Fitness Seller

Hcg Msd organon pregnyl

Bezoekers in dit topic

laurie97

Cool Novice
Lid geworden
10 mei 2022
Berichten
47
Waardering
1
Iemand die weet of die echt of nep is?
 

Bijlagen

  • image.jpg
  • image.jpg
  • image.jpg
Fake, slecht ingelezen

Edit: wordt al JAREN niet meer geproduceerd voor Griekse markt.
 
Dat is wel balen 🙁 Heb dit gekocht van site waarvan ik weet dat hun merk roids g2g zijn met het gedacht dat dit ook wel goed ging zijn ..
 
Ik lees hier net dat sommige het product als echt beschouwen en sommige als fake . Nu weet ik het niet hoor 😕
 
Ik lees hier net dat sommige het product als echt beschouwen en sommige als fake . Nu weet ik het niet hoor 😕
Iedereen met meer dan 1 hercencel weet dat het fake is. Zoals ik zei t wordt al jaren niet meer gemaakt voor griekse markt. Zou best kunnen dat er ug hcg in zit hoor maar ga er maar niet vanuit.
 
Iedereen met meer dan 1 hercencel weet dat het fake is. Zoals ik zei t wordt al jaren niet meer gemaakt voor griekse markt. Zou best kunnen dat er ug hcg in zit hoor maar ga er maar niet vanuit.
Ok bedankt . Lees net dat je het kan testen met een zwangerschapstest door paar druppels over te gieten . Enig idee of dit altijd werkt met echte hcg ?
 
Ok bedankt . Lees net dat je het kan testen met een zwangerschapstest door paar druppels over te gieten . Enig idee of dit altijd werkt met echte hcg ?
Heb je precies niks aan zo een test. Stuur het op naar een laboratorium voor analyse, is de enige manier. Of pleur het in de prullenbak/ stuur terug naar je bron
 
Worden idd al jaren niet meer voor de Griekse markt gemaakt. Heb hiervoor destijds nog gemaild met Organon.
 
Organon(Merck) is bezig met een onderzoek naar Fake HCG met Griekse opdruk.
hier kun je contact leggen mocht je dat willen dpocbeluxog@merck.com
 
Ok bedankt . Lees net dat je het kan testen met een zwangerschapstest door paar druppels over te gieten . Enig idee of dit altijd werkt met echte hcg ?
Bij pregnyl werkt dit , compounded hcg kan ik geen antw op geven mogelijk (volgens mij niet)
 
Bij pregnyl werkt dit , compounded hcg kan ik geen antw op geven mogelijk (volgens mij niet)

Volgens dr. de Ronde zou het moeten werken. Heb het zelf niet geprobeerd omdat ik wist dat mijn hCG dmv bloedtesten in orde is.
 
Volgens dr. de Ronde zou het moeten werken. Heb het zelf niet geprobeerd omdat ik wist dat mijn hCG dmv bloedtesten in orde is.
Noted voor het geval ik ooit weer wat ga doen! Thanks .
 
Nee, maar met UG HCG is het product zo goed als de laatste batch die je kreeg. Dus dat heeft ook weinig zin.
Zo blijf je aan de gang. Deze is gewoon Fake, en als er 500iu in zit heb er ook geen Fuck aan. Pregnyl is niet UG.
 
Back
Naar boven