XXL Nutrition

Hcg glazen ampul 5000 iu ??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Met name Galen zegt dat hij vind dat invriezen gevaarlijk kan zijn voor de werkbare stof. Het was geen onderzoek maar als je het fijne ervan wilt weten moet je Galen contacten.
 
Oké, ben even aan 't googlen geweest en het is alleen maar onduidelijker nu. Iedereen spreekt elkaar tegen hierover.
In elk geval het blijft dus niet lang goed in 't water dat erbij wordt geleverd, maar is het na een paar dagen dan ook echt slecht of is het eerder dat er dan minder werkzame stof overblijft?
 
Voel je toch niet?? Man, ik ga dood van de pijn als ik HCG zet... Oke, niet dood...maar het doet bij mij fckn pijn!
Haha. Heb ook altijd meer last van die klote hcg dan de spuit IM.
 
De eeuwige discussie van invriezen. Ik denk zelf ook dat de tere structuur van een peptide hormoon niet goed kan tegen kristalvorming van het invriezen.

Verder:
5000 iu = 2ml
1ml = 2500 iu
0,1 ml is 1 streepje op slin spuit
0,1 ml = 250iu

Ik zou HCG altijd minimaal 2x per week zetten. In jou geval 2x 0,1 ml (oftewel 1 streepje)

Je leverancier zegt 250 iu om de dag is 875 iu per week. Dat vind ik persoonlijk een betere hoeveelheid per week en ik prik zelf ook EOD en niet wekelijks HCG. Het is toch in buikvet voel je toch niet.
Dit. Veel eiwitten kunnen slecht tegen vries-dooicycli. Of dit voor hCG geldt weet ik niet, maar voor de overgrote meerderheid van eiwitten wel. Opgelost in 0.9% BA water blijft hCG 60 dagen gekoeld goed, dus is er ook geen noodzaak om in te vriezen, omdat je sowieso meer dan 5000 IU zult moeten zetten in 60 dagen.
 
doet het middel zelf dan pijn eigenlijk?
 
Dan zet je het toch IM :) kan ook
Da's waar, maar gaf dat geen verschil in opname of zoiets? Herinner me enkele posts die gingen over hcg IM zetten. Weet niet of ik het me juist herinner.
doet het middel zelf dan pijn eigenlijk?
Eerder een branderig/prikkend gevoel bij mij. Anderen hebben er dan blijkbaar weer geen last van.
 
heb al wel is melatanon in men buik gezet deed geen pijn, zal produkt zelf zen misschien dan, ach wie mooi wil zijn moet lijden toch :p
 
Da's waar, maar gaf dat geen verschil in opname of zoiets? Herinner me enkele posts die gingen over hcg IM zetten. Weet niet of ik het me juist herinner.

Eerder een branderig/prikkend gevoel bij mij. Anderen hebben er dan blijkbaar weer geen last van.

Volgens mij is dat merk afhankelijk de ene voel ik niks van de andere brand als hel.
 
Dit. Veel eiwitten kunnen slecht tegen vries-dooicycli. Of dit voor hCG geldt weet ik niet, maar voor de overgrote meerderheid van eiwitten wel. Opgelost in 0.9% BA water blijft hCG 60 dagen gekoeld goed, dus is er ook geen noodzaak om in te vriezen, omdat je sowieso meer dan 5000 IU zult moeten zetten in 60 dagen.


Voor mensen die aan bac-water kunnen komen wel. Apotheek hier heeft het gwn niet en geeft gwn sterop mee als je 't vraagt. Ik ken geen dealers
 
Je zult vast wel Een pm ontvangen
 
Laatst bewerkt:
Dit. Veel eiwitten kunnen slecht tegen vries-dooicycli. Of dit voor hCG geldt weet ik niet, maar voor de overgrote meerderheid van eiwitten wel. Opgelost in 0.9% BA water blijft hCG 60 dagen gekoeld goed, dus is er ook geen noodzaak om in te vriezen, omdat je sowieso meer dan 5000 IU zult moeten zetten in 60 dagen.

Is de moleculen structuur van HCG vergelijkbaar met een eiwit dat degenereert na invriezen dat je weet? Of is je stelling op basis van algemeenheid tav eiwitten en invriezen?

Voor mensen die aan bac-water kunnen komen wel. Apotheek hier heeft het gwn niet en geeft gwn sterop mee als je 't vraagt. Ik ken geen dealers

Elke apotheek kan het bestellen. Onzin dat ze het niet hebben. Toen ik vroeg om bac-water werd ik ook eerst raar aan gekeken. Toen ik zei dat het om te injecteren was, hebben ze het gewoon besteld.
 
Ja HCG is een peptide hormoon. En de verbindingen in de structuur zijn zogenaamde polypeptide verbindingen
500px-Peptide_bond_formation.svg.png
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peptidebinding Eiwitten zijn opgebouwd uit polypeptiden schakels. De carboxylgroep (-COOH) van één aminozuur en de aminogroep (-NH2) van de andere en dit in hele lange schakels. Verder zijn eiwitten geen spagetti maar een 3D figuur van kronkelingen polypeptiden strengen gevormd door zogenaamde zwavelbruggen. Door het koken van een eiwitten of het invriezen van eiwitten gaat de 3D structuur stuk. Je eindigt met een ontrolde streng aan polypeptiden met verbroken zwavelbruggen en die stof bevat chemisch gezien NIET meer de eigenschappen van in dit geval HCG. Ik vind deze powerpoint presentatie erg duidelijk: Link

Lees ook dit over primaire secundaire ..... structuur van eiwitten
http://www.aljevragen.nl/sk/biochemie/BIO157.html

---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Is de moleculen structuur van HCG vergelijkbaar met een eiwit dat degenereert na invriezen dat je weet? Of is je stelling op basis van algemeenheid tav eiwitten en invriezen?

1. op de verpakking van de Organon HCG die ik vroeger had stond leterlijk don't freeze en daarmee bedoelde ze zowel de opgeloste als droge vorm. De droge vorm is vrij stabiel, daar zijn geen water kristallen mogelijk want er is geen water. Zelfs dan raadt de fabrikant aan niet in te vriezen! Verder is het op basis van de algemeenheid van eiwitten en kennis van hoe ze opgebouwd zijn en hun kwetsbaarheid. Maar ik spreek namens mezelf, ik weet niet hoe Galen het bedoeld heeft.
 
Bedankt voor het stukje leesvoer Ymir. Volgende lichting gaat dus niet meer de vriezer in..
Vraag me dan toch af waar het advies om in te vriezen vandaan komt als dit toch redelijk funest is.
 
Ja HCG is een peptide hormoon. En de verbindingen in de structuur zijn zogenaamde polypeptide verbindingen
500px-Peptide_bond_formation.svg.png
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peptidebinding Eiwitten zijn opgebouwd uit polypeptiden schakels. De carboxylgroep (-COOH) van één aminozuur en de aminogroep (-NH2) van de andere en dit in hele lange schakels. Verder zijn eiwitten geen spagetti maar een 3D figuur van kronkelingen polypeptiden strengen gevormd door zogenaamde zwavelbruggen. Door het koken van een eiwitten of het invriezen van eiwitten gaat de 3D structuur stuk. Je eindigt met een ontrolde streng aan polypeptiden met verbroken zwavelbruggen en die stof bevat chemisch gezien NIET meer de eigenschappen van in dit geval HCG. Ik vind deze powerpoint presentatie erg duidelijk: Link

Lees ook dit over primaire secundaire ..... structuur van eiwitten
http://www.aljevragen.nl/sk/biochemie/BIO157.html

---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------



1. op de verpakking van de Organon HCG die ik vroeger had stond leterlijk don't freeze en daarmee bedoelde ze zowel de opgeloste als droge vorm. De droge vorm is vrij stabiel, daar zijn geen water kristallen mogelijk want er is geen water. Zelfs dan raadt de fabrikant aan niet in te vriezen! Verder is het op basis van de algemeenheid van eiwitten en kennis van hoe ze opgebouwd zijn en hun kwetsbaarheid. Maar ik spreek namens mezelf, ik weet niet hoe Galen het bedoeld heeft.


Nu ik dit lees, geld dit ook voor melanotan, en pt-141...
Wat dus in de koelkasbewaard had moeten worden en niet de diepvries..?

Dat verklaard een hoop voor me
 
Is de moleculen structuur van HCG vergelijkbaar met een eiwit dat degenereert na invriezen dat je weet? Of is je stelling op basis van algemeenheid tav eiwitten en invriezen?
Geldt in het algemeen voor eiwitten, sommige kunnen er beter tegen dan andere. Het komt erop neer dat er inderdaad ijskristallen gevormd worden en er tijdens het vriezen water onttrokken wordt van de oppervlakte van het eiwit, waardoor het zich gaat ontvouwen: het verliest zijn 'normale' ruimtelijke structuur. Dit kan permanent zijn na invriezen. In hoeverre een eiwit hier tegen kan is afhankelijk van de aminozuren waaruit het bestaat, en hoe deze gevouwd is. Eiwitten vouwen zich naar de meest energie-gunstige staat, wat bepaald wordt in een oplossing door de polariteit van de individuele aminozuren. Polaire aminozuren associeren zich met water, daar waar apolaire aminozuren het 'ontwijken'. Denk maar bijv. aan vetten die in water druppels vormen, om zo een zo klein mogelijke oppervlakte in contact te hebben met water, dat is immers het meest energiegunstig. Zodra je gaat vriezen gaat het oppervlakte van het eiwit geleidelijk minder gehydrateerd zijn, waardoor er een andere conformatie (ruimtelijke structuur) wordt aangenomen. Wanneer je het weer ontdooit kan het zijn dat dit permanent is, bijv. doordat bij de nieuwe ruimtelijke structuur covalente (zeer sterke) verbindingen zijn ontstaan tussen bepaalde aminozuren.

Edit: dit is althans hoe ik het heb begrepen, ik heb hier eigenlijk nooit iets specifieks over kunnen lezen in 1 van mijn boeken.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het stukje leesvoer Ymir. Volgende lichting gaat dus niet meer de vriezer in..
Vraag me dan toch af waar het advies om in te vriezen vandaan komt als dit toch redelijk funest is.

Zou kunnen. Toch doe ik drie jaar al niet anders dan invriezen zonder problemen.
 
Nu ik dit lees, geld dit ook voor melanotan, en pt-141... Wat dus in de koelkasbewaard had moeten worden en niet de diepvries..? Dat verklaard een hoop voor me

In opgeloste vorm samen met water zeker. Over de houdbaarheid van gedroogde peptiden hormonen in de diepvries weet ik het echt niet.
 
Back
Naar boven