AndroidHealthClinic

HCG in B12

Bezoekers in dit topic

Brownie88

Cool Novice
Lid geworden
3 nov 2016
Berichten
178
Waardering
95
Lengte
1m83
Massa
112kg
Guys,

Met injectiewater kan je de opgeloste HCG maar kort bewaren. Hoe zit dit met B12?
 
Waarom zou je in godsnaam hcg met b12 willen mixen
Omdat daar volgens mij benzylalcohol in zit en zou dus betekenen dat het langer houdbaar is in de koelkast.
 
Omdat daar volgens mij benzylalcohol in zit en zou dus betekenen dat het langer houdbaar is in de koelkast.

Weet niet welke vitamine b12 injects jij dan op het oog hebt? Dit zijn de ingredienten van lophakomp:

Samenstelling:
1 ampul met 2 ml injectievloeistof bevat als werkzame stof:
1044 microgram Hydroxocobalaminacetaat overeenkomend met 1000 microgram Hydroxocobalamine (vitamine B12).

Overige ingrediënten:
Natriumchloride, azijnzuur 10%, water voor injectie
 
Weet niet welke vitamine b12 injects jij dan op het oog hebt? Dit zijn de ingredienten van lophakomp:

Samenstelling:
1 ampul met 2 ml injectievloeistof bevat als werkzame stof:
1044 microgram Hydroxocobalaminacetaat overeenkomend met 1000 microgram Hydroxocobalamine (vitamine B12).

Overige ingrediënten:
Natriumchloride, azijnzuur 10%, water voor injectie
Mijn handleiding is in het iraans en kan er helaas geen wijs uit worden! Ik was echt in de veronderstelling dat er een benzylalcohol in de B12 zit? Dit is dus niet het geval?

Kan iemand dit bekrachtigen?!
 
Iraanse B12? T moet niet gekker worden :roflol:

Volgens mij zit het alleen in olie oplossingen en is het slecht oplosbaar in water.
 
Onder t mom wat je van ver haalt is lekker ofzo? :eyebrow:
 
Waarom moet het niet gekker worden, als je daar schoonfamilie hebt met een apotheek ;)
Als ze een apotheek hebben zullen ze vast wel iemand kennen die weet waarmee je het kunt mixen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Als ze een apotheek hebben zullen ze vast wel iemand kennen die weet waarmee je het kunt mixen.
Het ging me er puur om of er een benzylalcohol in zit zodat de houdbaarheid van de HCG in de koelkast een paar weken is ipv een paar dagen met dat bijgeleverde injectiewater...!
 
Bump..

Maar ik vraag me ook af of de hcg met b12 gemengd kan worden? Aangezien bac water wat lastiger is aan te komen.

Ik heb deze b12.
Welke stoffen zitten er in dit middel?

- De werkzame stof in dit middel is hydroxocobalamine (als hydroxocobalamine hydrochloride).
Hydroxocobalamine HCl CF 0,5 mg/ml, oplossing voor injectie bevat per ml oplossing 0,5 mg
hydroxocobalamine hydrochloride.
- De andere stoffen in dit middel zijn natriumchloride, azijnzuur (E260), natriumhydroxide, water
voor injecties en benzylalcohol.


Kan het azijnzuur kwaad voor de hcg?
Galen weet jij dat misschien?
 
Ja, dat moet je niet doen natuurlijk. Afwijkende pH-waarde denatureert de boel.
 
Als je op google zoekt naar: bacwater kopen dan zijn er legio sites waar je het gewoon kunt bestellen :rolleyes:
 
Ja, dat moet je niet doen natuurlijk. Afwijkende pH-waarde denatureert de boel.
Oke, thnx.

Weet jij waarom ze dan in de B12 die PH waarde afwijkend maken? Door azijnzuur?
Is alleen Benzylalcohol niet voldoende?

Ik zie ook dat je BAC water hebt met alleen Benzylalcohol en een variant met NaCl en BA.
Welke moet je dan hebben?
 
Back
Naar boven