XXL Nutrition

Heb een k*tgevoel...

  • Topic starter Alien
  • Startdatum
  • Reacties 83
  • Weergaven 5K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alien

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2003
Berichten
3.081
Waardering
10
Heb een kutgevoel...

Hmm, ik voel me niet echt prettig de laatste tijd. Ik besteed bijna al mijn tijd bij mij neef door, nu het vakantie is. Tot hier gaat het allemaal goed, alleen is het zo dat zijn broer (dus ook mijn neef ;) ) zijn vriendin er ook is. Ik ken ze ook al hele tijd sinds ze al een tijdje (2jr ofzo mss) samen zijn. Leuke dame.
Nu is mijn probleem net dat ik er steeds meer en meer iets voor ga voelen.

***zucht***
 
kerel, don't get there. Tenzij je toch al een k*trelatie met je familie hebt. Maar gezien het feit dat je er veel tijd doorbrengt lijkt me dat niet. De troubles waar je je in gaat begeven zijn plenty, for SURE....
Zuip je een keer vol terwijl zij er is (en niet drinkt) en ga rare dingen doen :D dan heb je dikke kans dat ze niks meer van je moet hebben... Zowel, tja dan kun jij er niks aan doen he.... :D
ohw damn je drinkt niet je bent een BB'er..
 
Je hebt 2 mogelijkheden (als het bij haar wederzijds is qua gevoelens):

- je verdoet je familierelaties en gaat ervoor, als het al lukt..
- je zoekt iemand anders

hoe zit het trouwens met dat neef dus ook broer?
 
NOOIT met je familie ****en kerel. Familie is voor altijd, dat grietje is tijdelijk.
 
Brutez zei:
NOOIT met je familie ****en kerel. Familie is voor altijd, dat grietje is tijdelijk.

Wat een prietpraat. Niet om het een of het ander Brutez maar met dat soort opvattingen.. ben jij heel toevallig van het kamp? ???

Zie het zo, familie krijg je (opgedrongen) of je er nou zin in hebt of niet. Vrienden zoek je zelf uit.
 
Kiezen voor je familie, precies wat brutez zegt!
 
Sowieso niet doen, ook al was het niet je familie!
 
In ieder geval je hart volgen ;) dan maak je automatisch de juiste keuze.
 
kan je neef niet meedoen? soort menage à trois
 
Gewoon palen je neef
 
Gewoon je familiebanden sterker maken
Treintje, jij in je neef, die vriendin met een voorbindlul in jou :thumbs:
 
MightyDuck zei:
Zie het zo, familie krijg je (opgedrongen) of je er nou zin in hebt of niet. Vrienden zoek je zelf uit.

Zie het zo, familie blijft altijd je familie. Vrienden komen en gaan.
 
partysander zei:
Zie het zo, familie blijft altijd je familie. Vrienden komen en gaan.

En waarom zou je familie beter voor je zijn dan een goede vriend. Een (blijvende) band tussen 2 personen is imo niet afhankelijk van het feit dat je bloedverwant bent, die band bestaat alleen op papier.

Dit is net zoiets als zeggen "als je getrouwd bent hou je van elkaar", en al die uitgehuwelijkte moslima'tjes dan die houden zeker ook van hun man, en 2 partners die elkaar in een kroeg tegenkwamen en niet getrouwd zijn na 10 jaar niet, dat is tijdelijk zeker.

-edit- Over het algemeen is de familie als in "gezin" idd vrij belangrijk, zelden dat men vrienden boven die directe familieleden plaatst. Met oom's neven etc word het al anders.
 
Laatst bewerkt:
MightyDuck zei:
Wat een prietpraat. Niet om het een of het ander Brutez maar met dat soort opvattingen.. ben jij heel toevallig van het kamp? ???

Zie het zo, familie krijg je (opgedrongen) of je er nou zin in hebt of niet. Vrienden zoek je zelf uit.

Familie is veel belangrijker dan een moppie waarmee je hoogswaarschijnlijk
een paar weken tot een paar jaar een relatie mee hebt.
Een sterke familie is een sterke basis !
 
MightyDuck zei:
Wat een prietpraat. Niet om het een of het ander Brutez maar met dat soort opvattingen.. ben jij heel toevallig van het kamp? ???

Zie het zo, familie krijg je (opgedrongen) of je er nou zin in hebt of niet. Vrienden zoek je zelf uit.

Nee niet van het kamp, maar ik ken wel 100 kickboksers, dus.. ;)

Familie krijg je opgedrongen ja, maar je zit er wel je hele leven aan vast althans dat hoop ik voor je. Zoals feestsander al zegt; vrienden komen en gaan. Dat soort meisjes komen en gaan nog veel sneller. Ze is al dat gezeik, dat er zeker gaat komen dan, gewoon niet waard.
 
Brutez zei:
Nee niet van het kamp, maar ik ken wel 100 kickboksers, dus.. ;)

Familie krijg je opgedrongen ja, maar je zit er wel je hele leven aan vast althans dat hoop ik voor je. Zoals feestsander al zegt; vrienden komen en gaan. Dat soort meisjes komen en gaan nog veel sneller. Ze is al dat gezeik, dat er zeker gaat komen dan, gewoon niet waard.

Meestal is dat zo ja met dat soort wichten, zelfde reden waarom je niet het wijf van je beste vrind zou moeten inpikken. Het ging me ff over de rol van familie boven vrienden in iemands leven.

Maar misschieeeeen is het wel waaaaaare liefde :rolleyes:

Enfin iig lijkt het me, om maar eens ontopic te gaan, ook beter het een tijd aan te kijken. Mocht de dame voor je bestemd zijn dan gaat het vanzelf wel uit met die neef en komen jullie bij elkander als in een sprookje.
 
Hij voelt iets voor haar en zij is waarschijnlijk gewoon happy met z'n neef.. Dus ik zal vast een olifant gaan halen die heel hard kan blazen..
 
MightyDuck zei:
. Mocht de dame voor je bestemd zijn dan gaat het vanzelf wel uit met die neef en komen jullie bij elkander als in een sprookje.

Geloof jij daarin? :scratch:
 
Alien zei:
Hmm, ik voel me niet echt prettig de laatste tijd. Ik besteed bijna al mijn tijd bij mij neef door, nu het vakantie is. Tot hier gaat het allemaal goed, alleen is het zo dat zijn broer (dus ook mijn neef ;) ) zijn vriendin er ook is. Ik ken ze ook al hele tijd sinds ze al een tijdje (2jr ofzo mss) samen zijn. Leuke dame.
Nu is mijn probleem net dat ik er steeds meer en meer iets voor ga voelen.

***zucht***
dat is niet jouw terrein... ik zou haar uit de weg gaan ofzo want het zou echt een naaistreek zijn als jij iets methaar zou krijgen. Wel leuk voor jou hoor daar niet van, maar dat is dan weer zielig voor je neef...

maar voelt zij ook wat voor jou, of merk je dat ze je wel ziet zitten dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven