MuscleMeat

HCG naast Test E only kuur

Bezoekers in dit topic

ano_71021

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 aug 2011
Berichten
1.433
Waardering
318
Heren, vraagje..

Is het verstanding of heeft het toegevoegde waarde om in een Test E only kuur van 8-10 weken HCG mee te laten draaien?

zat zelf te denken aan het volgende:

wk 1-8/10 500mg test E p.w.
wk 1-begin PCT 500 500 iu HCG (2 spuitmomenten)
PCT 3 weken 40mg nolva, laatste week 20mg

heb in het verleden wel eerder HCG naast een Bold - Mast - Test kuur laten lopen en ik was zeer te spreken over het snelle herstel wat ik na de kuur had. Vandaar dat ik het er nu ook wel weer naast wil laten lopen.

alvast bedankt voor de effort

m.v.g.

bensco
 
Ja.
 
Ja is prima
 
Ja en nee.

Je 500mg test is geen 500mg meet icm hcg, dus test verlagen naar 350mg ongeveer rekening houdende met extra oestrogeen van hcg.

Handig ter verkoming van gyno oa.

En zeker geen 40mg nolva, max 20 maar liever 10mg.
 
Ja en nee.

Je 500mg test is geen 500mg meet icm hcg, dus test verlagen naar 350mg ongeveer rekening houdende met extra oestrogeen van hcg.

Handig ter verkoming van gyno oa.

En zeker geen 40mg nolva, max 20 maar liever 10mg.
In je eigen topic op pag1 zeg je indirect dat hcg gelijk staat aan 100mg test (..100mg die je minder moet zetten..). Is het nu 100 of 150mg? Of iets ertussenin? ;)
 
In je eigen topic op pag1 zeg je indirect dat hcg gelijk staat aan 100mg test (..100mg die je minder moet zetten..). Is het nu 100 of 150mg? Of iets ertussenin? ;)

volgens mij was het ook 125 mg..

ik heb overigens besloten die kuur effe in de ijskast te zetten. Ik heb een te beperkt tijdsbestek om een goede kuur te kunnen doen. Misschien Anavar of Winstrol only maar dat zie ik niet zo zitten.
 
Als jij je druk maakt op 500mg test en denkt aan 500iu dan ben je fuckt gegaan op de voorstaande laaiers.

Het zijn verkopers en meer niet! (verkopers van lucht en spirituele onzin)

Het staat je vrij om wetenschap te geloven, ik geloof in ervaring.

 
Laatst bewerkt:
Als je de real deal hebt ga je even kapot en heb je een paar dagen flink last van hormonen. Je hebt het binnen een twee weken en gaat even stuk omdat je schrikt van het feit dat het niet meer werkt. Het sluipt er langzaam in en je hebt niet door dat het werkt. Als het niet meer werkt dan merk je het duidelijk.


Het voelt voor een paar dagen kut, daarna ebt het weg.

Het heeft met halfwaarden de maken.

Geloof Galen niet, deze heeft geen echte ervaring.
 
Als jij je druk maakt op 500mg test en denkt aan 500iu dan ben je fuckt gegaan op de voorstaande laaiers.

Het zijn verkopers en meer niet! (verkopers van lucht en spirituele onzin)

Het staat je vrij om wetenschap te geloven, ik geloof in ervaring.

Als je de real deal hebt ga je even kapot en heb je een paar dagen flink last van hormonen. Je hebt het binnen een twee weken en gaat even stuk omdat je schrikt van het feit dat het niet meer werkt. Het sluipt er langzaam in en je hebt niet door dat het werkt. Als het niet meer werkt dan merk je het duidelijk.


Het voelt voor een paar dagen kut, daarna ebt het weg.

Het heeft met halfwaarden de maken.

Geloof Galen niet, deze heeft geen echte ervaring.

??? Heb je iets genomen? Welke spirituele onzin ben je nu aan het verkopen?
 
In je eigen topic op pag1 zeg je indirect dat hcg gelijk staat aan 100mg test (..100mg die je minder moet zetten..). Is het nu 100 of 150mg? Of iets ertussenin? ;)

Hangt ervan af hoe je op de hcg reageert, de een maakt wat meer aan dan de ander op een bepaalde dosis. Zelfde voor extra aromatisatie/oestrogeen.

Meestal merk je dit wel aan het extra oestrogeen/vocht of de correctie goed is.
 
Sorry, ik was wat sarcastisch....

1tm10 500mg
Nolva voor het geval dat je gyno krijgt.

HCG op een beginners kuur is onzin, maar mocht je de grote Galen geloven kun je het volgens zijn eerdere reacties 2 week voor het einde gebruiken.

Zucht.........

Fucking new age kids.....
 
Sorry, ik was wat sarcastisch....

1tm10 500mg
Nolva voor het geval dat je gyno krijgt.

HCG op een beginners kuur is onzin, maar mocht je de grote Galen geloven kun je het volgens zijn eerdere reacties 2 week voor het einde gebruiken.

Zucht.........

Fucking new age kids.....

Legt 500 test voor 10 weken je eigen productie minder plat dan 2 gram test? :scratch:
 
  • Like
Waarderingen: 4me
Back
Naar boven