AndroidHealthClinic

Hcg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NPNG

Cool Novice
Lid geworden
17 sep 2011
Berichten
33
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
87kg
Vetpercentage
8%
Beste DBB's

Ik ben deze week gestart met m'n kuur, nou wil ik er hCG aan toevoegen die ik vandaag binnen heb gekregen, het is een ampul van 5000iu. Nou heb ik net ''steriel water'' water voor injecties gekocht bij de apotheek, aangezien ze van bacteriostatisch water nog nooit hebben gehoord. Hier zit alleen geen 0,9% benzyl alcohol in maar 0,9% NaCl oftewel Natriumchloride. Kan ik dit ook gewoon gebruiken om de hCG mee te mengen? Zo ja hoelang is de hCG dan houdbaar in de vriezer?

Alvast bedankt!:D
 
Zoekfunctie ;) En zorg dat je alles weet voor je begint.
 
Heb ik gedaan, wil nou niet zeggen dat ik erg wijzer word van die topics die hier over staan
 
Laatst bewerkt:
Heb ik gedaan, wil nou niet zeggen dat ik erg wijzer word van die topics die hier over staan.;)

oh ow... we hebben zo een boze getxxl
 
oh ow... we hebben zo een boze getxxl

Wat ik ermee bedoelde te zeggen is dat de topics die ik heb gelezen of NaCl 0,9% steriel water wel of niet gebruikt kan worden voor om HCG te mengen niet echt duidelijk word.:rolleyes:
 
Kan ik je niet mee verder helpen helaas.. volgende week ga ik mijn eerste hcg spuit pas zien te fabriceren:o
 
Wat ik ermee bedoelde te zeggen is dat de topics die ik heb gelezen of NaCl 0,9% steriel water wel of niet gebruikt kan worden voor om HCG te mengen niet echt duidelijk word.:rolleyes:

spuitjes invriezen ;)
 
Back
Naar boven