MuscleMeat

HCG vraag

Bezoekers in dit topic

MikeAKA

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 dec 2019
Berichten
5.167
Waardering
9.763
Lengte
1m87
Massa
104kg
Vetpercentage
14%
Ik heb HCG voor bij mijn kuur, maar het poeder is geen los poeder, lijkt wat vast te zitten onderin, als ik wat tik op het aanrecht komt het wel los.
Hoort dit zo? 1 doosje is later bijbesteld, andere batch en ook andere houdbaarheidsdatum( 2 doosjes 2023, en 1 doosje 2024) maar ze hebben het alle 3.
Ze zijn nog lang niet aan de datum, maar hoe het bewaard is, ja dat weet ik niet natuurlijk.

Iemand ook deze ervaring?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Dank, gaat dat wel fatsoenlijk mengen dan, als het zo onderin vastzit?

1e kuur dus geen ervaring mee.

Ga 10 milliliter steriel water halen, doe ik 1 ml bij de HCG , trek het uit de vial en doe het dan bij de overige 9ml steriel water, in 10 spuitjes verdelen en dan invriezen, correct?
 
Ik heb kleine ampullen. Lukt nooit om 1 ml te verdelen in 10x. Vandaar deze manier( die ik ook hier op het forum voorbij heb zien komen na inlezen, vandaar)
 
He he, ex dakloze crackjunk eej🤣

Wil geen kinderen meer, maar voor het herstel naderhand wel beter.

Zal niet bij 1 kuur blijven nee🤣
En nee heb geen permissie nodig nee.

Kunnen we verder de strijdbijl begraven th0maz ? Je hebt best wat kennis en een goed fysiek, laat ons meningsverschil voor wat het is, dan kan ik mss nog wat leren aangezien ik niet zoveel ervaring heb met steroids.
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
Mijn voornemen is eerst ervaren hoe dit gaat.

En Laat hcg meelopen ivm herstel bedoel ik mee: dat ik nadien gewoon goed kan blijven trainen en eten en niet in een dip kom door tekort aan eigen test, en zodoende zoveel mogelijk gains kan behouden.
Niet ivm kinderen, daar heb ik er al 2 van
 
Je hebt best wat kennis en een goed fysiek, laat ons meningsverschil voor wat het is, dan kan ik mss nog wat leren aangezien ik niet zoveel ervaring heb met steroids.
Zullen we eerst uiteten gaan voordat je me gaat pijpen. Anders vind ik het allemaal te snel gaan. Ik ben ook weer niet zo easy en sletterig.

En ben je niet al 40+? Volgens mij zijn je test level sowieso op die leeftijd aan het reduceren. En plus zorgt HCG ook voor een verhoogt oestrogeen level, waardoor je alleen nog meer ai's moet nemen. Ik zou die onzin niet nemen, tenzij je een kind wilt maken tijdens je kuur.

Of heb je zo'n lijp wijf die geilt op grote ballen?
 
Ik ben pas 33, dus zit nog aan de goeie kant .

Duurt het herstel kwa eigen test aanmaak dan niet langer als dat je hcg mee laat lopen?
 
Ik ben pas 33, dus zit nog aan de goeie kant .

Duurt het herstel kwa eigen test aanmaak dan niet langer als dat je hcg mee laat lopen?

Nobody knows.

Waarom off gaan ipv cruise?

En kerel eerlijk, aan th0maz vragen of hij de strijdbijl wilt begraven nadat hij je vrouwtje voor iedereen heeft afgekraakt en ze dit ook gelezen heeft? Up the dose.
 
Ach ja, ik zit er niet mee, ik weet beter😉
Heb ook geen zin in gezeik. Kom hier om meer kennis te krijgen en niet met mensen te lopen bitchen om lucht.
Haalt het beetje het doel onderuit waarom ik hier ben. Vandaar die opmerking
 
Ik ben pas 33, dus zit nog aan de goeie kant .

Duurt het herstel kwa eigen test aanmaak dan niet langer als dat je hcg mee laat lopen?
Als PCT is het sowieso nutteloos zo ver ik had gelezen, maar of het wel nut heeft om het tijdens je cycle mee te lopen weet ik niet. Heb er zelf ook geen ervaring mee dus kan er vrij weinig over zeggen.

Je ontkomt toch niet volledig aan die nasleep. Als je eenmaal weet hoe het is om on te zijn kun je niet meer off. Of je moet helemaal stoppen met trainen. Die look/volheid gaat meteen de prullenbak in als je off gaat en je komt meteen fucking veel vet aan. En dan heb ik nog niet gesproken over de eventuele post cycle acné die je gaat krijgen. Die acné alleen was voor mij al een reden om niet meer off te gaan. Wat een ellende was dat.

Bedenk je maar in dat je gewend bent om te rijden op een van je snelle motors en vervolgens moet gaan fietsen op één van de krakkemikkige kinderfietsjes van je kinderen. Zo voelt de transitie on>off.
 
Nobody knows.

Waarom off gaan ipv cruise?

En kerel eerlijk, aan th0maz vragen of hij de strijdbijl wilt begraven nadat hij je vrouwtje voor iedereen heeft afgekraakt en ze dit ook gelezen heeft? Up the dose.

Misschien doe ik dat wel , cruise.
Als dat echt zoveel scheelt kwa sides...


Maar wil zoiezo eerst 1 cycle draaien om te zien en ervaren hoe en wat. Lijkt me het verstandigst.
 
Ja misschien herstel je rap
 
Misschien doe ik dat wel , cruise.
Als dat echt zoveel scheelt kwa sides...


Maar wil zoiezo eerst 1 cycle draaien om te zien en ervaren hoe en wat. Lijkt me het verstandigst.

Meer met de insteek om niet of nauwelijks terug te vallen na een kuur.
Zonde van je tijd.
 
Ja is ook. Ben mezelf erop aan het inlezen.
Misschien toch beter.
 
Back
Naar boven