AndroidHealthClinic

HCG gebruik kinderwens (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

anytesters

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 aug 2020
Berichten
560
Waardering
477
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Beste leden,

Ben nu een tijdje aan de TRT (100mg test-e 2x per week inject), maar wil nu toch aan kinderen beginnen.
Graag jullie advies betreft HCG, HMG, nolva/clomid? Ben bereidt om een tijdje off te gaan hiervoor. Las ergens op het forum ook iemand waarbij het met 3 maanden raak was.

Graag jullie advies :)
 
Laatst bewerkt:
eod
1500iu HCG
75mg HMG

Zonder te weten wat er scheelt is er zat onzin te verkondigen
Beste leden,

Ben nu een tijdje aan de TRT (100mg test-e 2x per week), maar wil nu toch aan kinderen beginnen.
Graag jullie advies betreft HCG, HMG, nolva/clomid? Ben bereidt om een tijdje off te gaan hiervoor. Las ergens op het forum ook iemand waarbij het met 3 maanden raak was.

Graag jullie advies :)
 
eod
1500iu HCG
75mg HMG

Zonder te weten wat er scheelt is er zat onzin te verkondigen
Is het hierbij gunstig of nodig om volledig off te gaan van de test?
 
Is het hierbij gunstig of nodig om volledig off te gaan van de test?
Je kunt gewoon op TRT blijven, maar zou eerst laten onderzoeken wat er scheelt/ wat je mankeert. oa Zaadkwaliteit en hoeveelheid.

Net als hier

 
Je kunt gewoon op TRT blijven, maar zou eerst laten onderzoeken wat er scheelt/ wat je mankeert. oa Zaadkwaliteit en hoeveelheid.

Net als hier

Duidelijk, dank voor je bericht. Eod staat voor every other day toch?
 
Duidelijk, dank voor je bericht. Eod staat voor every other day toch?
Ga daar niet vanuit ik lulde maar wat, wat je zelf ook online leest.
elke om de dag/ ma-woe- vrij....
 
Ik heb enkel hCG gebruikt dus geen hMG.
Ooit meegedaan met HAARLEM-studie en daarin kwam naar voren dat ik met 2x week 500 iu hCG voldoende vruchtbaar bleef.
Vrijwel altijd hCG gebruikt en met proberen verhoogd naar 2x week 1000 iu en met 3 maanden was het raak.
 
Ik heb enkel hCG gebruikt dus geen hMG.
Ooit meegedaan met HAARLEM-studie en daarin kwam naar voren dat ik met 2x week 500 iu hCG voldoende vruchtbaar bleef.
Vrijwel altijd hCG gebruikt en met proberen verhoogd naar 2x week 1000 iu en met 3 maanden was het raak.
En Vonk en mucci weer anders. niet bij iedereen is het hetzelfde.

btw: Diederik zegt zelf minimaal 1500iu per week tijdens kuur, nakuur
 
Ik heb enkel hCG gebruikt dus geen hMG.
Ooit meegedaan met HAARLEM-studie en daarin kwam naar voren dat ik met 2x week 500 iu hCG voldoende vruchtbaar bleef.
Vrijwel altijd hCG gebruikt en met proberen verhoogd naar 2x week 1000 iu en met 3 maanden was het raak.
Was je on tijdens de 2x per week 500iu hCG?
 
Je hoeft niet off te gaan. Enkel hCG kan al voldoende zijn.
 
Dat verschilt per persoon want bij mij veranderde er helemaal niks met 2000iu hcg eod en 250 test e per week. Toen ik off ging waardes gelijk verbeterd
Dank voor je reactie. Ik ga het eerst met HCG proberen, mocht dat niet werken dan maar off totdat het raak is.
 
Dank voor je reactie. Ik ga het eerst met HCG proberen, mocht dat niet werken dan maar off totdat het raak is.
Zonder onderzoek naar de kwaliteit en zaadhoeveelheid nu, is dat vrij nutteloos. Ik heb vroeger nooit HCG gebruikt en toch kinderen gekregen. waarom zou je zomaar iemand nadoen zonder reden.

edit: neem in elk geval dan 'minimale' dosis van 500iu eod
onderzoek
 
Laatst bewerkt:
Zonder onderzoek naar de kwaliteit en zaadhoeveelheid nu, is dat vrij nutteloos. Ik heb vroeger nooit HCG gebruikt en toch kinderen gekregen. waarom zou je zomaar iemand nadoen zonder reden.

edit: neem in elk geval dan 'minimale' dosis van 500iu eod
onderzoek
indeed ken er genoeg die on en geen HCG hadden meelopen en geen kinderwens hadden op die moment en nu gezonde bengels hebben rondlopen :D
 
Ik heb enkel hCG gebruikt dus geen hMG.
Ooit meegedaan met HAARLEM-studie en daarin kwam naar voren dat ik met 2x week 500 iu hCG voldoende vruchtbaar bleef.
Vrijwel altijd hCG gebruikt en met proberen verhoogd naar 2x week 1000 iu en met 3 maanden was het raak.
hMG is ook enorm prijzig en wordt in de praktijk pas later toegevoegd wanneer alléén hCG afdoende werkt. In veel gevallen is alleen hCG genoeg. Protocol voor fertiliteit is 1500 IU 2-3x per week, wat nog weleens wordt opgehoogd als er na een half jaar geen verbetering is. In veel gevallen is een lagere dosering zoals die jij gebruikte waarschijnlijk ook eigenlijk al genoeg, maar er zijn geen studies naar die specifiek naar fertiliteit hebben gekeken met dit soort doseringen.

Voor de geïnteresseerden: https://thinksteroids.com/articles/anabolic-steroids-and-fertility/
 
hMG is ook enorm prijzig en wordt in de praktijk pas later toegevoegd wanneer alléén hCG niet afdoende werkt. In veel gevallen is alleen hCG genoeg. Protocol voor fertiliteit is 1500 IU 2-3x per week, wat nog weleens wordt opgehoogd als er na een half jaar geen verbetering is. In veel gevallen is een lagere dosering zoals die jij gebruikte waarschijnlijk ook eigenlijk al genoeg, maar er zijn geen studies naar die specifiek naar fertiliteit hebben gekeken met dit soort doseringen.

Voor de geïnteresseerden: https://thinksteroids.com/articles/anabolic-steroids-and-fertility/
fixed
 
Back
Naar boven