XXL Nutrition

He won and you lost

  • Topic starter TeeCee
  • Startdatum
  • Reacties 30
  • Weergaven 3K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

-bedoelde vorige post te edite ipv nieuwe post aan te maken-
 
haha je bent een grandioze idioot je wou zeker nu is zeer definitief & intelligent klinken. jammer genoeg is je redenering FOUT. Want creatine is geen lichaams & zelfs dieet vreemde stof als je snapt wat ik hier mee bedoel. neanderthalers zaten ook elke dag +-3g creatine te consumeren via dieet, want voor als je het nog niet wist, per kg vlees eet men 5gram creatine. Daarom noemt het ook een supplement en geen drugs/medicijn haha stelletje idioten dan gaan julie weer zich focuse op die 'zyzz' ik nam zyzz gewoon als voorbeeld om een punt te bewijzen, een voorbeeld dat bekent staat voor iedereen, enkel daarom. typisch dat julie weer helemaal deraile en het punt dat ik probeer over te brengen totaal missen. laten we dan iemand anders als voorbeeld nemen, die ene gast in jou fitness die steroide neemt, maar niet consistent trained, niet op zijn voeding let, en vaak uit gaat. nu blij? ik wou hiermee inspreken op de domme statement van pleurklaat: "een sport natty beoefenen is gewoon voor mensen die er minder voor over hebben. "

Lol creatine is WEL een lichaamseigen stof:rolleyes:intelligent?
 
Lol creatine is WEL een lichaamseigen stof:rolleyes:intelligent?

ja dat zeg ik toch sukkel
" creatine is geen lichaams (& zelfs dieet) vreemde stof "
geen lichaamsvreemde stof

je had dat toch zelfs al kunnen afleiden van de context?
 
creatine is lichaamseigen en testosteron ook

creatine monohydraat is niet lichaamseigen en testosteron enanthaat ook niet

jullie zijn gewoon hard aan het doperen met jullie creatine monohydraat!!1
 
creatine is lichaamseigen en testosteron ook

creatine monohydraat is niet lichaamseigen en testosteron enanthaat ook niet

jullie zijn gewoon hard aan het doperen met jullie creatine monohydraat!!1

Kom nou niet met van die kritische opmerkingen en kanttekeningen, je bent gewoon naturel als je geen GH, insuline of tren gebruikt :p
 
ja dat zeg ik toch sukkel
" creatine is geen lichaams (& zelfs dieet) vreemde stof "
geen lichaamsvreemde stof

je had dat toch zelfs al kunnen afleiden van de context?

Zet je oogkleppen af, creatine is een serieuze drug.

creatine is lichaamseigen en testosteron ook

creatine monohydraat is niet lichaamseigen en testosteron enanthaat ook niet

jullie zijn gewoon hard aan het doperen met jullie creatine monohydraat!!1

Dit.

creatine-lol.jpg

67o360.jpg
 
hoezo vergeet hij whey op te noemen ..........................
 

Wel grappig om te horen hoe een aan steroïden verslaafde bigorexia patiënt zichzelf een winnaar waant, terwijl 99.9% van de mensen (alle normale mensen, zeg maar) hem gewoon uitlachen en neerkijken op hem als een domme en lelijke steroiden junky.

Doet me denken aan de synthol verslaafden die denken dat heel de wereld hen benijdt omwille van hun oliebollen.
 
Wel grappig om te horen hoe een aan steroïden verslaafde bigorexia patiënt zichzelf een winnaar waant, terwijl 99.9% van de mensen (alle normale mensen, zeg maar) hem gewoon uitlachen en neerkijken op hem als een domme en lelijke steroiden junky.

Doet me denken aan de synthol verslaafden die denken dat heel de wereld hen benijdt omwille van hun oliebollen.
Ik blijf je adoreren
 
ja dat zeg ik toch sukkel
" creatine is geen lichaams (& zelfs dieet) vreemde stof "
geen lichaamsvreemde stof

je had dat toch zelfs al kunnen afleiden van de context?

Roid Rage :eek:
 
Back
Naar boven