AndroidHealthClinic

Hcg? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Ik lees hier net het volgende: [Link niet meer beschikbaar]

HCG (Human Chorionoc Gonadotrophine) is evenmin een steroïde, maar een peptide hormoon. Het wordt geproduceerd in de placenta (moederkoek) bij zwangere vrouwen. Het wordt gewonnen uit de urine van zwangere vrouwen. Veel verkeerd voorgelichte bodybuilders gebruiken het samen met Clomid om de endogene productie opnieuw op te starten, dit werkt echter contraproductief. De HCG werkt op de LH receptor net zoals LH zelf dus als agonist. Als gevolg hiervan stijgt de endogene testosteronproductie evenals de oestrogeenproductie, als gevolg van aromatisering. Deze zorgen samen voor een verdere remming van de HHT-As via de terugkoppeling (feedback). Normaal injecteert men, als gevolg van deze verkeerde voorlichting 1 ampul om de drie dagen (2500 iu of 5000 iu) na de kuur, dit zorgt dankzij aromatisatie van de hoge endogene testosteronproductie, voor een abnormale hoge oestrogeenspiegel, die verant-woordelijk kan worden gesteld voor veel gevallen van gynaecomastia. Volkomen fout dus!!!

Vanaf week 5 kan je om de drie/vier dagen + 500/1000iu injecteren tijdens de kuur. Als je een gehele dosis van 2500 iu of 5000 iu klaarmaakt, kan je dit in een lege vial van b.v Norma Hellas in de koelkast bewaren. Je kunt nu zo’n twee weken lang HCG, subcutaan (onder de huid) met een insulinespuit meespuiten om atrofie (krimpen) van de testes (zaadballen) tegen te gaan, c.q. te voorkomen. Het is namelijk zo dat sterk gekrompen testes na de kuur niet in staat zijn afdoende endogeen testosteron te produceren. Het is echter voor de liefhebber ook heel goed mogelijk IM (intra musculair, in de spier) te injecteren.

Ik wil dus in m'n kuur (zie onder) dit gebruiken:
Week 9-12: 3000IU/3000IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen

Maar nu vraag ik me af:

- Is het nav bovenstaand stukje niet handiger er eerder mee te beginnen?
- Injecteren gaat dus op een andere manier als bijv. test. Dus niet in de bil, maar met een slin naald onderhuids?
- Kloppen 'mijn' voorgenomen hoeveelheden wel? En hoe doe je dat als je 2500IU ampullen hebt en 3000IU nodig hebt? Is dit dan makkelijk af te meten?


Zo, dat waren ff wat vragen, maar een goede voorbereiding... :)


Kuur:
Week 1-2 :1000mg Testosteron enanthaat /wk

Week 1-4 : 30mg Dianabol /D

Week 1-10 : 1000mg R-ALA (4 caps) /D

Week 3-10 : 500mg Testosteron enanthaat /wk

Week 9-12 : 3000IU/3000IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen

Week 13-14 : 40mg Nolvadex /D

Week 15-16 : 20mg Nolvadex /D

Week 16-19 : 3 Mariadistel caps /D

Week 16-19 : Creatine
 
hcg kan je IM en SUBQ zetten
 
Back
Naar boven