XXL Nutrition

Havermout

Bezoekers in dit topic

robbetje2003 zei:
Je kunt het harstikke goed met kwark eten...

Ik verdun de kwark gewoon een beetje met magere melk, plakjes banaan erin en evt. rozijnen.


Dat eet op zich wel goed weg dacht ik zo :D

Nee bedankt, toch maar liever niet: Kwark met fruit... :(
 
met kwark? gooien jullie dan de onbereide havermout door je kwark heen?
 
Yep, zie mijn recept in de receptenrubriek... kwavermout :)

En ik ben hier in Bangkok jammergenoeg nog geen Quaker tegen gekomen, dus ik ga morgen maar eens goed zoeken ;)
 
Man-Mountain zei:
met kwark? gooien jullie dan de onbereide havermout door je kwark heen?

Ja! Maar geen Quaker natuurlijk (verkopen ze trouwens op Lanzarote wel, gelukkig ook nog een ander merk).
 
Ik eet ook elke morgen havermout met melk, opgewarmd in de magnetron, nu is mijn vraag of je dit ( buiten met kwark dan :barf: ) nog op andere manieren kan eten, want ik heb er echt moeite mee om 's morgens iets warm binnen te krijgen, heb veel liever iets kouds ...
 
Havermout, mager melk, protiënepoeder met smaakje (vanille, aardbei, banaan, e.d.). Eventueel nog wat muesli (rozijnen, vezels, noten) voor extra smaak.
 
Cowgirl Herb zei:
Ja! Maar geen Quaker natuurlijk (verkopen ze trouwens op Lanzarote wel, gelukkig ook nog een ander merk).


ik ga niet weer de discussie over Quaker met je aan Herbie ;)
 
ik doe lekker 2 scheppen proteine poeder er door heen, heerlijKKKk
 
Standaard, ie-de-re dag in deze calorie-arme tijden.. twee koffiekoppen water, kop h-mout, twee eetlepels kwark, ff koken tot het wat dikker wordt.. en dan snel een scoop whey erover heen en vlug eten!
 
Back
Naar boven