Fitness Seller

Heavy Duty Power Rack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dahsuan

Cool Novice
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
142
Waardering
9
Lengte
1m80
Massa
86kg
Hoi Allen,

Na lang nadenken denk ik na om deze Power Rack aan te schaffen :

Heavy Duty HD-2 Power Rack + Lat Pulley

Voor deze prijs krijg je best veel opties alleen je betaald voor kwaliteit. Heeft iemand ervaring met deze Power Rack die toch al vrij goedkoop is? En zal dit problemen opleveren met mijn Bodycraft F602 Deluxe Bench van Helisports?

Graag jullie adviezen want wil op korte termijn dus een Power Rack aanschaffen. Alvast bedankt!
 
Hoi Allen,

Na lang nadenken denk ik na om deze Power Rack aan te schaffen :

Heavy Duty HD-2 Power Rack + Lat Pulley

Voor deze prijs krijg je best veel opties alleen je betaald voor kwaliteit. Heeft iemand ervaring met deze Power Rack die toch al vrij goedkoop is? En zal dit problemen opleveren met mijn Bodycraft F602 Deluxe Bench van Helisports?

Graag jullie adviezen want wil op korte termijn dus een Power Rack aanschaffen. Alvast bedankt!

Met de HD2 heb ik geen ervaring. Wel met de HD1. Ik was zeer tevreden over de HD1 met lat pulley.

De HD2 is beter dan de HD1 dus denk wel dat je daar tevreden over gaat zijn.

Of het een probleem oplevert met je bankje geen idee. Aan welke problemen denk je dan? De spotters en aflegsteunen zij op zeer veel hoogtes in te stellen dus dat zou geen probleem mogen zijn.
 
Met de HD2 heb ik geen ervaring. Wel met de HD1. Ik was zeer tevreden over de HD1 met lat pulley.

De HD2 is beter dan de HD1 dus denk wel dat je daar tevreden over gaat zijn.

Of het een probleem oplevert met je bankje geen idee. Aan welke problemen denk je dan? De spotters en aflegsteunen zij op zeer veel hoogtes in te stellen dus dat zou geen probleem mogen zijn.

Welke power rack gebruik je nu?
 
Welke power rack gebruik je nu?

Geen meer. Wegens plaatsgebrek heb ik nu de barbarian free stands met verbindingsbalk. En aparte lat pulley.

Verkocht wegens plaatsgebrek. Anders had ik deze zeker niet weg hebben gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de HD-2 powerrack en ben er zelf erg tevreden over.
voor je bankje heb ik ook geen idee
 
Hoi Allen, ik zit te twijfelen tussen deze twee Power Racks:

Heavy Duty HD-2 Power Rack + Lat Pulley

MegaTec Power Rack

Ik wilde niet meer dan 500 euro uitgeven omdat ik denk dat je voor zo een bedrag een goede semi prof Power Rack kan aanschaffen. Ik hoef dus geen Barbarian. Kan iemand mij vertellen of Megatec een goede optie is of de Heavy Duty? Lat Pully vind ik niet belangrijk omdat ik alle oefeningen van een Latpully met een Dumbell/Monkeybar kan doen.

Graag advies want ga binnenkort bestellen! Thanks!
 
Lat Pully vind ik niet belangrijk omdat ik alle oefeningen van een Latpully met een Dumbell/Monkeybar kan doen.
WAT? Kabeloefeningen zijn echt niet gelijk aan een monkeybar/dumbell oefening. Ik wil je wel eens lat pulldowns en facepulls zien doen met een dumbell of een monkeybar.
Dat wil daarom zeker niet zeggen dat je deze oefeningen moet doen en dat je een kabelmachine nodig hebt. Zelf heb ik ook geen kabelmachine in m'n homegym.

Gewoon HD2, maar weet wel dat een goed bankje ook 300€ kost.
 
Beste dahsuan, zelf heb ik nu het HD-2 Powerrack al 3 jaar. En hij bevalt geweldig. Hij is onverwoestbaar,
 
Heb zelf de HD1 gekocht. Voor mij meer dan voldoende en was zelfs verbaasd over de zware kwaliteit.
Scheelt je weer in aanschaf zodat je dat bij je bankje kunt leggen.
 
Heb zelf de HD 2 gehad, oerdegelijk ding! enkel de cable vond ik wat kut, die ging precies wat moeilijk, maar kan ook zijn dat ik daar ergens iets verkeerd heb in mekaar gezet destijds :thinking:
 
Heb zelf de HD 2 gehad, oerdegelijk ding! enkel de cable vond ik wat kut, die ging precies wat moeilijk, maar kan ook zijn dat ik daar ergens iets verkeerd heb in mekaar gezet destijds :thinking:
bij mij loopt de cable ook niet helemaal soepel, staat ook een beetje scheef
 
Kabel staat idd beetje scheef (waar je de gewichten op hangt), PFTE spray af en toe helpt wel.
Katrollen na 1 jaar moeten vervangen door deze Kabelkatrol 110 mm Aluminium (zijn veel duurzamer)
Stuk tuinslang over de hooks gedaan voor het geluid te verminderen, de rode verf komt er ook af door de knurling van je barbell, ook een paar barbarian J-hooks bijgekocht
Stuk rubber over de spotterbars (de rubber die erop zat rekte uit en kwam los), een dikker stuk rubber gehaald en dat erop geplakt met siliconen.

Maar dan heb je nog voor een degelijke prijs een goed rack
 
Kabel staat idd beetje scheef (waar je de gewichten op hangt), PFTE spray af en toe helpt wel.
Katrollen na 1 jaar moeten vervangen door deze Kabelkatrol 110 mm Aluminium (zijn veel duurzamer)
Stuk tuinslang over de hooks gedaan voor het geluid te verminderen, de rode verf komt er ook af door de knurling van je barbell, ook een paar barbarian J-hooks bijgekocht
Stuk rubber over de spotterbars (de rubber die erop zat rekte uit en kwam los), een dikker stuk rubber gehaald en dat erop geplakt met siliconen.

Maar dan heb je nog voor een degelijke prijs een goed rack
Goede tip wat betreft de katrollen, die zullen op een gegeven moment wel vervangen moeten worden.
Verf laat bij mij ook los bij de hooks, maarja het is een gebruiksvoorwerp. Het stukje tuinslang ga ik ook eens uitproberen.
 
Back
Naar boven