XXL Nutrition

HCA - Olympian Labs

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star7.png
7/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Naturally Helps Curb The Appetite And Support Energy Levels!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (vetverlies)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? caps
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 per dag bij maaltijd
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodybuilding.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $3.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. heeft een hongerstillende werking, wat handig is in de Cut, en voor die prijs moet je het gewono proberen. zitten 100caps in, dus 50 dagen, voor minder dan 3 euro.

Mijn review:

ik zocht iets om de honger tegen te gaan, aangezien ik op een redelijk streng dieet zit, en vooral svaonds werd de kans op cheaten alleen maar groter, hoe meer honger ik kreeg.

Ik had op bb.com een order klaar staan, maar moest nog iets van rond de 5dllr hebben om mn coupon te activeren, en kwam zo bij dit product.

Voor die 3.99dllr kan je niet moeilijk doen.

Het wordt dus ook gebruikt in india als kruid over eten, zodat het "vullender" is.

na 1 x 300ml whey shake + deze caps heb ik rond de 4-5 uur geen honger meer .

Echter is de hongerstillende werking ook weer niet ZO groot dat je het echt merkt, je eetlust wordt ook nauwelijks onderdrukt, het is meer dat het gevoel van vollemaag een STUK langer blijft. Dus in dat opzicht zou het misschien wat beter kunnen (eetlust)

HCA_olympian_labs.jpg
 
mooie review :thumbs:

laat iets weten of de werking ook blijft aanhouden ;)
 
mooie review :thumbs:

laat iets weten of de werking ook blijft aanhouden ;)

naja, ik zou niet weten waarom niet, aangezien het al tijden lang als kruid wordt gebruikt over eten in sommige landen, denk ik dat het ook wel zijn werking bljift houden.
 
men coach raad het ook steeds aan te gebruiken bij een précontest carbup omdat het helpt met je lichaam effeciënter om te laten gaan met de carbs die je nuttigt (gecombineerd met r-ala dan)
 
men coach raad het ook steeds aan te gebruiken bij een précontest carbup omdat het helpt met je lichaam effeciënter om te laten gaan met de carbs die je nuttigt (gecombineerd met r-ala dan)

Jup, k doe ook 1000 mg R-ala op mijn carb up dagen.
 
Back
Naar boven