MuscleMeat

HCG injectie, te dikke naald

Bezoekers in dit topic

LeipeGainer

Cool Novice
Lid geworden
28 apr 2011
Berichten
38
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Gozers,


Maatje van mij heeft HCG voorbereid voor de vriezer, enkel had hij geen insu spuitjes op voorraad, dus heeft hij ze in 0.8 mm spuitjes gestoken.
Ik wil liever de injecties IM doen dan subq, vind het nogal zonde dat ik hierdoor 2x per week extra scar tissue zal hebben (doe het in de delt)
Ik heb zelf insu spuitjes en wou de inhoud overtrekken van de dikke spuit, maar dit faalde en heb veel spul verloren.
Heeft iemand een goede methode om dit vlekkeloos over te trekken?
 
Van de ene spuit in een gesteriliseerde vial spuiten en dan

terug optrekken!
 
Gozers,


Maatje van mij heeft HCG voorbereid voor de vriezer, enkel had hij geen insu spuitjes op voorraad, dus heeft hij ze in 0.8 mm spuitjes gestoken.
Ik wil liever de injecties IM doen dan subq, vind het nogal zonde dat ik hierdoor 2x per week extra scar tissue zal hebben (doe het in de delt)
Ik heb zelf insu spuitjes en wou de inhoud overtrekken van de dikke spuit, maar dit faalde en heb veel spul verloren.
Heeft iemand een goede methode om dit vlekkeloos over te trekken?
Een lege vial van iets regelen anders bestellen op internet.
 
Ik heb nog een lege vial test E, zal het daar dan met proberen.
 
Denk uitkoken toch?
 
Je zult een hogedrukpan moeten gebruiken daar deze meer richting het aantal graden gaat wat nodig is om iets te kunnen steriliseren.
Bij het normaal koken van water word de temperatuur 99,97 graden en bij een hogedrukpan zou het 120 graden moeten kunnen behalen.

Om het steriel te krijgen dien je op 121 graden te zitten voor 15 minuten.
 
Als je zout oplost in water heeft de zoutoplossing ook een hoger kookpunt (ongeveer 108 graden).
 
Gewoon de vial in kokend water leggen voor 15 mins, gaat dat rubber dan niet afbreken?
 
Wat een gedoe. Backload die spuit gewoon.
 
Gozers,


Maatje van mij heeft HCG voorbereid voor de vriezer, enkel had hij geen insu spuitjes op voorraad, dus heeft hij ze in 0.8 mm spuitjes gestoken.
Ik wil liever de injecties IM doen dan subq, vind het nogal zonde dat ik hierdoor 2x per week extra scar tissue zal hebben (doe het in de delt)
Ik heb zelf insu spuitjes en wou de inhoud overtrekken van de dikke spuit, maar dit faalde en heb veel spul verloren.
Heeft iemand een goede methode om dit vlekkeloos over te trekken?

0,8mm spuitjes???

spuitjes van 2,5ml met naald 0,8 x 40?

Plunger eruit en optrekken met insulinespuitje:rolleyes:
 
Inderdaad, wat een enorm geklungel.:D

Je pakt een klein glaasje, ontsmet het met een alcoholdoekje, laat het eventjes drogen, vervolgens leeg je in het glaasje de spuit en trek je vervolgens met U100 spuitjes de HCG.
Een kind kan de was doen!;)
 
Gewoon de vial in kokend water leggen voor 15 mins, gaat dat rubber dan niet afbreken?

Rubber word idd poreus, in een HG fabriek mogen die pluggen alleen vooraf en achteraf worden gesteriliseerd (achteraf als het een na te steriliseren product is) met als die reden.
Als het een keer mislukt (de sterilisatie) worden ze weggegooid.
 
Inderdaad, wat een enorm geklungel.:D

Je pakt een klein glaasje, ontsmet het met een alcoholdoekje, laat het eventjes drogen, vervolgens leeg je in het glaasje de spuit en trek je vervolgens met U100 spuitjes de HCG.
Een kind kan de was doen!;)

Wat is de reden van een gaasje?
Het filtert de bacterien echt niet en ondanks het ontsmetten is er nog gevaar dat het vervuilend werkt.
Dan beter een filter gebruiken, ik dacht dat het .22um was die gebruikt dient te worden om te steriliseren.

Tenminste als je je al deze problemen op de hals wil halen, want als je het wil filteren dien je de plug te verwijderen en terug te plaatsen en die is dan vervuild omdat je het met de handen aanraakt.
Tevens is je flacon open geweest en daardoor ook al vervuild dus dien je deze eerst te steriliseren voordat je hem gebruik.
Deze stap zou ik dus overslaan.
 
Je pakt de spuit waarmee je wil zetten, haalt de plunger eruit en spuit wat je wil injecteren erachter in, daarna plunger er weer insteken en overtollige lucht eruit spuiten.

Of doe wat ik zou doen: De zooi weggooien en nieuw flesje HCG openen.
 
Wat is de reden van een gaasje?
Het filtert de bacterien echt niet en ondanks het ontsmetten is er nog gevaar dat het vervuilend werkt.
Dan beter een filter gebruiken, ik dacht dat het .22um was die gebruikt dient te worden om te steriliseren.

Tenminste als je je al deze problemen op de hals wil halen, want als je het wil filteren dien je de plug te verwijderen en terug te plaatsen en die is dan vervuild omdat je het met de handen aanraakt.
Tevens is je flacon open geweest en daardoor ook al vervuild dus dien je deze eerst te steriliseren voordat je hem gebruik.
Deze stap zou ik dus overslaan.

Gaasje???

Overigens bevat de solvent of bacterieel water benzyl alcohol wat op zich al ontsmet.;)
 
Laatst bewerkt:
ah ik las gaasje in plaats van glaasje, mijn fout.

Het bevat misschien wel alcohol wat ontsmet, maar dan mag je het nog niet steriel beschouwen.
En de alcohol dood dan enkele bacterien, maar het dood celmateriaal blijft achter en dat is minstens net zo gevaarlijk als je dat injecteerd.
En aangezien je het met de hand moet doen vervuil je dus toch nog en dan meer kans op dood celmateriaal van de micro organisme.

Ik werk bij een HG lab op de steriele afdeling en ik denk niet dat de baas mij met de hand bezig moet zien een flacon te ontsmetten :D
 
Back
Naar boven