MuscleMeat

Havoc Log 14-01-2008

Bezoekers in dit topic

vraagje

hoor enorm veel over havoc


maar kan je dit ook kopen via belgische of nederlands distributie bedrijf


ik vind niks op internet alleen via america of engelse sites


graag antwoord

thx sika:cool:
 
damn alles kwijt? pff das wel klote jongen. maar trap? wat bedoelde je daar nou mee? gaf die spotter jou een trap? :(
 
damn alles kwijt? pff das wel klote jongen. maar trap? wat bedoelde je daar nou mee? gaf die spotter jou een trap? :(

nou niet echt op zon manier.

maar terwijl ik de bar van het rek haalde en bezig was om mezelf stabiel neer te zetten deed hij dat dus ook, en stootte per ongeluk zn voet nogal lomp tegen mn scheen waardoor ik onderuitging.

gelukkig had ik de steun bars vrij hoog ingesteld zodat de schade beperkt bleef.
 
hey barbel, zonde zeg, in ieder geval veel beterschap en je zal dubbel zo goed en sterk terug komen.
 
veel beterschap!! :lifter:

vind het wel raar dat je zo snel de gemaakte Havoc gains verliest..?? ???
 
Klote kerel!!!! Sterkte!
 
veel beterschap!! :lifter:

vind het wel raar dat je zo snel de gemaakte Havoc gains verliest..?? ???

das een voorzichtige inschatting als ik mezelf bekijk, wegen ga ik nog even niet aan heeh.
 
beterschap met je knie
 
Sterkte..

En zal wel de laatste keer voor je spotter zijn.. :hamer:
 
Wat waren je sides eigenlijk? kort samengevat?
 
Einde kuur

Ok beste mortals van dbb, de kuur zit op het einde nu en ik zal eventjes een korte samenvatting maken van pluspunten, minpunten, wat wel en niet goed gegaan is en everything else wat in mn hoofdje opkomt.

Ik kijk terug op een geslaagde kuur, ik hoopte al zon 6 kilo vvm te pakken en dit is ook gelukt in precies 6,3-6,5 kg vvm, mn bf% is een beetje gedaald dus dat was zeer mooi meegenomen en ik kan dus iets harder de bulk in hierna.

Ik concludeer daar wel uit dat ik mischien iets meer had moeten eten eventueel waardoor heel mischien ik iets meer vvm had aangemaakt met minimale bf winst, ik zat al vrij goed dus wat extra vet had niet uitgemaakt, desalniettemin niks te zeuren het ging prima.

Nu even een opsomming van de meest belangrijke pluspunten die daadwerkelijk opvielen;

-krachtgains al na 3-4 dagen en na 2,5 week waren de gains imo vrij huge.
-Massa gains, waar het me voornamelijk omging, niks te klagen ging prima.
-Bf daling, na 2 weken was mn bf 1-2% gedaald wat ik niet verwacht had.
-praktisch geen sides tot het begin van week 4.
-Betere focus tijdens training, kon langer doorgaan en herstelde erg snel.

Uiteraard zijn er ook wat minpuntjes; dingen die wat minder gegaan zijn, niet echt noemenswaardig en over het algemeen meer te wijten aan mij zelf en dat het mn eerste kuur is, en veel mindere mate havoc zelf.

-slaap werd wat minder vast na week 2, ik heb zelf veel slaap nodig normaal.

-door het vele drinken snachts nog eens minder slaap door spontane erm druk die er af moest. dus ga zoveel mogelijk naar de plee overdag.

-was soms lastig genoeg te drinken door school etc etc, droge strot soms dus.

-op het einde van week 3 begon ik echt moe te worden gedurende de dag en dit is te wijten aan havoc, in week 4 was ik echt op aan het einde van de dag, dit was niet te merken tijdens het trainen though.

-een kleine libido verlaging na week 2 en een honey i shrunk the balls happening alsmede verwaarloosbare haaruitval, wat ik normaal dus niet had.


ok er staat een hoop gemierenneuk tussen de minpunten maar ik denk dat een aantal dingen toch handig zijn om in het achterhoofd te houden mocht jezelf zon kuurtje doen.


Uiteindelijk ben ik niks als lof over de kuur verder, de te verwachtten sides bleven uit tot eind week 3/begin week 4 en waren erg licht. dit tegenover de prima gains die ik er op gemaakt heb.

anyways dis het einde van de log waar het de kuur zelf betreft, ik zal zo nu en dan nog wat bijhouden waar het de pct aangaat die morgen begint.
kijken hoeveel massa en kracht ik overhoud of hoe lang de krachtgains nog doorgaan tijdens de pct.

allen bedankt voor het volgen van de log en ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben, mocht je nog vragen hebben waar het de kuur aangaat of hulp nodig hebben bij het maken van een eigen kuur just ask via pm.

THX!


om mezelf te citeren:)
 
hoor enorm veel over havoc


maar kan je dit ook kopen via belgische of nederlands distributie bedrijf


ik vind niks op internet alleen via america of engelse sites


graag antwoord

thx sika:cool:

edit
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven