XXL Nutrition

havermout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik eet drie keer per dag hafermout ik doe 250gm in de blender tot het fijn is dan gooi ik er twee lepels wei in choco smaak ander half glas koud water goed mixen en opdrinken het is lekker en het vult goed;)
 
Idd wtf heb je daaraan Habermout is wel the way om je cals naar binnen te krijgen!!

Sta zelf overingens in de ochtend dienst ook om 4:46 op en neem dan juist altijd havemout omdat het makkelijk weg eet!!
Denk dat het probleem is dat je het te dik maak wardoor het niet meer weg te werken is!!
Doe zelf het volgende neem grote kom met 300 gr havermout en voldoende water echt tot het bovenste gaat drijven! Dan 1 min in de magentron op +750 watt wat kwark aan toevoegen en een maatschep vanille whey.
Heerlijk en je heb meteen 1000 kcals binnen in de ochtend!
 
brinta met een schepje vanille whey mmmmmmmmmmmmmm
 
Ik zit met probleemke voedingschemma is perfect , powertrainen ook


Maar ik moet 's morgens om 4 uur soms opstaan en ik krijg echt havermout er echt ni in! ik ben geen zaag ofzo , ik slik rouwe ei wit zo naar binnen kwark is zeker geen probeem, maar havermout , bah!

Een banaan erin doen dan ofzo ? of heeft er iemand ander voorstel.

En zeg ni gewoon na binnen kwakken trust heb het geprobeerd .

Inderdaad banaan toevoegen. Om een lekkere hap havermout te maken moet je de banaan wel laten meekoken. Als je eerst de melk kookt, en daarna de havermout en banaan pas toevoegt, moet je het een kwartier laten staan voor je het eet.

Belangrijk is dat de banaan ook door en door warm wordt, dat maakt het lekker. En een schepje honing en wat roomboter erbij helpt ook.
 
Inderdaad banaan toevoegen. Om een lekkere hap havermout te maken moet je de banaan wel laten meekoken. Als je eerst de melk kookt, en daarna de havermout en banaan pas toevoegt, moet je het een kwartier laten staan voor je het eet.

Belangrijk is dat de banaan ook door en door warm wordt, dat maakt het lekker. En een schepje honing en wat roomboter erbij helpt ook.

Mmmmm
eens proberen met die banaan!
Goeie tip :thumbs:
 
Je moet t volgens mij wel verwarmen, omdat de havermout anders niet goed kan verteren... Was laatst een topic over, zal m straks ff voor je opzoeken!;)

Hee worstebroodje, fijne eerste post! Ik heb je al een tijdje zien rondneuzen hier, leuk om ook wat van je te horen nu. :thumbs:
 
Ik eet mijn havermout met yoghurt meestal. Doe er wat whey door voor de smaak bv.
 
Hee worstebroodje, fijne eerste post! Ik heb je al een tijdje zien rondneuzen hier, leuk om ook wat van je te horen nu. :thumbs:

ja, ik lurk meer dan dat ik post ;) Maar dat is meer offtopic!

En het topic dat ik bedoelde kan ik niet terugvinden... misschien weet iemand anders dat topic nog?
 
melk, daar kiep ik wat cacao poeder in dat zet ik 1 min 40 op 1000 wat in micro.
daar giet ik dan een aardige hap havermout in, wat roeren, wat laten afkoelen en dan naar binne die hap. (o ja, ik doe er ook een klontje suiker in :x)
 
Gooi je havermout uit het pak je blender in, maal dit tot poeder. Dit poeder gooi je in je shakebeker met wat melk en eiwitpoeder of wat ander lekkers en dan krijg je het sowieso weg. Je eet dan dus rauwe havermout, koude melk met een aardbeismaakje.
 
Back
Naar boven