XXL Nutrition

Havermout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rob G zei:
Ik zo opletten met dit soort praat Cowgirl! Voor je het weet staan Dandy en M-M bij je op de stoep met loden buizen en ijzeren kettingen ;)


we zijn nu har ipadres aan t achterhalen..ff raad vragen aan ome oli hoe die dat deed:D

en idd, aapie, kwaliteit prioriteit!

hoe dan ook, havermout rules en dat cowgirl nu eenmaal bij de concurrent wertk..tja, daar hebbn wij geen boodschap aan:)

"ja, M-M, ja als je nu naar rechts de brug afgaat en dan links de straat oversteekt kom je bij die manege ergens uit..ja, inderdaad, daar woont ze in de buurt..wacht ff op de jongens.. ze zounden binnen 5 minuiten ter plaatse zijn, de bivakmutsen waren uitverkocht dus.., en idd zelfs de paarden kiezen quaker boven die mornFAKE!!."":D
 
Vandaag 100 gram quaker havermout op.
Gister had ik het niet opgewarmt en vandaag wel, je proeft zwaar het verschil.

Veel lekkerder en makkelijk naar binnen te schuiven:D
 
En hoe heb je het bereid... gewoon met melk?
 
aapie80 zei:
Vandaag 100 gram quaker havermout op.
Gister had ik het niet opgewarmt en vandaag wel, je proeft zwaar het verschil.

Veel lekkerder en makkelijk naar binnen te schuiven:D

goed zo man..en nu de brinta in de schappen laten staan he.dany.

en geen eens suiker nodig he:)..misshcien als je t enkel met water mengt er nog een scheoje weipoeder doorheen voor de extra euiwitten die je dan bij de melk niet hebt..zo hou je t ook afwisseldn.

ben trots op je:):thumb:
 
TongPo zei:
En hoe heb je het bereid... gewoon met melk?

ja met melk, en zonder suiker,

Whey heb ik nog niet maar ga het bestellen op de site.

Brinta blijf ik 's ochtends eten, sorry dandy :P

En havermout 's avonds of voor de training.
 
aapie80 zei:
Brinta blijf ik 's ochtends eten, sorry dandy :P

En havermout 's avonds of voor de training.

tenminste iets om naar uit te kijken he:)
 
zat al jaren op 70 kg ben 1.91 en ik at altijd zoveel als ik kon. ben nu in 2 weken 3.5 kg bijgekomen komt volgens mij door de havermout . ik krijg er zelfs meer honger van zo lijkt het .mijn vraag is nu zitten die 3.5 nou allen in mijn maag of ga je er ook van groeien .ben een tijdje aan het trainen werd wel gespierder en breder (beetje) maar niet zwaarder . ben ook wat sterker maar dat zal wel in het koppie zitten . 1 klein probleem ik kan mijn kakka bijna door een raam gooien ( is dat goed ) dandy
 
dat van die kakka komt volgens mij ook door de banaan (eet quaker's meestal met yoghurt en banaan)
 
Bekend verschijnsel bij meer koolhydraat.....veel meer water drinken dus.
 
neolarry zei:
zat al jaren op 70 kg ben 1.91 en ik at altijd zoveel als ik kon. ben nu in 2 weken 3.5 kg bijgekomen komt volgens mij door de havermout . ik krijg er zelfs meer honger van zo lijkt het .mijn vraag is nu zitten die 3.5 nou allen in mijn maag of ga je er ook van groeien .ben een tijdje aan het trainen werd wel gespierder en breder (beetje) maar niet zwaarder . ben ook wat sterker maar dat zal wel in het koppie zitten . 1 klein probleem ik kan mijn kakka bijna door een raam gooien ( is dat goed ) dandy


vezels zorgen juist voor een goede stoelgang..lijkt me niet dat t daaraan ligt.

Er zijn zover ikw eet 2 soorten vezels.
die in water oplosbare en niet in water oplosbare vezels. De oplosbare vezels zitten vooral in groente, peulen en vruchten. de oplosbare vezels verbetere juistr de stoelgang en helpen tegen diaree.
De vezels die niet in water oplossen vind jein de overige (vooral volkoren)graanprodukten. Deze vezels zuigen zichi n de darmen vol met water. zodoende helot t tegenverstoppingen, omdat de vezels zorgen dat de ontalisitng soepel en zacht blijft dus daar zal t niet aan lighgen

havermout stimuleert de stoelgang en helpt bij het voorkomen van darmoproblemen dus dar zla t echt niet aanliggen

en idd, goed spul he dat havermout:thumb:..wel veel water drinken wat tsunami al aangeeft
 
Laatst bewerkt:
Hhmmzz... ik ben nu in 2 weken tijd ook zo'n 4 kg aangekomen dankzij m'n nieuwe voedingsschema. Toch niet verkeerd die havermout :thumb:
 
TongPo zei:
Hhmmzz... ik ben nu in 2 weken tijd ook zo'n 4 kg aangekomen dankzij m'n nieuwe voedingsschema. Toch niet verkeerd die havermout :thumb:

zie ik daar bij jou onder geen ruimte voor nog een signature:D

havermout, hoe groot/zwaar wil je worden?:thumb:
 
Rob G zei:
Ik zo opletten met dit soort praat Cowgirl! Voor je het weet staan Dandy en M-M bij je op de stoep met loden buizen en ijzeren kettingen ;)

Tja... dat wordt een beetje vervelend dan voor jullie jongens :D
 
vast en zeker al geweest in deze threath, maar wat is het verschil tussen brinta en havermout?
 
CQ_Demolisher zei:
vast en zeker al geweest in deze threath, maar wat is het verschil tussen brinta en havermout?


havermout heeft meer complexe koolhydraten, en ook meer eiwitten als ik me goed herinner. het verschil is niet zo groot volgensmij.
 
Kijk… Brinta is Brinta… Maar de ene havermout is de andere nog niet…

Brinta (€ 1,41 per pak 500 gram)
Voedingswaarde per 100 gram:
Energie: 330 kcal (1375 kJ)
Eiwit: 11,0 gram
Koolhydraten: 65,0 gram (suiker: 4,0)
Vetten: 2,1 gram (verzadigd: 0,5 gram, onverzadigd 1,6)
Vezels: 10,5 gram
Natrium: 0,20 gram

Havermout Mornflake (€ 0,36 per pak 500 gram :thumbs: )
Voedingswaarde per 100 gram:
Energie: 385 kcal (1627 kJ)
Eiwit: 11,8 gram
Koolhydraten: 68,0 gram (suiker: ?)
Vetten: 7,3 gram (verzadigd: 1,4 gram, onverzadigd 5,9)
Vezels: 7,2 gram
Natrium: 33 mg

Rolled Oats AH euroshopper (€ 0,49 per pak 500 gram)
Voedingswaarde per 100 gram
Energie: 336 kcal (1535 kJ)
Eiwit: 13,7 gram :thumbs:
Koolhydraten: 60,9 gram (suiker: ?)
Vetten: 7,2 gram (verz/onverz: ?)
 
Laatst bewerkt:
Was ik bijna Quaker "vergeten" ;)

Havermout Quaker (€ 0,99 per pak 500 gram)
Voedingswaarde per 100 gram:
Energie: 360 kcal (1500kJ)
Eiwit: 11.0 gram
Koolhydraten: 60.0 gram (suiker: 1.0)
Vetten 8.0 gram (verzadidgd: 1,5, enkelv.onv: 3.0, meerv.onv: 3.5)
Vezels: 9.0 gram
Natrium: 0.0
 
Robin zei:
Tja... dat wordt een beetje vervelend dan voor jullie jongens :D


let's rock:D

enne cowgirl, quaker heeft gewoon een eigen reply nodig. verdient t niet om tussen de B-merken te staan:)

ps, geen suikerwaardes bij mornfake..gek:D
 
Laatst bewerkt:
dandyman zei:
let's rock:D

enne cowgirl, quaker heeft gewoon een eigen reply nodig. verdient t niet om tussen de B-merken te staan:)

ps, geen suikerwaardes bij mornfake..gek:D

Tja had hem bijna niet gedaan... Wie wil er ook Quaker :grinny:
Te gek bedoel je: Geen suiker :D
 
Back
Naar boven