AndroidHealthClinic

HCG - Pijnlijk ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ShaqAttack

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2006
Berichten
1.098
Waardering
5
Vraag 1:
Ik zette woensdagavond voor het eerst HCG tijdens mijn kuur (test-tren-bold-mast-ultradrive-T3-ECA) en heb sinds gisteren een ongelooflijk pijnlijk spuitplek op mijn buik... alsoof het naaldje van de slinspuit is afgebroken en blijven zitten, zo voelt het als ik die plek aanraak... had eigenlijk al bij het zetten onmiddellijk een branderig en prikkerig gevoel, raar...

Iemand een idee aan wat dit kan liggen ?

Vraag 2:
Ik zit nu in week 7 van mijn kuur, en begin mij soms echt af te vragen hoelang ik nog verder kan gaan met tren !? Die slapeloosheid blijft aanhouden, soms eens een nachtje beter, maar zoals vannacht, sinds 1u30 weer bijna niet meer geslapen, pfff...
zwaar spul !!
Hoelang houden jullie dit vol ?
Tips om de nachten wat beter door te komen ?

Zit te denken om dit vialletje tren nog op te maken en dan te kappen ermee, en verder te gaan met Bold (HG en Ultradrive) + Test + Mast...
Ook al omdat ik het gevoel heb dat de tren niet veel meerwaarde meer te bieden heeft... Gewicht blijft hangen op 108,5 maar BF% is deftig gezakt !!
 
Vraag 1:
Ik zette woensdagavond voor het eerst HCG tijdens mijn kuur (test-tren-bold-mast-ultradrive-T3-ECA) en heb sinds gisteren een ongelooflijk pijnlijk spuitplek op mijn buik... alsoof het naaldje van de slinspuit is afgebroken en blijven zitten, zo voelt het als ik die plek aanraak... had eigenlijk al bij het zetten onmiddellijk een branderig en prikkerig gevoel, raar...

Iemand een idee aan wat dit kan liggen ?

Vraag 2:
Ik zit nu in week 7 van mijn kuur, en begin mij soms echt af te vragen hoelang ik nog verder kan gaan met tren !? Die slapeloosheid blijft aanhouden, soms eens een nachtje beter, maar zoals vannacht, sinds 1u30 weer bijna niet meer geslapen, pfff...
zwaar spul !!
Hoelang houden jullie dit vol ?
Tips om de nachten wat beter door te komen ?

Zit te denken om dit vialletje tren nog op te maken en dan te kappen ermee, en verder te gaan met Bold (HG en Ultradrive) + Test + Mast...
Ook al omdat ik het gevoel heb dat de tren niet veel meerwaarde meer te bieden heeft... Gewicht blijft hangen op 108,5 maar BF% is deftig gezakt !!

zat er Benzylalcohol in die oplossing? Dat zorgt voor bijensteek bazaar..
Spuit dieper (dus geen slinspuit) en is weg...

Dat is uit ervaring, de kenners zullen je wel meer info geven... :D
 
Goh, ik zou thuis moeten kijken in welke vloeistof het poeder precies wordt opgelost, kan het niet uit het hoofd zeggen...
Was al blij dat ik eens niet IM moest zetten, dat ik er vanaf kwam met SC... nu dit... ;-)
 
Gewoon IM met u slin , zo doe ik het .
 
ja kan net een bijensteek zijn...............auw hehehehe
 
HCG gewoon IM prikken lijkt mij,

Misschien de kenners hier er een ander antwoord op hebben, ik zelf heb het nog niet gebruikt maar kennissen van me zetten het altijd IM.

Succes nog
 
tja prikt lekker,. maar is zo weer weg toch....
 
is die slapeloosheid niet meer van de ecastack ?
 
is die slapeloosheid niet meer van de ecastack ?

Neenee, totaal niet, heb voor mijn kuur ook paar weken op ECA gezeten en had toen niet het minste slaapprobleem...
Is werkelijk die ****in' trensomnia die mij dit lapt !!

Om nog maar van die totaal verdraaide hyperjaloerse ideeën te zwijgen...
 
Neenee, totaal niet, heb voor mijn kuur ook paar weken op ECA gezeten en had toen niet het minste slaapprobleem...
Is werkelijk die ****in' trensomnia die mij dit lapt !!

Om nog maar van die totaal verdraaide hyperjaloerse ideeën te zwijgen...

Hoeveel pak je die tren dan?? De E of A versie??
Ik ben enorm gaar van die tren. Ja die hyperjaloerse ideeen heb ik ook last van :p
 
Hoeveel pak je die tren dan?? De E of A versie??
Ik ben enorm gaar van die tren. Ja die hyperjaloerse ideeen heb ik ook last van :p

Ik zit nu 7 weken op 600mg tren E, en ik ben er 200% gaar van ! ;-)

Een superanabool, maar o zo heavy !

En zeggen dat ik tot voor deze kuur niet kon begrijpen wat vele gebruikers zo "heavy" vonden aan tren...
 
Back
Naar boven