MuscleMeat

HCG gebruik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kamau

Novice
Lid geworden
12 mei 2014
Berichten
1
Waardering
0
Dag allemaal,

Ik heb een vraag over het praktische gebruik van HCG. Ik heb het ontvangen in drie ampullen van ieder 5000 IU met daarbij drie ampullen steriel water. Klopt het dat het mengen van HCG met de bijgeleverde ampullen steriele water maakt dat de HCG maar kort houdbaar is (max. een week ofzo)?

Zo ja dan koop ik extra bacteriostatisch water erbij voor langere houdbaarheid.

Verder,

Is het nu mogelijk om één ampul HCG te mengen met één ampul bacteriostatisch water (10mL), om vervolgens dit laatste te verdelen over tien insulinespuiten welke in de koelkast worden bewaard? Dit is mijn eerste kuur dus ik weet niet of de HCG in een ampul goed zal mengen ipv een lege vial.

thx
 
Geen idee ik heb het nog nooit met de ampul gemixt ik raad je aan een vial bac water te halen en dan pas te beginnen

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

Het mengt zich erg makkelijk trouwens maar dat zie je vanzelf
 
Dit soort vragen worden meerdere keren per week gesteld. Misschien even gebruik maken van de zoekfunctie?
 
kan volgens mij wel paar weken in koelkast. Je gebruikt 1000 iu per week, dus de laatste shot ligt er 4,5 weken in. Zal sowieso wel wat vermindert zijn dan. Invriezen kan ook maar dan kwam weer het verhaal om de hoek van langere halfwaardetijd maar daartegenover misschien vorming van kristallen wat ook weer niet goed is
 
Ik heb vials gehad met 2000iu. Daar deed ik gewoon het steriel water bij wat er bij zat en vervolgens bewaarde ik de vial in de koelkast. Met een vial deed ik twee weken. Maar meestal heb ik ampullen met 5000iu hCG en 1ml steriel water. Hier vul ik na mengen 10 spuitjes mee die ik vervolgens in de diepvries bewaar.
 
Back
Naar boven