MuscleMeat

Hcg

Bezoekers in dit topic

WilliamSB

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2007
Berichten
1.876
Waardering
71
Lengte
1m87
Massa
108kg
Vetpercentage
13%
Ik heb net 5000iu HCG binnen gekregen, bestaande uit 10ml bac water en een breekampul met witte substantie, de HCG dus. Nu had ik een aantal vraagjes:

1. Kan het onopgeloste bac water ongekoeld bewaard worden?

2. Kan de onopgeloste HCG ongekoeld bewaard worden?

3. Ik wil 500iu per week zetten, daarbij heb ik naalden van 0,8x40mm. Zou ik dit IM zetten of subq? Subq zou toch geen probleem moeten zijn met deze (eigen te grote) naalden?

4. Supplier heeft me aangeraden de oplossing zo puur mogelijk te houden, dus zo min mogelijk bac water. Hoe zou ik dit kunnen doen?

Bedankt.
 
Alles best gekoeld bewaren.
Voeg 1 cc toe aan je hcg, en trek 10 spuitjes vol tot 10iu, vries ze in en haal enkel degene eruit wanneer je hem nodig hebt.

Best dosis verdelen naar 2x250iu per week. ( dan dus20 spuitjes gereed maken van 5 iu)
 
Ik trek altijd 1ml bac water meng deze met HCG, trek het vervolgens weer op en spuit het in mijn BACwater vail en bewaar het in de koelkast
 
Top altipack, dus je gebruikt wel de volle 10ml bac water?

Dat gaat moeilijk puma, want ik gebruik 5ml spuiten en niet die insuline spuitjes.
 
Top altipack, dus je gebruikt wel de volle 10ml bac water?

Dat gaat moeilijk puma, want ik gebruik 5ml spuiten en niet die insuline spuitjes.

Ja, ik heb 2500ui hcg vials, zet 250iu 2x pw
 
4. Supplier heeft me aangeraden de oplossing zo puur mogelijk te houden, dus zo min mogelijk bac water. Hoe zou ik dit kunnen doen?

Bedankt.

Daarmee mijn antwoord, met 10ml ga je het serieus verdunnen.

Doe je het toch dan volgens dosering doen

1x 500iu => 1cc op je spuit optrekken
2x 250 iu=> dan 0,5cc in 2 spuiten optrekken
 
hcg moet je gewoon lekker makkelijk subq zetten. Als je 2000iu in 1ml oplost lijkt het me zwaar irritant om dat te injecteren met een gigantische spuit
 
hcg moet je gewoon lekker makkelijk subq zetten. Als je 2000iu in 1ml oplost lijkt het me zwaar irritant om dat te injecteren met een gigantische spuit

Dus zoals altipack zei ga ik het doen:

1ml bac water optrekken en mengen met hcg breekampul. Dan weer optrekken en terug Injecteren in de resterende 9ml bac water.
Dan injecteer ik 1ml pw, dus 500iu.

Hoever zou ik de naald erin drukken? Hij gaat waarschijnlijk in de buik, 15mm?
 
je kan gewoon met een insuline naald , intramusculair injecten
 
hmmhmm, had ook 5000 IU in 1ml, is een gekloot, niet doen. Gewoon in 10ml en verdelen over insulinespuitjes. Niet in de groene naalden, dat is niet goed af te lezen en ik denk ook dat je meer verlies hebt van wat in de spuiten blijft zitten. Insulinespuitjes kosten geen zak, online bestellen en zijn in een paar dagen in huis.
 
Ik kan niet nog een week wachten, die spuitjes zal ik dan daarna wel halen. Hoe lang zijn die spuitjes? 10mm?
 
Ik heb net 5000iu HCG binnen gekregen, bestaande uit 10ml bac water en een breekampul met witte substantie, de HCG dus. Nu had ik een aantal vraagjes:

1. Kan het onopgeloste bac water ongekoeld bewaard worden?

2. Kan de onopgeloste HCG ongekoeld bewaard worden?

3. Ik wil 500iu per week zetten, daarbij heb ik naalden van 0,8x40mm. Zou ik dit IM zetten of subq? Subq zou toch geen probleem moeten zijn met deze (eigen te grote) naalden?

4. Supplier heeft me aangeraden de oplossing zo puur mogelijk te houden, dus zo min mogelijk bac water. Hoe zou ik dit kunnen doen?

Bedankt.

1. Raad ik je niet aan
2. ja, maar niet vol in de zon leggen dus.
3. dosering verhogen, ik geloof namelijk niet dat het wekenlang goed (blijft werken) blijft.
Dus dosering omhoog zodat het eerder op is.
Onderhuids, dus 0,8mm is echt veel te dik, denk aan 0,3 of 0,4

4. Onzin, doe er meer water in.
Het is anders lastig te delen, omdat slechts 0,1 ml nu 500iu bevat op de manier die jij voorsteld.
 
Bedankt voor de reacties.

Ik heb nu de eerste inject gezet met 0,8x40. Het was wel even flink doorprikken in mn buik maar het is gelukt.

Hoeveel iu zou jij aanraden BigMaus om pw te zetten? 1000iu? Dan zou het 5 weken goed moeten blijven, dat zijn 35 dagen. Op de wiki staat houdbaarheid 30 tot 60 dagen.

En 5000iu/10ml is toch gewoon 500iu/ml.
Vrijdag nog 'n ml zetten?

Als ik 1000iu pw zet ga ik toch niet uitkomen met 5000iu in totaal. Raden jullie aan om meer te halen of zouden de ballen toch weer op grote moeten komen na 5000iu?

Tren loopt nog 4 weken, daarna alleen nog 375mg Test E, daar krimpen ze niet veel van...
 
Bump. 1000iu/1500iu zetten pw?
 
1. Raad ik je niet aan
2. ja, maar niet vol in de zon leggen dus.
3. dosering verhogen, ik geloof namelijk niet dat het wekenlang goed (blijft werken) blijft.
Dus dosering omhoog zodat het eerder op is.
Onderhuids, dus 0,8mm is echt veel te dik, denk aan 0,3 of 0,4

4. Onzin, doe er meer water in.
Het is anders lastig te delen, omdat slechts 0,1 ml nu 500iu bevat op de manier die jij voorsteld.

geen onzin,hoe meer je de werkzame stof verdund met een oplossingsstof als bac.water,des te sneller breekt dit de werkzame stof af.
het feit dat de hcg ook met bacwater niet eeuwig houdbaar is ,zegt lijkt mij genoeg
 
Back
Naar boven