XXL Nutrition

Heavy Grips (handgrippers) [wat,waar en hoe]

Bezoekers in dit topic

3nigma

Huge Freak
Lid geworden
27 feb 2012
Berichten
7.001
Waardering
694
Lengte
1m75
http://www.sportfood.nl/heavy-grips-handknijpers/
Heeft iemand ervaring hiermee? Ik kan ze namelijk nergens in winkels vinden en weet niet eens bij welke "level" ik zou moeten beginnen, dus tips zijn welkom.
Zijn deze wel betrouwbaar? In de zin van dat ze hun kracht niet verliezen.

Alvast bedankt voor de tijd en moeite jongens :rolleyes:
 
ik heb ze allemaal, zijn goeie dingen, niet zo kwalitatief als de CoC en ook veel minder sterk dan hun rating maar als op zich vind ik dat geen probleem, ze verliezen hun kracht pas na velen jaren gebruik, dus normaal ga je je daar geen zorgen om moeten maken
 
Ik heb ze ook allemaal, maar ik gebruik ze nooit :/

ooit gekocht om grip te trainen voor deadlifts, maar de week erop las ik een artikel dat er eigenlijk een minimale transfer is en eigenlijk heb ik ooit nog maar 1 keer een grip fail gehad bij deadz, maar wel leuke hebbedingetjes.

IMO koop je best de hele set; je moet sowieso toch opwarmen, dus je kunt even goed de 100 en 150 bijkopen
 
Ik heb ze ook allemaal, maar ik gebruik ze nooit :/

ooit gekocht om grip te trainen voor deadlifts, maar de week erop las ik een artikel dat er eigenlijk een minimale transfer is en eigenlijk heb ik ooit nog maar 1 keer een grip fail gehad bij deadz, maar wel leuke hebbedingetjes.

IMO koop je best de hele set; je moet sowieso toch opwarmen, dus je kunt even goed de 100 en 150 bijkopen

als iemand ze verkoopt, laat gerust iets weten 150-200-250...tx
 
Back
Naar boven