Fitness Seller

hcg alsnog toevoegen of blasten

Bezoekers in dit topic

Sergeant

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2006
Berichten
816
Waardering
60
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Heerst nog steeds enige twijfel.

Begin nu week 4 van 10 wk test bold kuur. Had geen hcg vanaf dag 1 mee laten lopen, beter wel kunnen doen, maar coach vond t niet nodig. Afijn, ik wil toch hcg pakken.

Alsnog hcg toevoegen of blasten in de laatste weken?
 
Ik zou hem gewoon nog toevoegen.

Waarom vond je coach het niet nodig eigenlijk?
 
ga je nog off? of ga je hierna cruisen?
 
Ik zou hem gewoon nog toevoegen.

Waarom vond je coach het niet nodig eigenlijk?

Coach vond het niet nodig omdat het volgens hem puur visueel is de grote van je knikkers. Hij zei dat met enkel nolva al goed kan herstellen en is geen voorstander van extra hormonen inspuiten. Heb min of meer zijn aannames over genomen. Normaal deed ik wel hcg. Nu wilde ik het wel volgens zijn protocol doen, alleen merk ik nu lichte atrofie in de testes. Een kuur zonder hcg zit me toch niet lekker dus daarom alsnog besloten om t te willen toevoegen. Hetgeen nu of als blast op het eind.

ga je nog off? of ga je hierna cruisen?

Ik ga na de kuur gewoon off
 
Coach vond het niet nodig omdat het volgens hem puur visueel is de grote van je knikkers. Hij zei dat met enkel nolva al goed kan herstellen en is geen voorstander van extra hormonen inspuiten. Heb min of meer zijn aannames over genomen. Normaal deed ik wel hcg. Nu wilde ik het wel volgens zijn protocol doen, alleen merk ik nu lichte atrofie in de testes. Een kuur zonder hcg zit me toch niet lekker dus daarom alsnog besloten om t te willen toevoegen. Hetgeen nu of als blast op het eind.



Ik ga na de kuur gewoon off
Betaal je die coach ook geld voor z'n coaching of...?
 
Coach vond het niet nodig omdat het volgens hem puur visueel is de grote van je knikkers. Hij zei dat met enkel nolva al goed kan herstellen en is geen voorstander van extra hormonen inspuiten. Heb min of meer zijn aannames over genomen. Normaal deed ik wel hcg. Nu wilde ik het wel volgens zijn protocol doen, alleen merk ik nu lichte atrofie in de testes. Een kuur zonder hcg zit me toch niet lekker dus daarom alsnog besloten om t te willen toevoegen. Hetgeen nu of als blast op het eind.

Hmm oké.. vind dit best wel amateuristisch om zomaar te zeggen als je een coach bent, hij heeft volgens mij niet echt veel moeite gedaan om info op te zoeken over hcg.

Ik ben er toch wel echt van overtuigd dat hcg zeker een toegevoegde waarde is tijdens je kuur.

Mijn langste kuur tot nu toe was een half jaar en heb op een libido dipje nooit ergens last van gehad qua herstel en ik denk dat de hcg hier een reden voor was.
 
Betaal je die coach ook geld voor z'n coaching of...?

Hahaha nee dat niet.

Ik ben van plan om deze week een blast te doen, 500iu eod en daarna 2x500iu per week tot begin nakuur.
Zal dat goed zijn?

Voorheen deed ik altijd 2x500iu per week. Heb eigenlijk iets te veel naar hem geluisterd, maar hij is ook van oudere generatie haha.
 
Word hcg ook in blast/cruise gebruikt? Of hoeft het dan niet. En pak je het evt als je besluit te stoppen.
 
Word hcg ook in blast/cruise gebruikt? Of hoeft het dan niet. En pak je het evt als je besluit te stoppen.

Ik ben zelf bezig met een blast en cruise en ik pak het wel.

Maar als je trt gaat doen de rest van je leven dan is het niet nodig volgens mij, alleen voor de grootte van je ballen is het dan alsnog wel handig om het toch te pakken.
 
Ik ben zelf bezig met een blast en cruise en ik pak het wel.

Maar als je trt gaat doen de rest van je leven dan is het niet nodig volgens mij, alleen voor de grootte van je ballen is het dan alsnog wel handig om het toch te pakken.
Te lang hoog hcg kan je ook gewoon onvruchtbaar maken 2x250iu of 1x500iu e5d is genoeg voor je ballen vol te houde
 
Puur visueel.... lol
Het visuele is een gevolg van wat er intern gebeurt, beetje extreem kortzichtig van mr coach.
En de uitspraak over niet meer hormonen willen injecteren... om wat te voorkomen precies?
Juist Hcg zorgt er voor dat de hormonen je minder schade kunnen aandoen (even heel bekrompen gezegd).
 
Al met al, ik ga deze week hcg bij zetten. Is het nodig om even een week hcg te blasten en vervolgens gewoon 2x500iu te zetten of alleen 2x500iu elke week?
 
Puur visueel.... lol
Het visuele is een gevolg van wat er intern gebeurt, beetje extreem kortzichtig van mr coach.
En de uitspraak over niet meer hormonen willen injecteren... om wat te voorkomen precies?
Juist Hcg zorgt er voor dat de hormonen je minder schade kunnen aandoen (even heel bekrompen gezegd).

Vind ik ook van de coach, informatie verouderd. Komt ook uit een generatie hiervoor, kuurt zelf nooit met t hcg bijv. Ging eigenlijk af op zijn 25 jaar aas ervaring.

Al met al, ik ga deze week hcg bij zetten. Is het nodig om even een week hcg te blasten en vervolgens gewoon 2x500iu te zetten of alleen 2x500iu elke week?
 
Te lang hoog hcg kan je ook gewoon onvruchtbaar maken 2x250iu of 1x500iu e5d is genoeg voor je ballen vol te houde

Ik zet vanaf het begin 2x250iu per week.
Lijkt me niet dat dit veel te hoog is toch?
 
Vind ik ook van de coach, informatie verouderd. Komt ook uit een generatie hiervoor, kuurt zelf nooit met t hcg bijv. Ging eigenlijk af op zijn 25 jaar aas ervaring.

Al met al, ik ga deze week hcg bij zetten. Is het nodig om even een week hcg te blasten en vervolgens gewoon 2x500iu te zetten of alleen 2x500iu elke week?
Ja de eerste keer dat ik ging kuren vroeg ik ook de mening van een ex collega die vroeger gekuurd had.
Hij vond 500mg test super hoog, en 12 weken hartstikke lang.
Hij zei ook dat je moest opbouwen en dan weer afbouwen..
Hcg kende hij niet.
Waren nog wel wat dingen die hij zei waarvan ik dacht: uhhh...?

Om je vraag te beantwoorden:
Ik zelf start mijn Hcg ook vaak pas na 2 a 4 weken.
Beter is het om gewoon van de start te doen, maar ik heb wel eens kortere kuurtjes waarbij ik anders nog een ampul hcg moet kopen voor 2 weken, dus dan zet ik m gewoon later pas in.
Persoonlijk merk ik dat het op 2x500iu per week al binnen 2 a 3 weken mijn ballen weer op grootte brengt, dat gebruik ik een beetje als indicatie van hoe snel het werkt.
Maar ik ben maar ik... mijn ervaring hoeft niet te gelden voor jou.
 
Ja de eerste keer dat ik ging kuren vroeg ik ook de mening van een ex collega die vroeger gekuurd had.
Hij vond 500mg test super hoog, en 12 weken hartstikke lang.
Hij zei ook dat je moest opbouwen en dan weer afbouwen..
Hcg kende hij niet.
Waren nog wel wat dingen die hij zei waarvan ik dacht: uhhh...?

Om je vraag te beantwoorden:
Ik zelf start mijn Hcg ook vaak pas na 2 a 4 weken.
Beter is het om gewoon van de start te doen, maar ik heb wel eens kortere kuurtjes waarbij ik anders nog een ampul hcg moet kopen voor 2 weken, dus dan zet ik m gewoon later pas in.
Persoonlijk merk ik dat het op 2x500iu per week al binnen 2 a 3 weken mijn ballen weer op grootte brengt, dat gebruik ik een beetje als indicatie van hoe snel het werkt.
Maar ik ben maar ik... mijn ervaring hoeft niet te gelden voor jou.
Ik heb 3x 5000iu liggen dus dat is geen probleem.
Voorheen pakte ik ook altijd 2x500iu vanaf start van de kuur. Werkte prima.

Ik ga het lekker toevoegen, eventueel zet ik even wat extra 1 week en dan lekker verder op 2x500iu.

Alvast bedankt
 

Vraagje:
want zie door de bomen het bos niet meer en kom niet helemaal uit het sticky HCG wat je is geplaatst hebt.
ff kort samen gevat ,ik ga een kuur van 18 weken doen
test p, tren a, en boldenone . De tren a zit er alleen de eerste 8 weken in.

de vraag: vanaf wanneer en tot wanneer dien ik hoeveel hcg te nemen?? (want lees ik nou in dat sticky dat de hcg doorloopt tot en met de eerste week nakuur??)
oja en als ik dan toch aan het vragen ben is het voor de bloedwaardes gunstiger om ook de Bold 2x pw te zetten of zou 1 x volstaan
kan deze info ook niet echt vinden>

bvd
 
Back
Naar boven