Fitness Seller

Heavy sled pulling?

Bezoekers in dit topic

firedsoul

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2004
Berichten
1.791
Waardering
16
Lengte
1m83
Ik wou binnenkort Heavy sled pulling gaan doen naast me kracht training om me conditie te verbeteren, me kracht trainingen zijn zeer intensief en fullbody dus heb een goeie conditie nodig. Nou me vraag is waar zou ik de spullen kunnen krijgen voor heavy sled pulling en waar zou ik het kunnen doen? Kan moeilijk het grasveldje van me pa kapot trekken ;). Ik waardeer alvast enige info die mensen me kunnen geven hierover.
 
waar je het zou kunnen doen kunnen wij niet weten he? zoek een grasveldje uit in de buurt. je kan de kuip van een kruiwagen gebruiken of een bak met ski's eronder. beetje creatief zijn ermee. om te laden met iets zwaars kun je bijv. accu's gebruiken of stenen.
 
Ik wou binnenkort Heavy sled pulling gaan doen naast meN kracht training om meN conditie te verbeteren, meN kracht trainingen zijn zeer intensief en fullbody dus heb een goeie conditie nodig. Nou meN vraag is waar zou ik de spullen kunnen krijgen voor heavy sled pulling en waar zou ik het kunnen doen? Kan moeilijk het grasveldje van meN pa kapot trekken ;). Ik waardeer alvast enige info die mensen me kunnen geven hierover.

Tja ofwel koop je een sled op elitefts.com ofzo, ofwel maak je er zelf een met eender wat. Je kan bijvoorbeeld een pallet gebruike of de kuip van een kapotte kruiwagen ofzo, creatief zijn e ;)

Waar je het kan doen weet ik niet, ik woon niet bij jou.

Edit: hmm, sanderM is me voor op bijna al men tips :)
 
bedankt voor de tips mensen , het zou wel wel handig vinden als ik gewoon zo sled gewoon kan kopen weet iemand toevallig een nederlandse site waar je dit kan kopen?? maar inderdaad anders maak ik er wel zelf eentje :). En met waar bedoelde ik eigelijk waar doen jullie zoal jullie Heavy sled pulls aangezien je er wel wat ruimte voor nodig hebt.
 
ik zou het in men tuin doen of nabij gelegen (voetbal)veld.
 
Je kan ook een touw aan je schoonmoeder vastmaken en daar aan gaan trekken...
 
bij mij is 30 meter langs m'n huis een groot grasveld.. ideaal voor onderdelen ;)
 
Het makkelijkste is bij een bedrijf in de buurt een pallet (liefste een europallet, die zijn steviger) proberen te krijgen, de wegwerppallets geven ze vaak zo mee, voor een europallet moet je mischien wat betalen (zit statiegeld op)

Vervolgens laad je die pallet thuis vol met zware dingen (stoeptegels, bakstenen, ijzerschroot, schijven), haal een touw of sjorband door de middelste klos en maak aan het andere eind een stukje pijp o.i.d. als handvat vast.

Goede ondergronden om op te slepen is trottoir of asfalt, liever niet in eigen tuin of oprit omdat het slepen krassen achterlaat.
Dus je niks aantrekken van wat voorbijgangers ervan vinden en slepen maar!
 
je bent gek als je zo'n ding gaat kopen. Zelf maken is erg easy, gewoon idd een pallet, een cementkuip of kruiwagenbak gebruiken, een dik stuk touw, wat zwaar materiaal en klaar.
 
heb ze op ebay voor een prijsje op de kop kunnen tikken
nu al een maand of 6 mee bezig, 2x week voor squat/dl training
je kan op gras trekken, wij meestal gewoon op straat
 
Back
Naar boven