XXL Nutrition

Hcg mengen

Bezoekers in dit topic

Egbertje

Cool Novice
Lid geworden
13 jun 2012
Berichten
186
Waardering
3
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
12%
Hey,

Ik heb 3 ampullen met hcg, 5000iu per ampul. Hierbij heb ik ook 3 ampullen met 2ml "aqua sterop" (ik neem aan dat dit bac water is, zat bij de hcg).

Hoe moet ik dit mengen en bewaren? Ik heb insulinespuitjes van 1ml. Moet ik de hcg mengen met het water en hier 10 spuitjes uit halen? (Ik wil 2x 500iu per week zetten). Tot hoe ver moet ik de spuitjes dan vol trekken? En kan ik deze beter in de koelkast bewaren of infriezen?

Alvast dank!
 
Mengen met het water en 0,2ml per keer injecteren.
Koelkast
 
Niet met die sterop mengen maar met bac water
 
die sterop is dus geen bac water?
 
Sterop bevat geen benzylalcohol volgens mij.
 
crap dan moet ik dus nog bac water hebben. dit is zeker niet over the counter te krijgen? :p
 
Je dealert zal het vast wel hebben :)
 
Ik heb het nu gemengd met het sterop water, over wat spuitjes verdeeld en die in de vriezer gelegd.
Op deze manier zou het langer stabiel moeten blijven (hoop ik :D)
 
Vriezer kan het minstens een jaar bewaard worden.
 
En als je het dan gemengd in de koelkast legt ook wel een week of 3/4 toch? :)

Als je het met BAC water mengt wel ja. Volgens mij is sterop steriel water en dat is maar een paar dagen houdbaar in de koelkast. Vandaar dat ik het in de vriezer heb gelegd
 
Mengen met het water en 0,2ml per keer injecteren.
Koelkast

In de koelkast kan je ze na eenpaar weken weggooien als ze gemixt zijn met bac water en na een paar dagen als ze gemixt zijn met steriel water.
Die aque sterop is steriel water.

Je dient de hcg te mixen met het water, te verdelen over spuitjes en dan in te vriezen wat je niet meteen gebruikt.
Dit is de enige goeie manier om je hcg voor langere tijd goed te houden.
 
Vriezer kan het minstens een jaar bewaard worden.

Zo lang duurt m'n kuurtje helaas niet :p

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 13:29 ----------

Hoe krijgen jullie trouwens de hcg in de insuline spuitjes?
Op een gegeven moment komt de naald van mn spuitje niet meer ver genoeg in de ampul en kan ik de rest niet opzuigen.
Ik heb het deze keer samen met m'n vriendin gedaan waardoor ik de ampul schuin kon houden en de spuitjes vol kon trekken. Ik heb geen steriele vial oid om het in te mengen, alleen de ampullen waar het in zit.
 
Zo lang duurt m'n kuurtje helaas niet :p

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 13:29 ----------

Hoe krijgen jullie trouwens de hcg in de insuline spuitjes?
Op een gegeven moment komt de naald van mn spuitje niet meer ver genoeg in de ampul en kan ik de rest niet opzuigen.
Ik heb het deze keer samen met m'n vriendin gedaan waardoor ik de ampul schuin kon houden en de spuitjes vol kon trekken. Ik heb geen steriele vial oid om het in te mengen, alleen de ampullen waar het in zit.

Vond dit wel een goed filmpje :)

http://www.youtube.com/watch?v=IpzbWp2CSUI
 
Geld bovenstaande ook betreft GH gebruiker? mixen met bacwater 4 weken geldig ?en kan je bijvoorbeeld gh same met m2 injecten?
 
Geld bovenstaande ook betreft GH gebruiker? mixen met bacwater 4 weken geldig ?en kan je bijvoorbeeld gh same met m2 injecten?

Nee, hgh is ongeveer een week goed in bac water.
Mela2 is bijna oneindig houdbaar :P
 
de ongemixte vials gh kan je gewoon in friezer bewaren tog?
 
2. WAT U MOET WETEN VOORDAT U AQUA-STEROP GEBRUIKT Gebruik AQUA-STEROP niet :
De contra-indicaties hangen af van de geneesmiddelen die eraan worden toegevoegd.
Wees extra voorzichtig met AQUA-STEROP
- -
-
De oplossing niet gebruiken als ze niet helder is.
AQUA-STEROP bevat GEEN bewaarmiddelen; er zouden zich dus micro-organismen kunnen
ontwikkelen na het openen van de flacons of de ampullen. De oplossing van de geneesmiddelenbereiding en alle spuiten die een dergelijke oplossing bevatten, zijn bestemd voor eenmalig en individueel gebruik en mogen in geen enkel geval opnieuw worden gebruikt.
Als u de oplossing van het geneesmiddel moet inspuiten, moet u een steriele spuit gebruiken en moet u de oplossing onmiddellijk na het openen van de ampul of de flacon optrekken. U moet ervoor zorgen dat er geen micro-organismen in terecht kunnen komen. Elke niet-gebruikte of resterende hoeveelheid van de oplossing van het geneesmiddel moet worden verwijderd volgens de heersende reglementering.


Duidelijk dat je hcg die je nu gemengd heb met de sterop nutteloos is
 
Back
Naar boven