XXL Nutrition

havermoutpapje :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

amateurtje

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2006
Berichten
2.239
Waardering
2
hallo mede BB-ers. ik stond deze middag op en tot mijn grote verbazing had mijn moeder havermout mee gebracht. (ik had het al eens gevraagd aan haar maar ze was het altijd vergeten enzo je kent dat wel). Het eerste dat ik deed was een kasrolletje pakken en maar beginnen koken. als alles klaar was ff laten afkoelen en nu zit ik hier me een dikke brei havermout. ik moet zeggen: HET SMAAKT BEST LEKKER :D ik vind het echt niet slecht, het is nu natuurlijk ook geen dikke pitta met looksaus maar echt ik vind het nog meevallen.
zo dit wou ik ff mededelen met jullie :D.
vanaf nu zal ik ook een nieuw voedingsschema maken met veeeeeel havermout erin.. groeten jongens en dames ;)


edit: ik neem een stuk van mijn woorden terug. :p ik heb honderd gram havermout gepakt en 150 ml melk. nu zit ik al aan de helft van de kom en het begint een beetje rare smaak te krijgen en mijn maag zit gelijk heel volgestampt. maarja wat moet moet he :p
 
ik heb honderd gram havermout gepakt en 150 ml melk. nu zit ik al aan de helft van de kom en het begint een beetje rare smaak te krijgen en mijn maag zit gelijk heel volgestampt. maarja wat moet moet he

ik kook mn havermout ook altijd, speciaal voor dat verzadigd gevoel in de maag te hebben, als ik mn havermout zo in de shakebeker mik, heb ik dat zeer zeker niet.
 
ik weet niet wat jij begrijpt onder een verzadigd gevoel in je buik maar mijn buikje zat er echt goed vol door. heb het zelf niet allemaal opgekregen morgen maar 75 of 50 gr pakken :)
 
als je er kaneelpoeder bij doet, komt er iets wit uit je derde been ;)
 
als je er kaneelpoeder bij doet, komt er iets wit uit je derde been ;)

meen je dat? moet je het erbij doen als je de havermout bij de melk doet of al op voorhand voor dat je de melk op het vuur zet?

dat wit is toch niet schadelijk?:p nouja als ik bij een meisje ben komt er meestal ook iets wit uit mijn derde been :p
 
ik zou ook veel meer melk/water nemen

daar zat ik ook al aan te denken. dan zal het geen dikke brei meer zijn hoop ik.

heb ook gehoord dat je er wat honing kan bijdoen wanneer moet die er bij?als de melk kookt of...?
 
dat maakt niks uit je kunt het er meteen bij doen of op het laatst
wat je zelf wil;)
 
ok dankjewel lieverd; :) dat verdient karma
 
ik eet mn havermout graag nog stevig, met beetje crystal, smaakt heerlijk:cool:
 
en wat is crystal?? crystalsuiker??
 
Back
Naar boven