XXL Nutrition

Hcg is een must have? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GymAddicted

Novice
Lid geworden
17 jun 2020
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Hallo iedereen,
Ben van plan om binnenkort mn derde kuurtje te starten namelijk 350 test 450 tren.
Mijn vraag is dan ook: Is het een must om hcg te gebruiken? Ik weet dat je sneller zou herstellen en dat je ballen niet zouden krimpen als je het gebruikt maar in het verleden heb ik dus 2 keer test e 600mg voor 10 weken gebruikt met winny als kickstart maar heb hier niet echt last van gehad en had een redelijk vlot herstel...
Maar goed misschien is dit bij tren een ander verhaal? Ik zie namelijk dat sommige mensen dit gebruiken maar dan ook anderen weer niet...
En als ik dit niet zou gebruiken kan ik hier dan achteraf problemen door krijgen? Heb voorlopig namelijk alleen nolva is huis. Graag hoor ik jullie eigen persoonlijke mening/ervaring. Grt
 
HCG is zeker toegevoegde waarde
 
Hgh altijd toegevoegde waarde inderdaad. Zorgt ervoor dat je dat je balletjes niet in pauze komen zeg ma n gewoon op formaat blijven. Maar bij deze hoeveelheid is nolva/clomid of combo hiervan ook al posotief werkzaam naar mijn mening
 
Hcg altijd doen voor die paar eurootjes. Ik heb 12+ maanden blast cruise gedaan met aan het begin geen hcg, laatste maanden wel, en had het idee dat ik een stel kokosnoten had hangen. Formaat zegt niet direct veel. Ik heb mijzelf na 2 maanden pct laten prikken en herinner me dat ik net aan de 12 nmol/l zat. Daar zou m’n opa jaloers op zijn. Mja, wat had t geweest zonder hcg? Wellicht lager. Lig je dagen lang menstruerend chocolade weg te kauwen met een cortisol van 700nmol/l+ wat je zwaarder verdiende spiertjes weer als sneeuw voor de zon op laat gaan. Voor mij hoort hcg sws in een cycle

ps: ik ga me toch steeds meer afvragen waarom men niet een flesje hcg aan wilt/kan schaffen. Als t de prijs is zou ik je doorverwijzen 😂
 
Bij mij is de reden dat ik geen hcg laat meelopen omdat ik er meteen gyno van krijg, is niet altijd alleen een geld kwestie dat mensen geen hcg gebruiken
 
Bij mij is de reden dat ik geen hcg laat meelopen omdat ik er meteen gyno van krijg, is niet altijd alleen een geld kwestie dat mensen geen hcg gebruiken
Dat ligt hem dan aan het hormonale onbalans wat je zelf creëert door een restje uitgemolken placenta in te spuiten. Al geprobeerd om wat meer androgenen te gebruiken? Uiteindelijk draait t allemaal om correcte verhoudingen
 
Denk year round op androgenen zitten ook niet optimaal is wel?
 
Ik zette zelf wel een minimale hoeveelheid mast (en verlaagde evt de test) tijdens cruise, hehe. Wil niet zeggen dat dit gezond is oid. Heb iig na jaren nog nooit last gehad van gyno.
 
Als je blast/cruise dan zit je toch sowieso al year round op androgenen?
Year round tijdens cruise 200 test en w/e hoeveel hcg per week is toch alles behalve androgeen? Das mn idee erachter om wat mast toe te voegen
 
Test is ook androgeen. Dat het deels aromatizeert betekent niet dat het niet androgeen is.
 
Back
Naar boven