MuscleMeat

havermout

Bezoekers in dit topic

Dosse

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2006
Berichten
93
Waardering
0
Ik zit met probleemke voedingschemma is perfect , powertrainen ook


Maar ik moet 's morgens om 4 uur soms opstaan en ik krijg echt havermout er echt ni in! ik ben geen zaag ofzo , ik slik rouwe ei wit zo naar binnen kwark is zeker geen probeem, maar havermout , bah!

Een banaan erin doen dan ofzo ? of heeft er iemand ander voorstel.

En zeg ni gewoon na binnen kwakken trust heb het geprobeerd .
 
brinta ipv havermout?
 
hoe maak je je havermout eigenlijk klaar?
 
Melk/water in een pannetje opzetten, gooi je havermout erbij en heel kort laten koken.
Ff af laten koelen en gooi er wat rozijnen / kaneel bij.

Daar kom ik dus echt mijn bed voor uit!
 
laat de havermout langer in de melk koken als je t niet kan verteren
 
doe er rozijnen en kaneel bij en als j er een whey shake bij drinkt neem dan bij elke hap een slok...
 
gooi dan gewoon rauwe eieren naar binnen of eet brood, waarom wilt iedereen iets naar binne ramme dat ze niet lusten:roflol:
 
Maak daags van te voren er een pannekoek of omelet mee en doe daar dus rozijnen in. Havermoutpap, blegh.
 
geef mij maar havermout i p v rauwe eieren..
 
havermout, brinta, muesli, bambix. 1deel

op 2delen water

2 min in de magnetron en smullen maar
 
Ik zit met probleemke voedingschemma is perfect , powertrainen ook


Maar ik moet 's morgens om 4 uur soms opstaan en ik krijg echt havermout er echt ni in! ik ben geen zaag ofzo , ik slik rouwe ei wit zo naar binnen kwark is zeker geen probeem, maar havermout , bah!

Een banaan erin doen dan ofzo ? of heeft er iemand ander voorstel.

En zeg ni gewoon na binnen kwakken trust heb het geprobeerd .

beetje melk erbij 2 min in de microgolf en dan wat nutella erbij
 
zoetstof erin maakt het smaakvol
 
200 gram havermout
2 bananen
50 gram whey/blend
550 ml water

in de blender



-----
eerst doe je de havermout in de blender en zorgt dat het wat fijner is geworden.. vervolgens gooi je het er weer uit

doe 550 ml water in de blender en gooi de 2 bananen erin
schep het eiwitpoeder erbij

zet de blender aan

vervolgens gooi je de havermout erbij
-----

is echt HEEL GOED te doen!
 
Ik eet m'n havermout gewoon met magere melk, koud. En dat gaat heel goed binnen, njam njam.
 
shake van maken met brinta. dat gaat ook wel
 
Ik eet m'n havermout gewoon met magere melk, koud. En dat gaat heel goed binnen, njam njam.

Je moet t volgens mij wel verwarmen, omdat de havermout anders niet goed kan verteren... Was laatst een topic over, zal m straks ff voor je opzoeken!;)
 
dat is met rijst kerel, havermout verteerd gewoon hoor
 
zorg er voor dat je de havermout niet opwarmt of de kans geeft om zich vol te zuigen, maak de melk warm in de magnetron, gooi voldoende havermout er bij, blenden tot het 1 zachte (drinkbare) substantie is en snel opdrinken voordat het dik wordt.

zo doe ik het al jaren en nooit problemen mee gehad.
 
De avond van te voren de havermout al bij de melk doen (evt. blender er door heen) en dan de volgende dag opwarmen. Je zult zien dat het daardoor een veel homogenere substantie is en daardoor beter weg te werken.
 
eet gewoon wat anders! klaar
 
Back
Naar boven