hem strax proberen. Is wel biologische havermout, zou zeker wel heel ranzig zijn...?
 
laat t ons maar weten..Maar als t niet bevalt niet de havermout aan de schandpaal nagelen. De rest van wat ik wil zeggen spreekt voor zich:)
 
Ik weet niet in hoeverre die biologische havermout te pruimen is, maar Quaker zal ongetwijfeld lekkerder smaken :) .
 
Ja M-M, nou weten we het wel :D

Ik zal deze week zo'n zak van Quaker halen en kijken of ik al deze lovende reacties kan bevestigen...
 
:) hebben jullie misschien ook nog interesse in andere producten van ons? Bijv cruesli wat ook een bizarre hoeveelheid koolhydraten bevat. Goed te mixen met bijv kwark, yoghurt, melk. ;)
 
Maybe M-M, maybe :)
 
Kheb net kwark met havermout geprobeerd en net als wat cowgirl zegt... het wordt een blok beton. Verder valt de smaak wel mee. Vanavond nog eens proberen en dan maar wat melk erbij doen.

@Cowgirl: hoeveel kwark met hoeveel havermout en melk mix jij door elkaar?

@Dandy&M-M: Wat staat er op een pak Quaker mbt de voedingswaarden?
 
250 gram kwark, 40 gram havermout en gewoon een flinke scheut melk erbij. Hoeveel precies? :dunno: Ik heb gelukkig nog niet overal een maatbeker en weegschaal bij 100 ml ofzo ??? Het gaat een beetje op gevoel. Is het niet dun genoeg dan nog een scheut melk net zolang totdat het goed is (of dat mijn bakje overstroomd :D).
 
Aha... ik denk alleen dat er bij mij iets meer melk bij had gemoeten aangezien ik er 100 gram havermout erbij gedaan had. Maja, vanavond ff een beetje expirimenteren met de hoeveelheden :D Thanks Cowgirl :thumb:
 
Ok, net op Cowgirl's advies een scheut melk door de kwark heen gedaan en ik moet zeggen dat het geheel beter smaakt dan magere kwark die naturel is. De zure smaak van de kwark wordt voor een groot deel geneutraliseerd door de havermout en melk. Lekker nog een banaantje er doorheen en smullen maar :p
 
of de havermout door de blender.....met een banaantje, wat kwark en melk...doe er dan nog een paar eitjes, lecithine en wg doorheen..... en óf dat een powershake is!
 
Originally posted by TongPo


@Dandy&M-M: Wat staat er op een pak Quaker mbt de voedingswaarden?

aangezein M-M naar potentiele klanten (lees:wannabe-BBers:D) zal ik ff antwoord geven via de havermout-hotline:

heb geen pak momenteel bij de hand, dan maar uitmn hoofd:)

per 100 gram havermout:

Energwaarde: 1500kj/ 360 cals

eiwitten: 11.0

koolhydraten: 60.0
waarvan suiker: 1.0 gram..ideaal toch?

vetten 8.0 :(
waarvan verzadidgd: 1,5 ;)
enkelv.onv: 3.0
meerv.onv: 3.5

voedingvezels: 9.0

natrium: 0.0

vtamientjes
Vta B1:0.90 mg (64% ADH)
vit B6: 0.33 (16.5%)
vit B5: 1.20 (20%)
foliomzuur: 60 µg (30%)

mineralen: ff denken wat was dat ook alweer alemaal...
ijzer: 3.80 mg (27%)
magnesium: 110 mg (36.5%)
fosfor: 380 mg (47.5%)
calcium: 70 mg

Plus de garantie dat dit procuct met de uiterste zorg gemaakt en verpakt wordt:D
 
Wat Dandy zegt :) . T onmisbare product voor de (bulkende)BB-er
 
Heb ik hier toch de Mornflake Super Quick havermout.
Top kwaliteit. 100% puur zonder chemische toevoegingen conserveermiddelen zout of suiker ;)
Een verpakking van 500 g kost bij Dirk v/d Broek om precies te zijn slechts € 0,36

Voedingswaarde per 100 gram
Energie 385 kcal (1627 kJ)
Eiwit 11,8 gram
Koolhydraten 68,0 gram
Onverzadigd vet 5,9 gram
Verzadigd vet 1,4 gram
Vezels 7,2 gram
Natrium 33 mg

Ik heb vorige week de vergelijkende smaaktest gedaan en deze komt er warm zelfs beter uit dan Quaker's HO. Koud proef ik weinig verschil.
Vlokken van Euroshopper zijn groter dan die van Quaker en van Mornflake. Deze laatste twee zien er gelijk uit.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven