Fitness Seller

HCG= prostaatbescherming?

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Werkt pregnyl prostaatbeschermend?
 
waarom zou het je prostaat beschermen??

DHT kan je prostaat wel beschermen tegen prostaat kanker..
omdat DHT bepaalde coïtus hormonen verminderd, die de oorzaak kunnnen zijn van prostaat kanker.. oestrogenen vermeerderen deze coïtushormonen juist

Als je ouder wordt gaat je eigen testo naar benee omdat je teelballen ongevoeliger worden voor LH.. hierdoor stijgt het coïtus hormoon. omdat er minder testo omgezet kan worden in DHT en dus de kans op prostaat problemen..

Hoe hoger bepaalde hormonen in je lichaam, hoe minder gevoelig je lichaam ervoor wordt.. als je pregnyl neemt stijgt je LH waardoor je meer testo gaat aanmaken.. maar daardoor ook je oestrogeen nivo en dus weer meer coïtushormonen en meer kans....
 
Originally posted by Hulk
DHT kan je prostaat wel beschermen tegen prostaat kanker..
omdat DHT bepaalde coïtus hormonen verminderd, die de oorzaak kunnnen zijn van prostaat kanker.. oestrogenen vermeerderen deze coïtushormonen juist


Uhmmmm, DHT in combinatie met estrogeen IS de oorzaak van prostaathypertrophie bij niet-gebruikers ...

Pregnyl is een LH-analoog, dat verhoogt de aanmaak van testo in de testes en die is gepaard met een stijging in zowel estro als DHT. Dus pregnyl is eigenlijk slecht voor de prostaat.
 
ik zat al te wachten op je respons.. ;)

ik heb nooit gezegt dat DHT je prostaat beschermd tegen hypertrofie.. ik heb gezet dat DHT bepaalde coïtus hormonen verlaagt die de oorzaak zijn van prostaat kanker!
 
DHT is een van die hormonen, want het kan kankercellen hypertropheren ook ...
 
SHBG schijnt de hoofd oorzaak te zijn van kanker vorming..

Tests hebben nooit uitgewezen dat AAS kanker kunnen veroorzaken.. wel is het zo dat alle AAS de groei van bestaande kanker kan versnellen
 
SHBG is geen hormoon. Het is een eiwit : coïtus-hormone binding globuline.
 
Back
Naar boven