Fitness Seller

Hcg msd

Bezoekers in dit topic

Strongerlife

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2012
Berichten
714
Waardering
215
Real or fake

Zou uit turkse apotheek komen

De letters zijn wat vaag maar dit komt omdat er plakband op zat met versturen

Wel geeft zwangerschapstest aan dat ik niet zwanger ben maar dit blijkt niet bij alle hcg te werken (Cools )

Rubber waar pregnylpoeder is zit is vrij stug om door te prikken.

20180508_174143.jpg
20180508_174135.jpg
20180508_174132.jpg
20180508_174122.jpg
 
Is het rHCG? (sythetisch, zou erop vermeld moeten staan), dan werkt de test sowieso niet.

Anders (uit urine) rechtstreeks op de zwangerschapstest wat druppels doen ipv injecteren en eigen urine.
 
Heb het rechtstreeks gedaan of het rhcg is zou ik niet durven te zeggen moet ik even uitzoeken
 
Heb het rechtstreeks gedaan of het rhcg is zou ik niet durven te zeggen moet ik even uitzoeken

Is pregnyl zie ik net :o, dus uit urine van zwangere vrouwen. Hoeveel ml water heb je bij het poeder gedaan? 1ml bij 1500iu geeft al een lage dosering bij een paar druppels dus mogelijk moet je er meer op doen.
 
Deze heb ik gedaan

Hoe lang heb je het in de vloeistof gehouden? Kan zijn dat concentratie per ml nog niet voldoende was. Flesjes zien er ok uit, maar wil natuurlijk niets zeggen. Ik zou eens met clearblue bv. testen om te vergelijken.
 
Ga ik doen

Hoeveel moet ik erop doen

Plas ook eens op een strip die je al hebt, altijd interessant ter vergelijking.

Niet veel, gewoon 1500iu mengen met 1ml water en paar druppels zouden voldoende moeten zijn. Als er niets gebeurd kan je er nog een paar op doen.
 
Plas ook eens op een strip die je al hebt, altijd interessant ter vergelijking.

Niet veel, gewoon 1500iu mengen met 1ml water en paar druppels zouden voldoende moeten zijn. Als er niets gebeurd kan je er nog een paar op doen.
Hoort dit ook te werken dan?
 
Hoort dit ook te werken dan?

Als de concentratie voldoende hoog is en afhankelijk gevoeligheid test kan je het ook in je urine meten na injectie. Maar rechtstreeks op de test doen is beter.

Ik vermoed dat de sensitest niet zo gevoelig is maar dan nog zou 750iu in 0.3ml voldoende moeten zijn.
 
Hier een overzicht van de gevoeligheden.

Overzicht: Gevoeligheid verschillende zwangerschapstesten mIU/mL hCG

De Sensitest (extra vroeg versie) is 25mIU/mL (urine), dus vermoed dat de gewone 50mIU/mL zal zijn (hoe lager, hoe gevoeliger) maar je hebt er nog ongevoeligere (2000mIU/mL bv.)

500iu injecteren is mogelijk toch voldoende en zou je moeten kunnen meten in de urine met een 10mIU/mL test (24-48u na injectie). Maar niet aan te raden omdat je niet zeker weet wat erin zit.

Rechtstreeks op je teststrip doen is zeker meetbaar. Bij 750iu in 0,3ml, wat neerkomt op 2475 IU/mL -> 2475000 mIU/mL !

Dat is met alle urinetesten meetbaar.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven