AndroidHealthClinic

Hdmi ruis

Bezoekers in dit topic

pr!tcorr3tor

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
620
Waardering
0
Hey

Onlangs heb ik een samsung le38a656 gekocht. Ik had daarbij meteen een hdmi kabel van 3M voor 22euro bijgekocht om mijn laptop aan te sluiten op tv.

Dit werkt dus perfect maar wanneer ik dan op mijn tv kijk komt er tijdens het afspelen geregeld van die blurrigge strepen over het scherm rollen. Vooral bij actiescenes valt het op.

Ligt dit aan de kabel of instellingen?

alvast bedankt!
 
Hey

Onlangs heb ik een samsung le38a656 gekocht. Ik had daarbij meteen een hdmi kabel van 3M voor 22euro bijgekocht om mijn laptop aan te sluiten op tv.

Dit werkt dus perfect maar wanneer ik dan op mijn tv kijk komt er tijdens het afspelen geregeld van die blurrigge strepen over het scherm rollen. Vooral bij actiescenes valt het op.

Ligt dit aan de kabel of instellingen?



alvast bedankt!


Lijkt mij de kabel 3M voor 22 euro kan nooit veel goeds zijn die kabel gaat de maximale resolutie op een 38 inch of groter niet aankunnen.
Wat voor laptop is het?
 
HDMI is toch digitaal door een koper draadje? Dat werkt of dat werkt niet. Maakt geen zak uit of dat kabeltje nou 6 euro kost of 600 euro. Ik denk dus dat het aan je instellingen ligt.
 
Lijkt mij de kabel 3M voor 22 euro kan nooit veel goeds zijn die kabel gaat de maximale resolutie op een 38 inch of groter niet aankunnen.
Wat voor laptop is het?

laptop is acer 5920g, heb zelf ook nog wat op internet zitten rond zoeken en daar noemen het screen tearing?
 
Lijkt mij de kabel 3M voor 22 euro kan nooit veel goeds zijn die kabel gaat de maximale resolutie op een 38 inch of groter niet aankunnen.
Wat voor laptop is het?

Ik heb 3 M voor 30 euro van Logitech ( PS3 ) en werkt perfect dus daar ligt het niet aan ;)
Dure kabels betekend niet meteen dat het goed is, veel daarvan is gewoon verkoop praat..
 
Back
Naar boven