MuscleMeat

Hcl o.a test real or fake

Bezoekers in dit topic

endoTim

Novice
Lid geworden
14 jun 2020
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Supertest 300mg
Masteron 200mg enanthate
Boldenone 200mg undecylenate

Ik vind de supertest en mast super licht van kleur ( eigenlijk gewoon doorzichtig)

Wat denken jullie?
 

Bijlagen

  • 15921505527065327710786593846383.jpg
  • 15921506100665814660315580856903.jpg
  • 15921506294504672559771324723520.jpg
Mijn masteron van een ander merk weliswaar is ook bijna niet te onderscheiden van water qua kleur. Betekent dus niet gelijk dat het fake is.
 
Begrijp zowiezo al niet of het echt of fake is, we praten hier tenslotte over UGL.
 
Je koopt eerst spullen en dan ga je onderzoek doen of 't echt is? Buiten dat ik deze hele sectie de meest nutteloze vind gezien er geen ervaringen besproken mogen worden, begrijp wel Waarom dat is het niet, maar wat zegt een code op een vail?

Je kan dus checken of 't bij hun vandaan komt, wat zegt dat over de inhoud en kwaliteit? Geen moer dus..

Een labtest met een zogenaamd batchnummer? Wat zegt dat? Ik kan dat nummer overal opplakken dus ook geen garantie... Kortom, zorg dat je bij iemand je producten haalt die je vertrouwd of enigszins goed genoeg kent... Dat iemand grotere armen heeft dan jij zegt niet dat ie jou ook 't goeie spul geeft... Lol....
 
Je koopt eerst spullen en dan ga je onderzoek doen of 't echt is?

Diegene van wie ik het altijd koop vond de supertest er ook wat doorzichtiger uitzien in verhouding met de vorige vial.
Vroeg mij af waar het aan kon liggen...
Maargoed topic mag wel gesloten. Dank voor de reactie
 
Kijk, we praten hier niet over Human Grade, bedrijven die volgens strakke voorschriften hun produkten dienen te produceren en die nauw in de gaten worden gehouden dat die voorschriften ook daadwerkelijk worden nageleefd. We praten echter over Underground Labs en in de meeste gevallen kun je helemaal niet van Labs spreken, meer huis, tuin en keuken accomodaties waar men het maakt. Denk je werkelijk dat een produkt van kwaliteit leveren voor hun het meest belangrijkste is? Nee, het gaat op de eerste plaats om zoveel mogelijk er aan te verdienen. Weet jij wat ze gebruikt hebben, hoeveel benzyl benzoate, hoeveel benzyl alcohol, hoeveel olie, waren die USP, was de olie gefilterd, waren de verhoudingen tussen die 3 correct, was het roid poeder van kwaliteit, is de juiste hoeveelheid gebruikt, hebben ze het eind produkt gefilterd, is het eind produkt gebakken, zijn ze steriel te werk gegaan, waren de vials steriel en alle andere instrumenten?
Het gebruik van UGL gear is puur op goed vertrouwen, je weet gewoonweg niet wat je tot je neemt, best wel eng eerlijk gezegd.
En vragen of een middel van een UGL echt of nep is omdat het een wat vreemde kleur heeft. Je neemt het of je neemt het niet, niemand die jou kan vertellen of het echt is of fake, dat weten slechts diegene die het hebben gebrouwen.
Ik denk dat dit topic meer bedoeld is om vragen te stellen of het HG of UG is, dan kun je pas spreken van echt of fake.
Produkten van een UGL zijn op voorhand al niet betrouwbaar.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven