AndroidHealthClinic

HCG wel of niet bij deze lichte kuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

swaas

Novice
Lid geworden
11 jan 2019
Berichten
7
Waardering
1
Hi,

Gisteren aan de volgende beginners kuur begonnen:
  • Week 1-10: 300mg test e p/w
  • Week 1-6: anavar 50mg p/d
  • week 1-10: Lgd: 5mg p/d
  • Week 1-10: arimidex 0.5 mg om de dag (ben gevoelig voor gyno, wil geen risico’s nemen)
Nu heb ik mij goed proberen in te lezen over HCG. Wat ik opmaak uit de verschillende topics op dit forum is dat de meeste het erover eens zijn dat HCG ook voor een lichte kuur positief voor het herstel is @ 500 iu 2x per week van week 1 tot 1 week voor het starten van de PCT, en dat het daarom verstandig is om toe te voegen aan de kuur. Aantal voorbeeld topics:
Maar nou lees ik weer op andere fora/sites dat het overbodig is voor een lichte kuur zoals die van mij, zie https://www.steroidal.com/hgh-peptides/human-chorionic-gonadotropin-hcg/hcg-dosage/. Andere stellen weer dat je in een lichte kuur vanaf week 4 moet beginnen.

Wat vinden jullie?
 
Gewoon doen? Kost geen drol.
Ook zou ik je Test verhogen naar 500-600mg per week.
 
Gaat niet om de kosten, maar voor ze ver ik begrijp kan HCG ook risico's met zich meebrengen. Als het positief is voor het herstel voeg ik het uiteraard toe.
 
Gaat niet om de kosten, maar voor ze ver ik begrijp kan HCG ook risico's met zich meebrengen. Als het positief is voor het herstel voeg ik het uiteraard toe.

Is positief voor her herstel dus toevoegen idd.
 
Gaat niet om de kosten, maar voor ze ver ik begrijp kan HCG ook risico's met zich meebrengen. Als het positief is voor het herstel voeg ik het uiteraard toe.
Welks risico's? Ik ben benieuwd.
 
Oestrogeen, vergroting van prostaat en bij verkeerd gebruik permanente schade aan de Leydig cellen van de testes. En nog wat minder ingrijpende zoals acne, haaruitval, mood swings, vermoeidheid, vocht vasthouden, onrust.

Zou ik mijn arimidex dosering wat moeten ophogen als ik HCG er bij neem? Of is dat niet nodig?
 
Oestrogeen, vergroting van prostaat en bij verkeerd gebruik permanente schade aan de Leydig cellen van de testes. En nog wat minder ingrijpende zoals acne, haaruitval, mood swings, vermoeidheid, vocht vasthouden, onrust.

Zou ik mijn arimidex dosering wat moeten ophogen als ik HCG er bij neem? Of is dat niet nodig?
Stop dan maar met kuren want daar zijn eerder risico's aan verbonden. Je spreekt maar over 500iu twee keer per week.
 
Stop dan maar met kuren want daar zijn eerder risico's aan verbonden. Je spreekt maar over 500iu twee keer per week.

Dat snap ik zelf ook wel dat er altijd risico's aan zitten... Toch niets mis mee als je als beginner zonder HCG ervaring een weloverwogen afweging probeert te maken tussen de voor en nadelen lijkt me? Het advies op sites/fora loopt namelijk nogal uiteen :)

Als ik HCG 2x per week toevoeg @ 500 iu moet de arimidex dan wat omhoog, of niet nodig?
 
Back
Naar boven