XXL Nutrition

He won and you lost

  • Topic starter TeeCee
  • Startdatum
  • Reacties 30
  • Weergaven 3K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

wat een idioot haha 'bring logic to this discussion'

steroids is inderdaad niet perse cheating, maar laten we aub niet alzof doen dat het niet uitmaakt of iemand steroide neemt of niet, tuurlijk maakt het uit.
 
Gaan we nou voor elk Rich Piana filmpje een apart topic maken?
 
een sport natty beoefenen is gewoon voor mensen die er minder voor over hebben. heeft helemaal niks met valsspelen te maken. dit maakt je geen minderwaardig persoon.

geen hoeveelheid ideologisch geneuzel gaat iets veranderen aan het feit dat er doping bestaat die effectief is en het feit dat het extreem moeilijk is dit te verbieden en te controleren of mensen zich aan die regel houden. louter naar de praktijk kijkend is het dan al stom om het valsspelen te noemen of het moreel verwerpelijk te noemen als de overgrote meerderheid van de top van een sport waarin jij geneteresseerd bent dit doet.

verder is het hele idee dat dit valsspelen is in mijn optiek grotendeels een gevolg van smaakmakerij door invloedrijke mensen en organisaties die er veel baat bij hebben iedereen ervan overtuigd te houden dat de atleten aan de top niet doperen.

Gaan we nou voor elk Rich Piana filmpje een apart topic maken?

en dit ja
 
een sport natty beoefenen is gewoon voor mensen die er minder voor over hebben.



en dit ja

wat een bullshit. ik zou eerder zeggen: een sport natty beoefenen is gewoon voor mensen die andere realisaties hebben vergaard. In mijn opinie zelfs slimmere realisaties.
gewoon omdat ze hun geld en gezondheid er niet voor over hebben moet je niet zeggen dat ze er in het algemeen minder voor over hebben.
zyzz had er helemaal niet zoveel over als bvb jeff alberts, matt ogus, etc...
 
De tering .. Hoeveel onzin kun je uitkramen pleurklaat .. Ben je srs dom geboren of heeft je moeder je opzettelijk overgereden omdat ze al snel spijt kreeg ? Mag ik reflectieve abortus voorstellen ?
 
wat een bullshit. ik zou eerder zeggen: een sport natty beoefenen is gewoon voor mensen die andere realisaties hebben vergaard. In mijn opinie zelfs slimmere realisaties.
gewoon omdat ze hun geld en gezondheid er niet voor over hebben moet je niet zeggen dat ze er in het algemeen minder voor over hebben.
zyzz had er helemaal niet zoveel over als bvb jeff alberts, matt ogus, etc...

zyzz is dood beter gwn nix meer zeggen over hem met zijn crossfit/beachboy fysiek
die gast heeft in mijn ogen nix maar dan ook nix met bodybuilding te maken !
 
zyzz is dood beter gwn nix meer zeggen over hem met zijn crossfit/beachboy fysiek
die gast heeft in mijn ogen nix maar dan ook nix met bodybuilding te maken !

Ja precies dit dus.
 
Ik vin da egt een mogol joh.

Waarom doet iedereen zo boos tegen elkaar.

kus
 
wat een idioot haha 'bring logic to this discussion'

steroids is inderdaad niet perse cheating, maar laten we aub niet alzof doen dat het niet uitmaakt of iemand steroide neemt of niet, tuurlijk maakt het uit.

Voor wie maakt het wat uit? ;) Wss. meer voor degene die niet gebruikt, dan voor de gebruikers.
 
De tering .. Hoeveel onzin kun je uitkramen pleurklaat .. Ben je srs dom geboren of heeft je moeder je opzettelijk overgereden omdat ze al snel spijt kreeg ? Mag ik reflectieve abortus voorstellen ?

:roflol:

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

wel goed dat er weer wat jimmies flink gerustled zijn misschien nemen mensen dan even de moeite om er zelf over na te denken ipv andermans mening over te nemen
 
Creatine staat op geen enkele lijst, net zoals honderden andere supps. Dus is niet cheaten volgens mij.
 
Creatine staat op geen enkele lijst, net zoals honderden andere supps. Dus is niet cheaten volgens mij.
wow dat is nog is nuttige info, * burp *
 
Creatine staat op geen enkele lijst, net zoals honderden andere supps. Dus is niet cheaten volgens mij.

Dan zijn jouw lijsten flink verouderd, want creatine is gewoon cheaten hoor...
 
creatine is ook cheating.
Dan zijn jouw lijsten flink verouderd, want creatine is gewoon cheaten hoor...


haha je bent een grandioze idioot je wou zeker nu is zeer definitief & intelligent klinken.
jammer genoeg is je redenering FOUT. Want creatine is geen lichaams & zelfs dieet vreemde stof als je snapt wat ik hier mee bedoel. neanderthalers zaten ook elke dag +-3g creatine te consumeren via dieet, want voor als je het nog niet wist, per kg vlees eet men 5gram creatine. Daarom noemt het ook een supplement en geen drugs/medicijn

zyzz is dood beter gwn nix meer zeggen over hem met zijn crossfit/beachboy fysiek
die gast heeft in mijn ogen nix maar dan ook nix met bodybuilding te maken !
Ja precies dit dus.

haha stelletje idioten dan gaan julie weer zich focuse op die 'zyzz'
ik nam zyzz gewoon als voorbeeld om een punt te bewijzen, een voorbeeld dat bekent staat voor iedereen, enkel daarom. typisch dat julie weer helemaal deraile en het punt dat ik probeer over te brengen totaal missen.
laten we dan iemand anders als voorbeeld nemen, die ene gast in jou fitness die steroide neemt, maar niet consistent trained, niet op zijn voeding let, en vaak uit gaat. nu blij?

ik wou hiermee inspreken op de domme statement van pleurklaat: "een sport natty beoefenen is gewoon voor mensen die er minder voor over hebben. "
 
Laatst bewerkt:
haha je bent een grandioze idioot je wou zeker nu is zeer definitief & intelligent klinken.
jammer genoeg is je redenering FOUT. Want creatine is geen lichaams & zelfs dieet vreemde stof als je snapt wat ik hier mee bedoel. neanderthalers zaten ook elke dag +-3g creatine te consumeren via dieet, want voor als je het nog niet wist, per kg vlees eet met 5gram creatine. Daarom noemt het ook een supplement en geen drugs/medicijn.

Jaja, dit zeggen alle cheaters die creatine gebruiken!
 
Back
Naar boven