Fitness Seller

Heb gewicht kunnen raken met shirt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Midian

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 dec 2003
Berichten
807
Waardering
0
Gisteren (zaterdag) probeerde ik de F6 nog eens, de eerste set begon met 100 kg maar ik kreeg het gewoo niet naar beneden.

Het kon mij niet schelen of het nu de hele dag duurde maar ik moest gewoon 100 kunnen raken. We hebben de mouwen nog wat hoger proberen trekken met goed resultaat. Mijn arch was blijkbaar hoger als normaal en ik probeerde 100 weer eens. Ongeveer 5 cm boven mijn borst kreeg ik er weer geen beweging in, al zat ik daar de hele ****ing dag met dat gewicht het ging raken! Ik duwde mijn hielen naar beneden en het gewicht raakte, HEEL nipt ... het naar boven gaan ging al minder goed omdat ik al zoveel energie had verloren.

Dan probeerde ik 105 raakte niet maar het vloog omhoog als lucht, 110 raakte goed en vloog omhoog, zo ben ik dan tot 127 geraakt en dat ging goed omhoog, ik kan wss nog wat meer maar dat is voor volgende week. De dubbele lichaamsgewicht bench komt eraan!!!

Mijn ogen waren knalrood, mijn hoofd ook ... het was echt geen knap zicht ... de hele gym was stil en toen ik van de bench stapte nogal veel ogen op mij gericht (keep in mind, het is een fytness centrum, geen powerlifting gym).

De komende weken toch proberen om naar de 135 te gaan. :)
 
knap gedaan!!


maar bij onze sportschool kijkt ook iedereen toe als er 2 kerels liggen banken met 210 kilo:D ( dan zie je die hele stang doorbuigen!!):cool:
 
Succes met je doel!

Tsja, zodra iemand 'meer dan gemiddeld' drukt, en er ook nog eens wat auditieve lekkernijen bij produceert, zorgt deze al voor aardig wat bekijks :D
 
Hey, heel goed kerel!!
 
Eindelijk man, begon tijd te worden dat je leerde pressen met een shirt. Nobody said it was easy, het onderste gedeelte moet je soms idd wat naar beneden trekken
 
volgende keer gaan wij is trainen hé, ge zult zo direct 140kg pressen! :D
 
Eindelijk! Proficiat! :cool:
 
proficiat kerel! :thumb:
 
Hoeveel levert zo'n shirt gemiddeld op voor iemand die nu pakweg 105 kg raw benched?
 
Dim zei:
Hoeveel levert zo'n shirt gemiddeld op voor iemand die nu pakweg 105 kg raw benched?

Hangt er van af, kan 50kg schelen, kan 0kg schelen. Eerst en vooral het shirt zelf kan al zoveel verschillen, je hebt verschillende stoffen en lagen. Tweede punt is hoe sterk is je lock-out power? Als je bij je raw bench-press de hele beweging door even traag omhoog duwd is je triceps ongeveer even sterk als je borst/lats, en ga je er gewoon niets uithalen.

Een shirt is geen wondermiddel, het vergt jaren training vooralleer je er het maximum kunt uithalen. Velen denken "ff shirt aan en 20kg meer benchen!", maar zo gaat het nu eenmaal niet.
 
Ik ga ooit wel shirt benchen als ik over de 100kg RAW kom en dat gaat even duren. Ik ben heel zwak vanaf mijn borst terwijl de rest omhoog vliegt als ik daar eenmaal ben.
 
Db pressen en pause pressen ... Off the chest is waar de shirt enorm helpt. Een shirt biedt ook wat speed voor door je sticking points te geraken.
 
Back
Naar boven