AndroidHealthClinic

Hcg onderhuids injecteren?

Alain32

Cool Novice
Waardering
0
waar kun je Hcg het best onderhuids injecteren?ik hoorde van een vriendin van mijn kameraad dat zei dus in de buik injecteerd,ze pakt een huidplooi en dan dan in injecteren?Zei gebruikt het om zwanger te kunnen worden,hebben jullie nuttige tips voor onderhuids injecteren en waar precies?

Vrouwen krijgen bij een IVF behandeling ook HCG toegedient. Dit gebeurt inderdaad gewoon onderhuids.
Qua opname zal er wellicht een klein verschil zijn wat betreft de snelheid, maar dat is niet iets om je druk om te maken. Voor zowel een vrouw als een man is een 'rustiger' afgifte wenselijk.

Onderhuids prikken is makkelijker als in de spier. Je neemt inderdaad een huidplooi van de buik, schoonmaken met alcohol. Naaldje erin en afschieten.

Navraag leerde me dat ophalen (aspireren) niet noodzakelijk zou zijn.

HCG zou ook een vetverbrandende werking hebben (maar ik heb dat alleen horen zeggen en weet dit dus niet zeker). Spreiding van je injects over bv je love handles zou in dat geval nog leuke bij effecten kunnen hebben.

Ja artsen hebben in het verleden het wel een voorgeschreven om te helpen bij afvallen..
Maar is nooit bewezen te werken

In de jaren 60 is er een arts geweest die propageerde dat het hielp bij gewichtsverlies.
Echt bewijs kon ie er niet voor leveren.

Tot begin vorig jaar de Nederlandse kwakzalfindustrie er zich mee ging bemoeien. Wat deden ze?

Ze kochten een hoeveelheid HCG, verdunden die met een factor van een vermenigvuldiging van 100 en gingen er de markt mee op. Het werd pas echt een hype toen presentatrice Linda de Mol 'toevallig' in een interview liet weten dat haar gewichtsverlies te danken was aan 'HCG-injecties'.

Navraag leerde dat men wekelijks HCG zette bij de cliente die zó verdund waren dat het nauwelijks meer HCG bevatte. Die injecties kostten enkele tientallen euro's per stuk.
Veel vrouwen dachten dat dit de nieuwe exclusieve manier van afvallen van de toekomst was.

Het bleek dus pure nep te zijn, zelfs al omdat het toedienen van HCG in grotere hoeveelheden nooit aantoonbaar slankere dames heeft opgeleverd.

Terug
Naar boven