MuscleMeat

He or she? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Man of Vrouw???

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]


:barf:
 
Respect... Als bb'ster zitten er toch wel een aantal mooie bij :thumb:
 
Tjah of je het mooi vind of niet als een vrouw zover wil komen heeft het haar ook erg veel moeite gekost aangezien ze toch minder snel groeien omdat hun test productie lager zit. Ik denk dat er genoeg mannen jalours kunnen zijn op de hoeveelheid spier die ze bezitten, ik in ieder geval wel.
 
Schitterend !!! als bodybuildsters :thumb: RESPECT.

Groet Smalluser :thumb:
 
Als BB is het idd :thumb:
Maar zo iemand als partner?? :nope:
 
Ik vind het r echt zwaar belachelijk uit zien hoor! Jezus wat een gefreakte en gemuteerde man-wijven... jakkes! Ik bedoel, ieder zijn eigen ding het blijft tenslotte mijn persoonlijke mening.
 
BEn het ook wel met je eens, maar als je als bodybuider kijkt naar deze vrouwen/mannen als bodubuilding zien ze er goed uit.
 
Laatst bewerkt:
yuk!

maar wel respect hoe ver ze gekomen zijn, maar voor de rest.....
 
Originally posted by Rob G
.... Jezus wat een gefreakte en gemuteerde man-wijven... jakkes! ....

Je zit wel op een BB forum en niet op Flair on line of zo ;)

R E S P E C T !!!

Groet Smalluser :thumb:
 
aan de ene kant respect aan de ander kant "gatver"

ook de vraag: zijn nog natura... Ik betwijfel het ten zeerste
 
respect voor hun toewijding aan de sport.om zo'n dame als partner te hebben lijkt me ook niks,Daar zou je zelf jaloers van worden.
 
Originally posted by Scighera
.... ook de vraag: zijn nog natura... Ik betwijfel het ten zeerste ....

Hahahaaa .... tuurlijk zijn ze dat anders waren ze wel groter geweest ;)

groet Smalluser :thumb:
 
idd als BB'er zien ze erg heel goed uit

maar ik zou ze niet als partner willen...mja das mijn mening.
 
Roids roids roids... testosteron is niet voor vrouwen, dit is het resultaat...
 
Ghehe, ik weet dat het een BB-forum is :)

Sorry, ik zei het in mijn vlaag van verafschuwing!

Natuurlijk knap dat ze zo groot zijn geworden!

Hierbij wil ook ook graag mijn medelijden betuigen aan de arme vriendjes van deze kleerkasten met lang haar.
 
ik weet het niet hoor, jullie zijn niet echt consequent.

als jullie zoiets zien, vragen we jullie dan of je ermee in bed wil duiken? neen waarschijnlijk niet.

zelf vind ik dat ze als bb'sters wel erg veel massa hebben.
het enige wat ik echt aan te merken heb is de laatste juffrouw die volgens mij, naast een flinke partij buikspieren, het waarschijnlijk te ver heeft laten komen met groeihormoon.

verder lijken ze me klasse bb'sters.

nummer 1 heeft lange benen met veel massa. en van wat ik er kan zien ook flinke armen.

ik vind nummer 2 iets teveel armen hebben, maar ze lijkt een erg brede rug te hebben

nummer 3 is lekker droog met flinke kuiten meen ik te zien.

nummer 4 & 5 lijker iets te veel armen te hebben. wel grote lats zeg, amai. dat is het probleem met korte armpjes, als je echt veel massa erin krijgt lijkt het snel 'overvol'

nummer 6 heeft wat ik nabij perfecte bovenarmen zou noemen. ook lijkt ze over knappe benen te beschikken.

mja, nummer 7 die heeft wel een gh-buikje volgens mij.



als we jullie een foto tonen van Coleman of die anderen zo, die zijn NOG freakier dan die vrouwe, maar daar hoor je geen dingen zoals "man wat een kleine pik lijkt ie te hebben, dat zou ik als vrouw ook niet in mijn bed willen' etc etc...


ik wil niemand shockeren maar, 'hou je *** in je broek en denk met je hoofd' ;)
 
verder zei iemand hier nog heel terecht :

Ten slotte oordelen velen van jullie bij de vrouwen pro's hun "vermannelijking" en niet waar het er om gaat VROUWENBODYBUILDING!
 
Spike, ik ben het helemaal met je eens, maar ik vind ook dat vrouwenbodybuilding niets met geslachtsvervorming te maken moet hebben. Als vrouwen exogeen testosteron gebruiken dan veranderen ze gedeeltelijk dus wel hun geslacht en gaan ze vermannelijken. Dit heeft NIETS met BB te maken maar meer met transcoïtusualiteit.
Vrouwen en hoge dosissen testosteron gaan niet samen, omdat het hun lichaam meer schade toebrengt dan het waard is. Dit probleem hebben mannen niet (uiterlijk) en daardoor ben ik van mening dat vrouwen meer rekening moeten houden met deze (uiterlijke) bijverschijnselen dan mannen.
Dit is geen bodybuilding, dit is verminking van je eigen lichaam en geslacht.

Just my 2 cents
 
hem, vrouwen hebben in hun lichaam toch ook testosteron? dus i don't see your point.

en dit gebeurt dus ik bbing volgens mij ongewild, want ze zoeken de spierversterkende werking. het effect van vermannelijking komt erbij als neveneffect.

mannen die overdrijven zien er niet uit (freaks zoals we wel zeggen, Kovacs comes to my mind), vrouwen die overdrijven ook niet. het blijven wel bodybuilders. en bij de een zijn er andere neveneffecten.

heeft volgens mij niets te maken met verminking van geslacht. het zijn gewoon freaky bodybuildsters. ik vind het trouwes nog meevallen. let wel, een paar zijn off-season en zien er echt opgeblazen uit.
 
Het topic ging toch over HE or She??
maar goed, volgens mij zijn het gewoon Kelly's alleen wilden wel een heel duidelijk mannefiguur hebben.
 
Back
Naar boven