MuscleMeat

havervlokkenwafels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
[Abeelding niet meer beschikbaar] In dit boek stond er een receps voor havervlokkenwafels. Had dit boek al een tijd geleden bij een bibliotheek geleent, maar kan 'm al een tijd nergens vinden. Iemand toevallig een recept hiervan??
 
ik heb dat boek thuis. goed dat je het ff noemde ik heb er al een tijd niet meer in gelezen. leuk dus om weer ff in te kijken. hier komt het recept.

ingredienten:
6-8 eetlepels fijne havervlokken.
6-8 eiwit (2-4 eigeel)
4-5 theelepels zonnepitten
Naar keuze extra:
- een handje vol rozijnen en/of
- een handje vol amandelen en/of
- 1 banaan/appel
bereiding: alle ingredienten mengen en in een wafelijzer doen. de hoeveelheid is geschikt voor 3 a 4 wafels.
Tip: de wafels zijn ook heel geschikgt om mee te nemen, bijvoorbeeld als snack naar het werk.
 
Thanx man! :thumbs:
 
ZO goed recept, maar ook een goed boek, ik ben een fan van die uitgeverij :)
 
Netjes ecto het is gewoon super goed, maar heeft tuurlijk ook met genetische aanleg te maken denk ik.

Het is trouwens een goed boek met haalbare schema's en dieeten.
 
Originally posted by f*cking ecto
[Abeelding niet meer beschikbaar] In dit boek stond er een receps voor havervlokkenwafels. Had dit boek al een tijd geleden bij een bibliotheek geleent, maar kan 'm al een tijd nergens vinden. Iemand toevallig een recept hiervan??


****ing ecto, ik heb dat boek ook. Wat wil je weten?
en wat vond je van de trainingsschema's in dat boek. iedereen vind ze raar maar ik heb er eens eentje van geprobeerd en ik groeide wel redelijk goed (was zonder as)
 
jij had toch een keer zo'n schema gepost? Ik heb zelf nooit een schema uit dat boek geprobeerd, ik vond ze ook een beetje vaag :|, weet alleen niet meer waarom :p. Ik heb het boek nu ff niet thuis liggen :eyes:
 
Back
Naar boven