Fitness Seller

He or she? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

allemaal overduidelijk vrouwen. punt uit. alleh, ofwel hebben een aantal mensen een oculair probleem ;)
 
Originally posted by Spike
hem, vrouwen hebben in hun lichaam toch ook testosteron? dus i don't see your point.
Vrouwen hebben testosteron in hun lichaam, maar dat is niet het probleem, het probleem is dat ze door een hoge dosis exogeen testosteron hun lichaam transformeren naar een ander geslacht.
Dit is niet hetzelfde als bij mannen , die hun eigen geslacht en uiterlijk juist versterken door exogeen testosteron te gebruiken.
Vrouwen moeten geen test gebruiken, vrouwen zijn vrouwen en moeten er ook zo blijven uitzien. Tenzij ze niet tevreden zijn met hun geslacht.

en dit gebeurt dus ik bbing volgens mij ongewild, want ze zoeken de spierversterkende werking. het effect van vermannelijking komt erbij als neveneffect.
Juist daarom verwijs ik naar testosteron, er zijn middelen die veel minder androgeen, zelfs bijna géén androgene bijwerking hebben. Die kunnen ze net zo goed gebruiken en groot worden. De enige reden is niet weten waarmee ze bezig zijn, roekeloos groot willen worden zonder rekening te houden met hun eigen geslacht. Dit lijkt me meer een ziekelijke vorm van ontevredenheid met je geslacht (vrouw zijn) dan een sport.


mannen die overdrijven zien er niet uit (freaks zoals we wel zeggen, Kovacs comes to my mind), vrouwen die overdrijven ook niet. het blijven wel bodybuilders. en bij de een zijn er andere neveneffecten.
Verstandige bodybuilders houden hier zeker rekening mee, mannen nemen ook anti oestrogenen om vervrouwelijking tegen te gaan , waarom zou dit bij vrouwen anders moeten zijn?


heeft volgens mij niets te maken met verminking van geslacht. het zijn gewoon freaky bodybuildsters. ik vind het trouwes nog meevallen. let wel, een paar zijn off-season en zien er echt opgeblazen uit.
Kijk eens goed naar hun gezicht, hun geslachtsorgaan, luister eens naar hun stem, hun interne geslachtsorganen en kom dan nog eens vertellen dat dit geen verminking van je eigen geslacht is.

allemaal overduidelijk vrouwen. punt uit. alleh, ofwel hebben een aantal mensen een oculair probleem ;)
Smaken verschillen, maar deze vrouwen zijn mannelijker dan de gemiddelde man, en zijn dus allesbehalve 'echte' vrouwen.

PS: Ik ben trouwens groot voorstander van verantwoord bodybuilding voor vrouwen. (Ook bij mannen)
 
Back
Naar boven