Fitness Seller

hCG tijdens kuur en testikels

Bezoekers in dit topic

PrikjeHierPrikjeDaar

Cool Novice
Lid geworden
30 apr 2020
Berichten
40
Waardering
7
Ik ben nu al 5 weken bezig met een test-e kuur. Ik zet 2x per week 250mg test-e.

Daarnaast gebruik ik ook hCG. Daarvan gebruik ik 2x per week 500IU. Eigenlijk doe ik na mijn test-e injectie direct een hCG injectie van 500IU.

Maar, nu merk ik toch dat m'n testikels al redelijk wat kleiner zijn geworden. Mijn vraag is dan ook of dat kan/klopt? Ik had namelijk de indruk dat 2x 500IU hCG per week er wel voor zou moeten zorgen dat ze redelijk op formaat zouden moeten blijven...

Is 1000IU per week te weinig? Moet ik meer nemen? Of is dit een duidelijk teken dat mijn hCG fake of zwaar ondergedoseerd is?
 
Waarschijnlijk is je HCG fake ja
 
Fake, of ondergedoseerd? Als je geen hCG zou gebruiken, zijn je testikels na 5 weken dan normaal gesproken al zo klein als pinda's? Of gaat dat ook weer niet zo snel?
 
Volgens mij gaat dat echt niet zo snel. Maar als je HCG real zou zijn zouden ze gewoon op formaat moeten blijven.
 
Bij mij krimpen ze ook op 2x 500iu per week. Ik doe zelf 2x 1000iu per week en dan blijven ze wel op formaat.
 
Er zijn mensen die baat hebben bij een hogere dosis. Probeer 2x750iu hCG. Als verhogen niet werkt is het waarschijnlijk fake. Als je echt zeker van je zaak wilt zijn kan je bloedwerk trekken.
 
gelukkig geen last van en zet geen hcg.
 
Er zijn mensen die baat hebben bij een hogere dosis. Probeer 2x750iu hCG. Als verhogen niet werkt is het waarschijnlijk fake. Als je echt zeker van je zaak wilt zijn kan je bloedwerk trekken.
Dit. Al zal hCG-gebruik het krimpen van de testes niet volledig voorkomen bij de meesten.
 
Thanks voor de reacties. Ik ga het eens proberen met 2x750IU.

Heb overigens vorige week al een bloedtest laten doen, daarbij niet nagedacht om hCG mee te nemen in die test. Over een paar weken ben ik klaar met deze kuur en dat doe ik weer een bloedtest. Neem het dan wel mee. Ben toch wel benieuwd in welke hoeveelheid dit terug te vinden in is in mijn bloed.
 
Thanks voor de reacties. Ik ga het eens proberen met 2x750IU.

Heb overigens vorige week al een bloedtest laten doen, daarbij niet nagedacht om hCG mee te nemen in die test. Over een paar weken ben ik klaar met deze kuur en dat doe ik weer een bloedtest. Neem het dan wel mee. Ben toch wel benieuwd in welke hoeveelheid dit terug te vinden in is in mijn bloed.
Over die test zul je je wel even moeten informeren. Ik meende dat je 5000iu de dag voor het testen moet zetten om een accurate reading te kunnen krijgen. Galen kan het fijne je da ar wel over vertellen.
 
Back
Naar boven