XXL Nutrition

Heb een Voedings dieet nodig (NIEUW) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hammerr

Cool Novice
Lid geworden
18 dec 2012
Berichten
40
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
87kg
Hallo.

Ik ben een jongen van 16 jaar en me lengte is 193cm en heb een Vetprecentage van 26,1% en ben 97 Kilo.
Ben zelf een Automonteur en heb 1 dag school.
dus ben zelf al veel bezig met sleutelen en zware dingen tillen.
naast me werk doe ik al 5 jaar kickbox.
maar sinds een half jaar geleden heb ik een erge blesoure opgelopen aan me pols.
en kon niet meer werken en kickboxen dus moest stoppen.
in dat half jaar heb ik vrij weinig gesport en ben behoorlijk aangekomen =(.
Donderdag a.s. mag me gips eraf en wil weer intensief gaan kickboxen/Werken en me buikje weghebben..
wat zouden jullie me voorschrijfen als dieet en wat zal ik ernaast nog voor moeten doen om zo snel mogelijk me buikje strak te krijgen..
 
Lees de sticky's
Staat alles in wat je nodig hebt, succes
 
Aankomen betekent meer eten dan wat je verbrand, dit is ongeveer 250-500 kcal bovenop je behoefte. Afvallen betekent dan uiteraard minder eten dan je behoefte, je haalt dan 250-500 kcal er van af. Deze zogenaamde caloriebehoefte berekening je handig via deze link: http://www.giantpt.com/voeding/voedi...aloriebehoefte

Vervolgens ga je de verhoudingen van eiwitten, koolhydraten en vetten bepalen.
Eiwitten zit je op ongeveer 1,8-2,5 gram per kilogram lichaamsgewicht.
Vetten op minimaal 1 gram per kilogram lichaamsgewicht.
Zorg er wel voor dat deze tussen de 15-40% van je totale kcal inname komen.
Je houdt nog een aantal kcal over die je opvult met koolhydraten. Drink hierbij voldoende water.

Verder erg belangrijk de sticky's te lezen. Als je er ff een dag goed voor gaat zitten, heb je je persoonlijke voedingsschema. Denk dat je buiten kickbox geen cardio nodigt hebt, kan eventueel.

Succes!
 
bedankt voor jullie hulp ben inmiddels op 25.9 % vetprecentage gekomen.
ik ga meer water drinken rn gewoon gezond eten
 
Back
Naar boven