Fitness Seller

HCg brand bij injecteren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WilliamSB

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2007
Berichten
1.876
Waardering
71
Lengte
1m87
Massa
108kg
Vetpercentage
13%
Mannen,

Heb net 10ml + flesje hcg gemixt en proberen te injecteren, bij inspuiten brand het enorm. Iemand ideeen? Verkeerd soort vloeistof?

Thx
 
Was laatst ook een ander die het daar over had. Kon me er niks bij voorstellen. Dit is niet jou 1e keer hcg toch?
 
ik had het de 1e 2 injects.
voelde daarna niks meer
 
Mannen,

Heb net 10ml + flesje hcg gemixt en proberen te injecteren, bij inspuiten brand het enorm. Iemand ideeen? Verkeerd soort vloeistof?

Thx

Net hetzelfde bij mij!

Geen fijn gevoel he :)??
 
Mannen,

Heb net 10ml + flesje hcg gemixt en proberen te injecteren, bij inspuiten brand het enorm. Iemand ideeen? Verkeerd soort vloeistof?

Thx

Heb je gemixt met vloeistof die erbij zat?
 
Ja de vlietstof die bijgeleverd is, kleine vial met blauwe trekdop en 10ml water.
Dit is niet mn 1e keer hcg, vorige malen was er niks aan de hand.

Het brand enorm en het voelt niet goed om toch door te drukken.

Hoe heb jij het opgelost straight up?
 
heb al vele malen hcg gebruikt...organon,gonasi... nooit last van gehad
nu gebruik ik terug gonasi en het prikt enorm bij het injecteren, ik gebruik hetzelfde water als ik voor mijn hgh gebruik, bij hgh voel ik niets
 
Ik heb het zelfde probleem, pas een nieuwe vial aangemaakt toen direct gezet en geen last gehad.
Nu de spuitjes ingevroren zijn krijg ik er wel weer last van, ik dacht eerst dat de vloeistof dan misschien nog te koud is.
Maar dat is niet het probleem denk ik, dus vreemd verhaal.
 
Heb je de hcg al getest op een zwangerschapstest?
 
Nee nog niet, vind ik ook zonde van die 10 euro. Het brand als de neten en is dus niet geschikt om te gebruiken.
 
Huh, heb je 10ml in 1 keer in je flesje hcg geflikkerd?
 
Ja, nee precies... die 10 euro kan je natuurlijk beter in je zak houden... het is je gezondheid maar. :o
 
Ja, nee precies... die 10 euro kan je natuurlijk beter in je zak houden... het is je gezondheid maar. :o

Haha inderdaad, als mijn Porsche 4 minuten voor een open brug staat ben ik al 10euro kwijt :D
 
Kan jij niet even een testje voor hem kopen en langs brengen dan? Moet voor jou dan de moeite niet zijn. :p
 
Het feit is dat ofwel de HCG zelf of het water niet goed is. Het maakt dus feitelijk niet of het echt of nep is, het is onbruikbaar. Dus als jullie die test brengen vind ik het goed, maar ik ga er geen geld aan vernken.

Wijsneus.
 
hoeveel ml water heb je dan gemixt met je flesje hcg?
maat vna me heeft ook last van beetje branderig gevoel met gonasi trouwens
 
Anderhalve ml, daarna geschud, terug opgezogen en in de 10ml vial gespoten. Zoals het hoort eigenlijk.
 
Wijsneus?

Ach, gooi maar gewoon weg dan, zullen we nooit weten waar het aan ligt.
Waarom maak je überhaupt nog een topic aan dan?
 
Ja wijsneus ja. Heb jij een beter plan dan het huppeltje maar weg te gooien 'self-made' goeroe?

Als je wilt weten of het echt of nep is raad ik je aan mij een test toe te sturen, daar stond je toch voor open of niet? Ikzelf schiet er geen hol mee op, maar als jij er blij van wordt doe ik het graag.

Het topic is aangemaakt omdat ik wou weten of er iets aan gedaan zou kunnen worden. De vraag of het echt of nep is is niet relevant. Zelfs al zou het echt zijn kon ik het niet injecteren.
 
Back
Naar boven