Fitness Seller

hCG, kuur vs bridge (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

drumbell

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 nov 2013
Berichten
3.142
Waardering
984
ben over het volgende aan het inlezen, maar kan er maar weinig info over vinden vandaar dat ik er een topicje over open.

niet iedereen gebruikt hCG tijdens zijn kuur, de wereld vergaat niet als je het er niet bij zet hoewel het beter is. maar hoe zit dit als je bridged, dus als je om en nabij een half jaar ON bent. Is hCG dan wel ECHT een must? omdat je herstel ook zwaarder is en langer gaat duren dan dat bij een 10/12wk kuurtje het geval is. en wat als je hCG niet mee laat lopen tijdens zo'n lange kuur.

en nu we het er toch over hebben, bied bridgen nou meer voordelen dan dat je incl PCT 4 maand ON bent en weer netjes 4 maanden OFF gaat, om dan weer een kuurtje van 4 mnd te pakken etcetc? Op hoeveel maanden herstel moet je rekenen na een halfjaar ON te zijn geweest, dus voordat je aan het volgende kan denken. de meningen zijn hier heel erg over verdeeld en zie ook hier en daar dat mensen er een leeftijdsgrens aan linken ivm hormonen enz, over het wel of niet bridgen. (>30j) terwijl ik juist ook zat gasten zie van begin 20 die bridgen dus dan word het hormonale verhaal weer teniet gedaan???

snap dat er wat beginnersdingetjes inzitten maar ik ben dan ook nog redelijk noob als het gaat om bridgen enzo.
 
Als je echt lang gaat kuren, zoals bij bridgen het geval is, dan ben je gewoon een beetje dom als je met de huidige kennis niet hCG zet.
 
Ik doe het zelf niet, bij lange kuren van 26-28 weken pak ik vanaf week 20 pas hcg (2 x per week 1500iu-1000iu en vervolgens als ballen op formaat zijn 500 iu 2 x per week. Daarna nakuren en gaat prima. Voor mij is het geen must om de gehele kuur mn ballen op formaat te houden. Ga je echt lang on en dan moet je denken aan jaren, dan is het wel verstandig om hcg vanaf het begin mee te laten lopen.
 
ben over het volgende aan het inlezen, maar kan er maar weinig info over vinden vandaar dat ik er een topicje over open. niet iedereen gebruikt hCG tijdens zijn kuur, de wereld vergaat niet als je het er niet bij zet hoewel het beter is. maar hoe zit dit als je bridged, dus als je om en nabij een half jaar ON bent. Is hCG dan wel ECHT een must? omdat je herstel ook zwaarder is en langer gaat duren dan dat bij een 10/12wk kuurtje het geval is. en wat als je hCG niet mee laat lopen tijdens zo'n lange kuur. en nu we het er toch over hebben, bied bridgen nou meer voordelen dan dat je incl PCT 4 maand ON bent en weer netjes 4 maanden OFF gaat, om dan weer een kuurtje van 4 mnd te pakken etcetc? Op hoeveel maanden herstel moet je rekenen na een halfjaar ON te zijn geweest, dus voordat je aan het volgende kan denken. de meningen zijn hier heel erg over verdeeld en zie ook hier en daar dat mensen er een leeftijdsgrens aan linken ivm hormonen enz, over het wel of niet bridgen. (>30j) terwijl ik juist ook zat gasten zie van begin 20 die bridgen dus dan word het hormonale verhaal weer teniet gedaan??? snap dat er wat beginnersdingetjes inzitten maar ik ben dan ook nog redelijk noob als het gaat om bridgen enzo.

Ik denk dat wat betreft het bridgen voor de 20ers je wel 2 dingen los van elkaar moet zien. Een fiks aantal daarvan bridgen enkel 2 misschien 3 kuren aan elkaar om dan alsnog off te gaan.
 
Ik doe het zelf niet, bij lange kuren van 26-28 weken pak ik vanaf week 20 pas hcg (2 x per week 1500iu-1000iu en vervolgens als ballen op formaat zijn 500 iu 2 x per week. Daarna nakuren en gaat prima. Voor mij is het geen must om de gehele kuur mn ballen op formaat te houden. Ga je echt lang on en dan moet je denken aan jaren, dan is het wel verstandig om hcg vanaf het begin mee te laten lopen.

ke dus na de bridge zet je het erbij

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Ik denk dat wat betreft het bridgen voor de 20ers je wel 2 dingen los van elkaar moet zien. Een fiks aantal daarvan bridgen enkel 2 misschien 3 kuren aan elkaar om dan alsnog off te gaan.

dit bedoel ik ook. kuur-bridge-kuur OFF, halfjaar zogezegt.
 
Oké als dat is wat je bedoelt. Ik laat de bridge er tussenuit en kuur gewoon door. Ik zet vanaf het begin hcg mee omdat ik graag snel en normaal herstel hierna.
 
oke, als je wat dingen gaat vergelijken kun je toch eigenlijk concluderen dat losse kuurtjes belastender zijn voor je lichaam? stel je kuurt 10 wk, 4 mnd off, kuur, 4 mnd off etc, steeds opstarten, dat schommelen kan toch nooit beter zijn voor je lichaam, en ook mentaal lijkt me, dan dat je 2 kuren aan elkaar pakt met een bridge ertussen. dan hoef je maar 1x te herstellen, weliswaar is je herstel langer maar dan nog. + je kan je gains van je eerste kuur prima behouden. van de tweede word dat lastiger als je na een maand of 6 uiteindelijk off gaat. en geld voor bridgen ook time on + pct = time off ? dus halfjaar off na je pct.
 
In mijn ogen is bridgen ook net iets minder belastend voor je lichaam.
Persoonlijk vind ik het prettig om hcg vanaf het begin mee te draaien.

Zelf gebridged dit jaar en beviel me goed, nergens last van en ben nu net 1,5 maand off en heb amper een dip gehad.
Ben zelfs al een week geleden gestopt met nolva en dat heeft er voor gezorgd dat ik wat beter presteer in bed.

Ik ben wel van plan weer een kuur te doen over een poosje omdat ik flink ziek ben geweest vorige week, heel veel gewicht verloren.
Zou daarom ook wel antwoord willen horen op hoe lang offtijd nou echt nodig is na +/- 7 a 8 maanden on te zijn geweest.
Iemand?
 
Ik doe het zelf niet, bij lange kuren van 26-28 weken pak ik vanaf week 20 pas hcg (2 x per week 1500iu-1000iu en vervolgens als ballen op formaat zijn 500 iu 2 x per week. Daarna nakuren en gaat prima. Voor mij is het geen must om de gehele kuur mn ballen op formaat te houden. Ga je echt lang on en dan moet je denken aan jaren, dan is het wel verstandig om hcg vanaf het begin mee te laten lopen.


Ik ben van plan om hetzelfde te doen. Alleen hcg tijdens laatste weken tot in nakuur voordat Off wil gaan na lange tijd On.
 
In mijn ogen is bridgen ook net iets minder belastend voor je lichaam.
Persoonlijk vind ik het prettig om hcg vanaf het begin mee te draaien.

Zelf gebridged dit jaar en beviel me goed, nergens last van en ben nu net 1,5 maand off en heb amper een dip gehad.
Ben zelfs al een week geleden gestopt met nolva en dat heeft er voor gezorgd dat ik wat beter presteer in bed.

Ik ben wel van plan weer een kuur te doen over een poosje omdat ik flink ziek ben geweest vorige week, heel veel gewicht verloren.
Zou daarom ook wel antwoord willen horen op hoe lang offtijd nou echt nodig is na +/- 7 a 8 maanden on te zijn geweest.
Iemand?

Over een poosje zou ik sowieso niet doen. Bloed laten testen of min. Half jaar off
 
thx voor de reacties. dus na een bridge kuur is het verstandig om minimaal 6mnd off te gaan, en bloed te laten prikken als je zeker wilt zijn. hCG vanaf begin, of vanaf kuur 2 t/m laatste week PCT. wat ik begrijp is dat kuur-bridge-kuur toch licht de voorkeur heeft boven losse kuurtjes.

1. minder schommelingen, lichamelijk als in je bol
2. gains van kuur 1 zijn prima te behouden

nadeel is dat je herstel langer duurt, maargoed. of dit nou 4 maanden of 6 is.. na een maand of 6 á 7 zou je je nieuwe kuur leven in kunnen blazen. ook is het natuurlyk ideaal dat je eerst kunt bulken, bridge cals verlagen naar onderhoudsniveau, kuur 2 volle bak shredden.

wat ik dan nog mis, aan wat voor een PCT moet je denken? min. 8 wk lijkt me?

probeer voor mezelf wat dingen op een rijtje te krijgen zoals jullie merken :D en dan nog, is er iemand die meteen met zijn eerste kuur is gaan bridgen? just wondering.. 2/3 losse cycles lijken me verstandig alvoren met bridges te gaan werken, niet?

nogmaals thx voor reacties, goed topic, hier heb niet alleen ik wat aan vermoed k :thumb:
 
Back
Naar boven