XXL Nutrition

He, Dorian Yates! Jij ook hier?

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Volgende week vrijdag komt Dorian langs op onze sportschool om zijn supplementen te promoten en advies geven !

Nou moet ik eerst zelf nog wat olifanten door een hoepel laten springen in Emmen die dag , maar ik hoop dat ik er om half 5 bij kan zijn!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Frederx gedraagt zich als een klein kind op sinterklaasavond! Nu al zenuwachtig voor the big guy! :D
 
in LWD? Want dan ga ik ook kijken:D
 
Nice! Zorg je voor foto's?:o
 
Yeah, ben er wel bij... (l) het is alsof ik weer een klein jongetje ben.. verheug me er op
 
Yeah, ben er wel bij... (l) het is alsof ik weer een klein jongetje ben.. verheug me er op

We gaan gillen als kleine bitches! Gelukkig is het voor members only!

Hoe vip kan je je voelen! :D:roflol:
 
Laatst bewerkt:
zo bijzonder vind ik het niet :P
Wat betreft zijn huidige fysiek is er weinig van over helaas. En tja supps promoten en advies geven....laat die man eens flink over aas/hgh/igf/insuline en al zijn andere top secret theorieen praten dan wordt het pas echt intressant.
 
zo bijzonder vind ik het niet :P
Wat betreft zijn huidige fysiek is er weinig van over helaas. En tja supplementen promoten en advies geven....laat die man eens flink over aas/hgh/igf/insuline en al zijn andere top secret theorieen praten dan wordt het pas echt intressant.

Hij is natural hoor!
 
Foto's maken he:P
 
Check zijn kuiten, die zijn nog steeds ****ing insane.
 
Ik had hem een paar jaar geleden al een keer in Deventer ontmoet.
Toen zijn voedingslijn net uitkwam.
Sympatieke gozer.
 
Yea, ik ben ook uitgenodigt :D door de gymeigenaar gister.
 
Gaat hij ryubolic onder zijn eigen merknaam uitbrengen dan of zijn de gesprekken daarover nog te pril?
 
Jammer dat het helemaal in Leeuwarden is...kun je hem niet ff richting Gelderland sturen???:D. Geweldig man dat die gast daar bij jullie komt, 6-time
Mr.O echt superrr gaaaaaaf:cool:.
 
Vermeld ook de site dutchbodybuilding.com en zeg dat er ook een engelstalig gedeelte is waar de pro's kunnen tekstjes neerzetten :D
 
Back
Naar boven