Fitness Seller

Healty food that tastes likes junk food!!

Bezoekers in dit topic

Jwan

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
2.823
Waardering
1
Hey gasten,

ik ben bezig met een carbloos dieet maar ik snak naar wat anders dan kip/tonijn/koolvis/zalm/eieren/kalkoen/varkenshaas etc. :p

Nu zat ik net wat te zoeken en vond allerlei producten zoals tortilla`s, wraps, pannenkoekmix, stroop, jam, snoep, koek.
En dat allemaal zonder kh`s en sommige zelfs zonder kcals. Deprijzen zijn echter minder...:(

Hier wat sites:
Prodiet afslanken, afvallen met proteine dieet :: Repen (7 stuks)
Webwinkel webshop lowcarbstore atkinsshop dieetwebshop
Dieetwebshop

Bestellen jullie hier ook?? Ik kon het niet weerstaan om een bestelling van 40 euro te plaatsen. :o
Wat zijn jullie ervaringen met dergelijke shops?
 
Doorgaans is het troep. Als je toch iets lekkers wil, ga dan eens rondstruinen op south beach websites/forums... zitten goede recepten tussen waarmee je heerlijke maaltijden kunt maken met wat vlees en veggies.
 
Doorgaans is het troep. Als je toch iets lekkers wil, ga dan eens rondstruinen op south beach websites/forums... zitten goede recepten tussen waarmee je heerlijke maaltijden kunt maken met wat vlees en veggies.

Ja bedankt maar dat vlees en veggies ben ik juist zo zat...:p
 
Niemand die deze shit vreet? Iemand met tips?
 
Cutten sukt gewoon face it. Zorg dat je al je geluk haalt uit je junkdagen:).
 
Cutten sukt gewoon face it. Zorg dat je al je geluk haalt uit je junkdagen:).

Ja okay maar ik trek e4d een refeed al nauwelijks. Ik zit met bf tussen 15-20% dus refeed hoeft niet eens zo vaak maar 1 x in de 2 weken.

Dat trek ik dus niet dus wilde dan proberen om 1 neppe refeed af te wisselen met een echte.

Ik ben dat vlees en groente verhaal kotsbeu en wil er nog zeker 2/3 maanden aan plakken.:(
 
Wat eet je normaal gesproken dan? Vette hamburgers? Groente en wat vlees is toch gewoon normaal?
 
Dat trek ik dus niet dus wilde dan proberen om 1 neppe refeed af te wisselen met een echte.

Ik ben dat vlees en groente verhaal kotsbeu en wil er nog zeker 2/3 maanden aan plakken.:(

Doe het dan maar gewoon op karakter!!
 
Doe het dan maar gewoon op karakter!!

Of ga handballen ofzo ?

tsss... hoe kun je vlees en veggies nu zat zijn. Koop een kookboek en leef je uit. Laat de rijst weg en smullen maar.
 
WTF gasten. 6 maaltijden per dag met alleen vlees + groenten. Ik snak echt naar wat anders snap je.

Ik houd het ook wel vol maar het zou makkelijker gaan wanneer 1 dag wat anders te eten zonder de extra carbs.

Maar goed, niemand die dit al doet dus...:D
 
Ik snap sowieso niet waarom je op een carb loos dieet wil gaan :S
 
Zit reeds op 12.4 %, moet sig ff aanpassen. En dat met een niet carb-loos dieet!
 
btw 2/3 maanden lang nog gaan cutten? Ik dacht altijd dat cutten kort moest zijn ivm spiermassa verliezen. Ik doe het nu 1 maand en stop er 1 april mee.
 
btw 2/3 maanden lang nog gaan cutten? Ik dacht altijd dat cutten kort moest zijn ivm spiermassa verliezen. Ik doe het nu 1 maand en stop er 1 april mee.

Ja maar ik doe het onder het genot van een kuurtje...:D
 
ah, dat verklaart een hoop ;). Succes dan maar
 
Mja echt hartige shit enzo zal je niet veel kunnen eten. Misschien een keertje een burgertje tikken voor de moraal ofzo. Anders wordt het toch creatief met sla, ei, kip, tonijn en die zooi. Maar je lichaam heeft op een gegeven moment gewoon behoefte aan carbs. Ik at wel eens een crackertje met kaas als cheat s'avonds ofzo. Maar voornamelijk gewoon ff vol proppen met een dikke kip salade ofzo, met wat noten en misschien wat spekjes ofzo, heb je toch het gevoel wat fatsoenlijks binnen te krijgen.
 
Mja echt hartige shit enzo zal je niet veel kunnen eten. Misschien een keertje een burgertje tikken voor de moraal ofzo. Anders wordt het toch creatief met sla, ei, kip, tonijn en die zooi. Maar je lichaam heeft op een gegeven moment gewoon behoefte aan carbs. Ik at wel eens een crackertje met kaas als cheat s'avonds ofzo. Maar voornamelijk gewoon ff vol proppen met een dikke kip salade ofzo, met wat noten en misschien wat spekjes ofzo, heb je toch het gevoel wat fatsoenlijks binnen te krijgen.

Ja, ik snak naar dat hartige inderdaad. Ik heb ook veel meer honger als ik geen carbs eet terwijl ik in massa hetzelfde eet.

Komt goed...
 
Back
Naar boven