XXL Nutrition

Heb een beetje hulp nodig bij beginnen

Bezoekers in dit topic

James17

Novice
Lid geworden
22 mei 2011
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m80
Hallo,

Ik wil beginnen met trainen maar zit er niet helemaal gerust me. Heb daarom wat vragen en vroeg me af of iemand me hiermee kan helpen. Ik ben nu 17 jaar en ben 1.80m, vind dat ik best klein ben vergeleken met mijn vrienden en vroeg me af of bodybuilding daar ook invloed op heeft (ben ik ook klein?). Word ik doordat ik een dieet ga volgen en ga trainen langer of misschien wel kleiner, of blijft het gewoon zoals het is?

Ook een probleem wat ik ondervind is het beginnen, ik heb totaal geen ervaring behalve de verhalen die ik hoor van een bodybuild vriend. Ik zit daarom een beetje met het punt dat ik niet weet wat voor oefeningen ik moet doen als ik eenmaal naar de sportschool ga. Hoe zit dit in elkaar, ga je gewoon de eerste keer heen en doe je maar wat?

Bedankt alvast!

(Heb de search knop gebruikt maar weinig nuttige info) :p
 
Laatst bewerkt:
Trainingsschema naar Starting Strength kijken, voor voeding de stickies in voedingssectie lezen, voor de oefeningen filmpjes kijken en het boek bij Starting Strength lezen.

En je hebt gewoon een gemiddelde lengte, niet te lang en niet te klein.
 
WTF dude ik ben 1.73 en ik klaag niet!
 
Haha, ik klaag zeker niet. Maar ik vroeg me gewoon af of ik klein ben vergeleken bij anderen hier. En mijn grootste vraag blijft nog open: wat voor een gevolgen zal bodybuilden op mijn lengte hebben.

Danku tot zo ver
 
niet. Je wordt er niet groter van, en ook niet kleiner
 
En hoe zijn jullie begonnen dan? Zijn jullie gewoon naar een sportschool gegaan en wezen trainen of hebben jullie 'lessen' gevolgd ofzo?
 
ik zou als ik jou was even stickies lezen, met name van de oefeningen sectie en trainingsschema's en programma's sectie.